W związku z tym iż wpadł mi w łapy silnik V8 5,0 z automatem,który jeżdził w Dodge'u w tzw. salonce,zastanawiam sie nad realizacją projektu.Jedno w ważniejszych pytań to, jaki dyfer do tego wynalazku trzeba by zamontowac by się nie ukręcił i miał odpowiednie przełożenie.
Murmur vel Magman / 2007-09-30 17:59:43 /
najlepiej też z Dodga :D
Tam był most,wielki jak stodoła.
Murmur vel Magman / 2007-09-30 18:07:10 /
jak to do Grani to ja bym od Coswortha montował.... chyba najmocniejszy... i najprostszy do zaadaptowania... może sie myle...
A może od Jaga XJ-S? Pasuje do wszystkiego ;-).
najpierw spróbuj zajeździć 3,45 od granady, a później kombinuj
granadziarz_3M / 2007-10-01 19:46:27 /
Tylko przełożenie chyba za wolne na taki piec.
Murmur vel Magman / 2007-10-01 19:52:02 /
za wolne ? to ile chcesz tym jeździć, i gdzie ?
rozjechany liil
/ 2007-10-02 08:08:01 /
nie no pasowało by dłuuuugie przełożenie bo ten silnik jest niskoobrotowy
a momentu mu spokojnie wystarczy żeby bujać granadą przy każdej prędkości
michukrk / 2007-10-02 10:45:30 /
3,45, N9, Vbieg 2300/min przy 110 km/h. za wolno?
granadziarz_3M / 2007-10-03 15:55:41 /
własnie o to mi chodziło ;)
rozjechany liil
/ 2007-10-03 16:22:36 /
Jak wyżej napisałem,jest to z oryginalnym automatem.Żadnych manuali.
Murmur vel Magman / 2007-10-03 21:41:26 /
ale to chodzi o przełożenie mostu 3.45 które wydaje się być wystarczającym...
rozjechany liil
/ 2007-10-04 10:12:05 /
jak mało to pakuj od bejcy v12, bedzie stówa przy 1800 obrotów :D
Mysza liil (EM) / 2007-10-04 10:33:35 /
no i życzę wtedy osiągnąć 5000 obrotów na najwyższym biegu ;)
rozjechany liil
/ 2007-10-04 10:44:26 /