logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » 2.8i a 2.8 na gaźniku

2.8i a 2.8 na gaźniku

Czy między silnikiem 2.8 na wtrysku a 2.8 na gażniku jest duża różnica w spalaniu? Czy silnik 2.8 na gażniku jest bardziej awaryjny od 2.8i? Pozdrawiam wszystkich.

SKRÓT Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-06-14 23:17:28 /


http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=3d8cb7d21dc73#3d922d66d35d9
A konkretnie wypowiedź MK: "(2.8 pali średnio tyle co 2.0/2.3 z gaźnikiem)" itd

Wojtass Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-06-15 14:15:42 /


Jezeli chodzi o awaryjnosc- generalnie 2.8 oraz 2.8i to te same silniki, wiec mozna tutaj probowac dyskutowac jedynie o awaryjnosci osprzetu, czyli gaznika badz wtrysku... Nie mniej obydwa te urzadzenia sa skomplikowanej budowy i czule na zabrudzenia/regulacje. A sprawnie dzialajacy i wtrysk, i gaznik bedzie chwalil jego wlasciciel, wiec dyskusja na temat co jest mniej awaryjne nie ma sensu...

Mysza liil (EM) / 2003-06-15 16:23:11 /


teoretycznie na wtrysku mieszanka powinna byc lepiej dobrana, pozatym sa wtryskiwacze i powinno byc lepiej... i z tego wzgledu na wtrysku powinien palic mniej benzyny.
LPG to bez roznicy czy wtryski czy gaznik spalanie/osiagi takie same...
co do awaryjnosci jak juz mysza zauwazył, raczej samego osprzetu, gaznik ma mniej osprzetu elektryki poza ssaniem (i to niekoniecznie) nie uswiadczysz, tak ze wrazie czego chyba bedzie łatwiej naprawic (o ile lubisz) pozatym kazdy chwali co ma :)

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-06-16 00:22:28 /


Jasne ;-) Wtrysk warto naprawiac bo ladnie pod maska wyglada, ale chromowana oburowa filtra powietrza na gazniku tez po oczach daje :-)

Mysza liil (EM) / 2003-06-16 00:26:15 /