Mam przy silniku 2.8 v6 K-J śruby, które są wkręcone w głowice na wprost kanałów i zaworów wydechowych. Dodam że śruby te mają w srodku kanały o średnicy 8mm. Czy mogą mieć wpływ na zmianę kompresji?
kubajs / 2007-07-16 10:11:46 /
Zrob fote w wyzszej rozdzialce i bardziej ostra. Class przeslal mi to na maila ale nie moge sie dopatrzec. Podejrzewam ze chodzi o jakas ekologie. Na kompresje nie ma to raczej wplywu bo otwory sa raczej poza komora spalania. Faktem jest ze nie spotkalem sie z tym patentem.
Mysza liil (EM) / 2007-07-16 12:13:42 /
to sa otwory do recylkulacji spalin tak aby silnik spelnial norwy czystosci spalin euro
CHUDER / 2007-07-16 21:59:43 /
Mam coś takiego w DOHC 2.0 w Transicie 1998 ma dzięki temu "CAŁE" 115 km
Ludwik 3M / 2007-07-16 22:01:26 /
Układ recyrkulacji nie wymaga spalin "spod" samego cylindra. Już prędzej to wtórny wtrysk powietrza, ale w takim razie nie wiem dlaczego tylko w dwa cylindry.
marian212 / 2007-07-16 22:21:28 /
Śruby były na każdym z kanałów wydechowych, niestety ktoś jeden z otworów na pierwszym cylindrze zaspawał. Czy można te śruby z kanałem zastąpić zwykłymi śrubami tak aby nie wystawały? Czy będzie to miało jakikolwiek wpływ na moc lub inne parametry silnika? Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam wszystkich.
kubajs / 2007-07-17 07:30:48 /