Słuchajcie potrzebuje się dowiedzieć jaka jest wysokość od podstawy kolektora do daszki puszki z filtrem w silniku 2.8 na gaźniku , ewentualnie jeśli to te same wysokości co na wtrysku to do wysokości tej puszki na kolektorze dolotowym , jeśli to są te same wysokości co w 2.3 to chyba taka wiedza tez może być.
Mam kilka pomysłów na filtr powietrza na gaźniku ale są różne wysokości itp i nie wiem jaki mam zapas miejsca pod maska.
Dzięki :)
na oko to +/- 1cm wychodzi mi , że kolektor + gażnik + filtr, będą mieć 27/28 cm zmieści się to pod maskę taunusa ??
Tweed / 2023-03-14 11:40:50 /
Ok , teraz ja mogę się mylić bo nie wiem jak gruba jest oryginalnie puszka z filtrem od granady
Ale składając na siebie kolejno z uszczelkami tetrisa :
Kolektor uszczelka trójkąt uszczelka , gaźnik i dajmy z 7/8 cm puszka to też daje jakoś 27/28 cm więc to chyba wszystko jest uniwersalnie skonstruowane plus że ten mikser lpg jeszcze ma wejść pod gaźnik a on ma z 1/2 cm grubości.
Dziękuje , ale zawsze ktoś może mnie poprawić to będzie dokładniej.
Tweed / 2023-03-14 13:50:40 /
Każdy sie zmieści.
mishq (Mateusz G.) / 2023-03-14 14:01:24 /
proponuję nie byle jaki tytuł wątku:
"Wysokość od podstawy kolektora do daszku puszki z filtrem w silniku 2.8 na gaźniku"
Mac13k / 2023-03-14 14:29:32 /
Tak. Tytuł koniecznie do zmiany. Nie odnosi sie kompletnie do zawartej... treści
Szafa !G.O.P! / 2023-03-14 19:28:27 /
Tweed - ogarnij się wreszcie.
2,8 na gaźniku wymiarami nie różni się od 2,3. A 2,3 był w dziobaku seryjnie.
Wiec chyba już ,,problem" rozwiązany. Wystarczy ruszyć komórki w zwojach
wąski77 / 2023-03-14 19:56:36 /
No jakby się bardzo uprzeć, to pokrywka filtra w 2.8 jest z centymetr wyższa ;)
Zmieniłbym lub nawet skasował post ale nie wiem jak, jeśli się da.
Tweed / 2023-03-14 20:54:18 /
Krzysiek ma rację, w gaźnikowym 2.8 filtr jest unikalny, wyższy.
Ale kto ma taką wyższą puszkę? Sam ją dwa razy w życiu widziałem i o ile dobrze pamiętam, tylko motorcrafta filtr w nią pasował, bo nikomu nie opłacało się podróbki robić....
granadziarz_3M / 2023-03-14 21:23:16 /
No dobra bo wychodze na jakiegoś nieogara z brakiem linijki...
Kupuje na 100% ten kolektor offenhausera , na kiedyś bo jak zorganizuje wszystko z gaźnikiem 390cfm i całą resztą szpeju potrzebnego do uruchomienia tego zestawu , bo może kiedyś zmienie most na ten z mustanga i wrzucę na silnik superchargera , problem z gospodarką nie bedzie wieczny i finanse się ustabilizują , a nie wiadomo kiedy się trafi drugi taki kolektor w takim stanie kompletny, najwyżej nie pojade na wakacje a kolektor będzie 😛 , jest ta aukcja w ebay dk , z gościem sie już dogadałem tylko mnie wzięło na przeliczenia czy jeślibym nie ciął jednak maski to to się upchnie tak standardowo ?
Rozmawiałem z naszym klubowiczem który ma ten kolektor z gaźnikiem , ale do capri z garbem a to dwie różne maski , mam zdjęcia jaka to jest wysokość , wydaje się dużeee z tym garbem...
Tweed / 2023-03-14 21:41:01 /
Granadziarz - ja mam ;)
I ja.
leetvoos / 2023-03-14 22:20:56 /
Ja też :) tu wszyscy maja fanty pokitrane :)
A tak żem czuł :) bo co jakiś czas jakieś ciekawe projekty pokazujecie , i jeszcze siła w narodzie nie umarła na zabawy w warsztacie...
To mi ulżyło i fajnie będzie za jakiś czas odpalić nową zakładkę w dziale silniki i zasilanie :D
Tweed / 2023-03-14 23:02:20 /
Pokażcie te puszkę jak to wygląda może i ja mam tylko nie wiem :-D
Piter M / 2023-03-15 08:00:44 /
Jak obserwuje zagraniczne fora praktycznie wszystkie Eu i te z ameryki płd ,to u nas jest mekka wiedzy
o przeróbkach tuningu itp zachomikowanych części , tam ludzie naprawde mało robią z autami jak już je mają może angole i pojedynczy użytkownicy coś wiecej.
Z forów us z lat 80/90 naczytałem się że ten kolektor i gaźnik , niekoniecznie są "lepsze" tu się idzie poprostu innymi ścieżkami mechaniki , sa inne możliwości rozwoju silnika.
