Witam szanowne Forum, opiszę swój problem z silnikiem 2,9 V6 12V.
Silnik podłączyłem zgodnie z schematem zamieszczonym na forum przez Trójkąta, po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon pompa paliwa pracuje cały czas zamiast wyłączyć się po około 2-3 sek. Później rozruch silnik odpala jednak czasami wypadają zapłony silnik pracuje jakby go zalewało, ospała reakcja na otwarcie przepustnicy strzały w wydech przy próbach dodania gazu. Takie objawy występowały przed podłączeniem alternatora, po jego podłączeniu silnik totalnie pracuje nierówno spore falowanie obrotów próba dodania gazu kończy się zadławieniem silnika i jego zgaśnięciem. Proszę o jakieś porady gdzie szukać przyczyn takiego stanu. Czy może być to uwalony sterownik? Scorpio z którego wyjąłem silnik pracowało tylko na LPG, a ECU był całkowicie wypięty.
konjanef / 2024-01-31 21:20:34 /
Jak chodził na LPG to może wtryski zapieczone
mishq (Mateusz G.) / 2024-01-31 21:33:00 /
jeżeli po podłączeniu alternatora zmienia się praca silnika (poza lekką zmianą obrotów) to najpewniej masz coś z elektryką, posprawdzaj napięcia, może coś jest odwrotnie podłączone, cewka, moduł itp, albo problem z masą
camaro / 2024-01-31 22:50:51 /
Skoro pompa pracuje caly czas to albo jest cos źle podłączone, albo uwalony sterownik silnika.
Mysza liil (EM) / 2024-02-01 05:04:27 /
Plus od rozrusznika. Tam jest taki myk w schematach. Przechodziłem przez temat 20 lat temu. Znany forumowicz przygotował mi wiązkę i było to samo. Chodzi o to że do ECU powinien iść jeden plus po rozruszniku, osobny po zapłonie. A w przygotowanej dla mnie wiązce był to jeden plus.
granadziarz_3M / 2024-02-01 21:26:21 /
Czy pamiętasz który to plus od rozrusznika?
konjanef / 2024-02-05 12:32:42 /
Może ma ktoś przygotowaną wiązkę do odpalenia 2,9 z dwoma lambdami i skrzynią manualną?
konjanef / 2024-02-05 12:33:33 /
To było jakieś 20 lat temu....
granadziarz_3M / 2024-02-06 22:07:25 /