Panowie jeśli było na forum to przekierujcie mnie jednak gdyby nie było to:
Silnik po remoncie, wymienione panewki, pierścienie, uszczelki i teraz czy ktoś może rozpisać krok po kroku jak drania wyregulować aby chodził normalnie tzn trzymał wolne obroty i nie bawił się w pasiastego muła.
Farmaceuta / 2007-07-06 18:26:23 /
*ustaw zawory
*wstępne ustawienie zapłonu na znaki:
-mijanka na piątym
-znak na kole pasowym
-znak na palcu i obudowie aparatu
-palec patrzy wtedy na pierwszy cylinder
-podłączyć kable WN jak potrzeba
*popodłączać wszystkie podciśnienia i paliwo
*odpalić
*trzymać na ok 2500 obr. aż się zagrzeje do ok 90 stopni
*potwornie długim imbusem 3mm złapać jakieś wolne na przepływomierzu
*zamknąć przepustnicę tak, żeby zniknęło podciśnienie na aparacie zapłonowym*
*złapać wolne na kanale obejściowym przepustnicy
*wyregulować zapłon na lampę
*poprawić wolne używając imbusa i kanału obejściowego przepustnicy oraz analizatora spalin (0,5% CO):
Automat: na P i N powinny być na kropeczce pomiędzy kreskami po lewej stronie 1000 rpm, na R, D, 2 i 1 powinny być na kropce pomiędzy kreskami po prawej stronie 1000rpm. W manualu pomijasz regulację na P i D.
Warunkiem poprawnej pracy jest sprawny silnik, niewypadające zapłony, sczelny dolot, sprawne urządzenia podciśnieniowe w tym serwo, sprawny zawór PCV.
granadziarz_3M / 2007-07-08 11:28:32 /
Dzięki grandziarz, tylko tak dla uzupełnienia mojej wiedzy: co to jest zawór PCV?
Farmaceuta / 2007-07-08 21:43:37 /
to co siedzi na koncu przewodu laczacego airbox z pokrywą zaworów.
Mysza liil (EM) / 2007-07-08 22:54:31 /
Acha, spoko, to już wiem o jaki element chodzi.
Farmaceuta / 2007-07-09 11:01:36 /