Witam! i dokładnie jak w temacie:
Mam 2.8i i chcę kupić amortyzatory.
Zaproponowano mi tylne od innych modeli Capri, jednak w katalogu od innych teoretycznie nie pasują.
Chcę kupić KYB dwururowe gazowe "twin tube" numer katalogowy: 343046
Co Wy na to, proszę o szybkie odpowiedzi!
lutek / 2003-05-28 23:17:48 /
pasowac beda, tylko sa nieco bardziej miekkie
camaro / 2003-05-28 23:28:37 /
katalog niby wyklucza 2.8 ale to bez sensu - zwlaszcza jesli chodzi o tyl
ja mam komplet gazowek (z tylu jednorurowe-monotube) juz pol roku i jestem zadowolony - pisalem juz zreszta
Maciasek_3M / 2003-05-29 09:19:10 /
Też mam chęci na amortyzatory do Capri 2.8i i preferuje sportowy charakter jazdy.
Faktycznie w wiekszosci katalogow pojemnosc 2.8 jest pomijana, w moim przypadku wybor padł na Koni poniewaz maja amory do 2.8i, ale mam dylemat poniewaz buda pierwotnie była wyposazona w silnik 2.3. Wiec czy nabyte amortyzatory sa po prostu twardsze czy roznia sie mocowaniami?
Dzieki za pomoc.
Mike_mk3 / 2006-04-21 16:27:08 /
2.8i miało inne kolumy macpersona, z fabrycznymi wkładami bilsteina, i one chyba nie sa wyjmowalne, wiec to jest chyba powód braku dostępności jakichkolwiek innych do tego modelu.
koni do 2.8i ? jak ja kupowałem były do wszystkiego poza 2.8i, (żółte 'sport'), jezeli to te to sa fajne, twardość mozna regulować, ale zapomnij o miekkiej bujance, nawet w najbardziej miekkim ustawieniu sa twarde, przynajmniej jak na polskie drogi.
pozdro
aaa tylne... sory, ide spać czy cos juz nie bede pisać :/
wklady bilsteina sa wyjmowalne, od spodu jest sruba, mozna je regenerowac w Warszawie
Do oryginalnych kolumn od 2.8i nie beda pasowac zwykle wklady (koni tez nie), trzeba by zmienic cale kolumny na zwykle
jak zajrzy sie przez sprezyne to tloczysko 2.8i ma okolo 4-5cm grubosci, zwykle okolo 2cm
tylne amorki byly owszem twardsze ale zwykle pasuja, mozna tu jak najbardziej zalozyc koni czy cos podobnego
camaro / 2006-04-21 23:10:17 /
To jaki będzie efekt jezeli wrzuce amortyzatory Koni przeznaczone dla 2.3 (bo taka buda), a bede sie poruszal na silniku 2.8i ? Roznica nie powinna byc jakas znaczaca.
Jeszcze raz dzieki za wszelkie info.
Mike_mk3 / 2006-04-22 09:21:00 /
2.8i byl fabrycznie troche nizszy i twardszy
ale jesli masz bude z zawieszeniem od 2.3 to po zalozeniu koni bedzie jeszcze twardszy
ja mam 2.8i ze zwyklymi kolumnami i koni
camaro / 2006-04-22 10:10:40 /
mam takie pytanko czy da sie zaadaptować jakieś inne amorki na przód od innych samochodów do Capri ?
moje sa już dość wytłuczone i wątpię zęby trzymały a mam zawiaski ściągnięty wiec chce to odrazu zrobić
chyba ze ktoś ma jakieś używki w niezłym stanie to chętnie przygarnę
pozdro
karolkrk / 2008-01-03 16:48:08 /
kup nowe nie sa wcale takie drogie a satysfakcja gwarantowana,niebo a ziemia :)
Witam...
Czy amorki widoczne na zdjęciu są z 2.8i?
Czy są to wkłady? Czy po odkręceniu nakrętki nie rozpadnie mi sie wszystko?
Oznaczenie to Sachs & coś tam. Na naklejce był kolor zółty i zielony.
Jak sprawdzić czy sprężyny który przy tym były są od 2.8i?
Jaka jest średnica drutu w sprężynie 2.8i.
To chyba tyle. Pozdrawiam!!!
Popcio / 2008-08-14 21:40:25 /
to sa amorki na grubej ruze czyli takie jak w modelu 2.8i i powinny to byc bilsteiny, nie polecam rozbierac bo potem nie zlozysz ich tak aby dzialaly dobrze, mozna je zregenerowac na nowe i beda jeszcze dlugo jezdzic, jezeli bedziesz potrzebowal w tym temacie pomocy daj znac
CHUDER / 2008-08-14 23:02:31 /
Te trzymają idealnie i chodzą tak samo oba. Więc nie będe ich rozbierał. Chciałem je wymontować w ceku wypiaskowania obudowy mcpersona ale w takim razie dam sobie spokój.
Zastanawia mnie tylko dlaczego jest na nich naklejka sachs. Postaram sie ja dzisiaj rozszyfrować bo ciekaw jestem czy to możliwe ze sa wkłady bilstein w amorkach sachs.
Popcio / 2008-08-15 10:04:07 /
naklejka sachsa jest dlatego ze obudowy mcpersonów produkowal sachs za to wklad jest bilsteina
wypiaskowac mozesz ale daj to komus tak zabepiecozne aby ci nie nasypal piachu na trzepien i tam tego nie poaskowal to nic sie nie stanie pozniej malowanie z pendzla lub spray
CHUDER / 2008-08-15 10:36:16 /
Dzięki wielkie za informacje.
To jeszcze jak jest ze sprężynami do 2.8i były różnice w grubości druta ?
Popcio / 2008-08-15 19:23:39 /
grubosci drutu w V6 byly takie same roznily sie tylko wysokościa w 2.8i orginaly byly lekko nizsze
w R4 sprezyny sa z cienszego drutu i bardziej miekkie
CHUDER / 2008-08-15 20:01:11 /
ok dzieki wielkie jeszcze raz...
Popcio / 2008-08-15 20:18:30 /