logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » elektryka » tablica rozdzielcza i zegarek sie nie swieci

tablica rozdzielcza i zegarek sie nie swieci

tak jak w temacie podswietlenie tablicy rozdzielczej i zekareka nie dziala bezpieczniki sa w porzadku a to nadal nie dziala o co chodzi? bo mnie to denerwuje w nocy ,znajac zycie to pewnie jakas pierdola wiec czekam na sugestie.
dzieki.
pozdr.

Michal FAZI / 2003-06-10 23:39:17 /


jezeli ma to jakies znaczenie to jest mk3 i ma 6 zegarow

Michal FAZI / 2003-06-10 23:41:05 /


Troche wlasnej inwencji proponuje;jakaś probówka,oczyścić styki itp...Cholera wie co sie mogło stać może już tam ktoś grzebał.

Trophy Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-06-10 23:50:55 /


nie nikt tam nic nie dotykal po prostu przestalo dzialac

Michal FAZI / 2003-06-10 23:53:52 /


heheh spoko mnie się co chwila pali jedna lampka jak na złość od najważniejszego wskaźnika czyli obrotomierza i nie wiem co z tym zrobić...:))
Pozdro

jagoolmk2 / 2003-06-11 00:20:01 /


hmmm może potencjometr padł?

crapi Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-06-11 00:23:44 /


ja mam bmw ale mam podobnie, predkosciomierz jest ciemny, obroty lekko sie swieca na zolto a zegarek podswietla sie kiedy mu sie zachce ( kiedys zadzialal pare dni pod rzad kolo 19 i myslalem ze jest inteligentny i uruchamia sie jak jest ciemno ale nic z tego... :P teraz wogle zdechl...:P ) ale da sie zyc... :P

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-06-11 00:25:00 /


a nie którzy mówią że autka nie mają duszy...:))

jagoolmk2 / 2003-06-11 00:32:31 /


szukaj a znajdziesz

rozbierz deske, miernik do reki i patrz gdzie znika napiecie
idzie z akumulatora do wylacznika swiatel, pozniej do sciemniacza i na wszystkie lampki
moze masa sie poluzowala
a moze przepalila sie ostatnia zaroweczka ;)

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-06-11 07:28:51 /


A jak się nie uda ..... to trzeba chyba auto zmienić :D

Szajba Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-06-11 07:39:56 /


Fazi, sprawdzałeś może czy bezpieczniki przekazują napięcie pomiędzy blaszkami w które są wciśnięte ? Kiedyś spotkał mnie podobny efekt w granatniku i okazało się, że bezpiecznik od konsoli był dobry tylko nie kontaktował jak należy.

Farmaceuta Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-06-11 07:44:08 /


Może również nie kontaktować cała skrzynka bezpieczników. Tak jak mnie ostatnio. :-)

Rafał L. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-06-11 12:30:38 /


bezpieczniki dzialaja i dobrze sie stykaja z blaszkami to pierwsza rzecz na ktora zwrocilem uwage zarowka nie bo wszystkie na raz sie wylaczyly razem z zegarkiem ktory nie jest juz w desce rozdzielczej ,jak juz pisalem

Michal FAZI / 2003-06-12 18:14:00 /


a ja troszke mam inne pytanie mi znów niedziała obrotomiesz co może być tego przyczyną?? pozdr

nOx Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-06-12 18:28:19 /


Michał, a sprawdziłeś styk na wyjściu napięcia ze skrzynki bezpieczników w kierunku tablicy? Mam na myśli ten kabel, który doprowadza napięcie ze skrzynki do tablicy.

A tym że nikt nie grzebał nie przejmuj się. Mnie też styki same się ostatnio psują - korodują, utleniają się, upalają się, zwłaszcza jak zaczną iskrzyć. :-)

Rafał L. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-06-12 18:39:20 /


jutro zobacze tez kable jak piszesz mnie tu :)
Maciek P. chcesz sie dowiedziec cos o tym obrotomierzu to zaloz nowy watek lub pociagnij stary i nie rob mnie tu pier..nika :D
pozdr.
dzieki za sugestie
4all

Michal FAZI / 2003-06-13 23:26:51 /


sądze ze są to troszeczke do siebie zbliżone tematy i niechce zakładać nowego wątku żeby nierobić zametu ale jak tak to okie

nOx Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-06-14 10:41:21 /


Ja bym sprawdził ten regulator jasności świecenia, bo pod bezpiecznik ten są podłączone jeszcze inne urządzenia a zakładam że one chodzą, więc to napewno nie bezpiecznik. A własnie z tego regulatora odchodzą dokładnie dwa przewody: jeden idzie do zegarka a drugi do zegarów. Zacznij od najprostszych rzeczy.

Koleś kiedyś robił remont generalny motoru, w fiacie bo mu zaczęło stukać, skończył remont i dalej stukało, okazało sie że trzeba było miche klepnąć bo walnął gdzieś spodem i mu przeciwwaga po misce waliła.

Seba / 2003-06-14 11:01:12 /


dzis jutro se lukne i wam powiem

Michal FAZI / 2003-06-14 15:07:25 /