W przekroju środkowa komora jest otwarta a u nas w środkowym żebrowaniu są dwie dziurki na przestrzał, czy to by dawało lepsze napełnianie nie wiem bo są tylko wpisy z gaźnikami 380 innhmi rozwiązaniami , na czasy dzisiejsze to rzadkość nawet u nich i w europie te kolektory plus że poprostu jest drogo i niewiele osob ma fun i fundusze z przetestowaniem tego w 21 wieku przy dzisiejszych wyremontowanych silnikach maszynach cnc itp
Może za jakiś czas podrzucimy to i owo do Marcina lub jeszcze kogoś i chlopaki zrobią taki profesjonalny test już nie z "garażu" chyba że u Marcina :)
Tweed / 2023-03-15 08:20:10 /
Aha inne będą wyniki na 2.3 a inne na 2.8 bo tak to docelowo miało być montowane.
Bedzie ktoś chciał to podrzucę kilka obszernych linków z wykresami danymi itp
Tweed / 2023-03-15 08:28:05 /
tak na marginesie, te fora z lat 80 musza być niezwykłe.
te z początków lat 90 także, choć tutaj już takiej ekscytacji brak.
:))) no tak źle napisane , chodziło mi o wrzucone skany z książek i testów ludzi z tamtych lat , a rozmowy i fora , są powklejane już na fun klubach w prostych stronach z lat 2000 :D
Dokladna wiedza rozminęła się z latami zainteresowań i możliwościa szerokich testów dzięki internetowi.
Tweed / 2023-03-15 10:25:00 /
Muszę się przyznać, że też mam taką pokrywkę.
Mysza liil (EM) / 2023-03-15 11:10:12 /
Ja to Was chłopaki podziwiam za konsekwencje sezonowania gratów :)
I w związku z tym kolektorem aż mi sie nasuwa ten konkretny żart ...
Że ten kolektor jest jak prezerwatywa ,lepiej go mieć i nie użyć niż .... XD
Tweed / 2023-03-15 11:54:01 /
Może ktoś z Was chce sprzedać swój kolektor co tam bede od zagraniczniaka kupował ??
Jak ktoś chce to do wieczora czekam na oferty bo jutro mam termin z gościem.
Tweed / 2023-03-15 11:57:57 /
Piter, specjalnie dla Ciebie ruszyłem dupsko na dwór. Wybacz, ale myć mi się do zdjęcia już tego nie chciało ;)
Michał Nebelski ma też na pewno wyższą puszkę. Wydaje mi się że Atom tak samo
Tweed, kupujesz kolektor offenhausera pod europejskie głowice?
Grzesiek_Rudy / 2023-03-15 13:51:10 /
Kżycho dziękuję za foto , aż z ciekawości po szperam czy takową mam :-)
Piter M / 2023-03-15 13:59:59 /
Atom ma K&Na a puszke seryjna ma niska po oryginalnym 2.3 gdzies w piwnicy
Atom- bez sensu, miałem o Tobie wyższe mniemanie. Przekażę Ci to, przy okazji, przez walki talki :)
Grześ- gdzie jest przycisk "lubię to" XD
Tweed, to jeszcze potrzebujesz głowic usa. I wałka rozrządu.
Mysza liil (EM) / 2023-03-15 17:57:07 /
Po co :) ?
Ja sobie na spokojnie ten kolektor założe za 3/4 lata , jak zbiorę komplet z gaźnikiem rurami oraz jakimś "szpanerskim" wlotem powietrza, wyciętym w masce bo po to kupiłem zapasową maskę, podoba mi się viper scoop hood ale może coś innego będzie...
To poprostu na jakieś niedalekie kiedyś , starzejemy się benzyne chcą wycofać itp ...
Ja Wam wszystkim mówie bez jaj doczekamy czasów że będziemy wsadzać w fordy silniki na jakieś biopaliwo albo antygrawitacyjne i będziemy latać normalnie jak w filmach , technologia co kilka lat zwiększa tępo a młodzi jesteśmy jeszcze , przyszłe 90 to dzisiejsze 45 XD
Tweed / 2023-03-15 18:19:20 /
może napęd V2... i będzie latał
Mysza liil (EM) / 2023-03-15 18:22:21 /
No jak tak popatrzeć historycznie, to od bardzo dawna nie mieliśmy nic sensownego nowego jeśli chodzi o postęp technologiczny w komunikacji.
Samochody nie są szybsze jakos bardzo, nawet bym powiedział ze wolniejsze (kagańce na 180km/h). Samoloty też nie są ani szybsze ani jakoś rewelacyjnie dostępne. Drony do przewozu ludzi dopiero raczkują i nie wróżę tutaj czegoś nadzwyczajnego… Do prawdy brakuje mi czegoś w stylu przesiąść się z bryczki z koniem do auta spalinowego… Mam nadzieję, że dożyję jakiejś takiej sensownej rewolucji w tej dziedzinie. A co do tematu. Tweed zdecyduj się z ktorej strony kałuży ma ten silnik być, bo to nie jest zamienne. Czesci do Europejskich wersji maja w dużej mierze brytole, a do hamerykanskiej jankesi. Albo to, albo to.
Konrad vel smasher / 2023-03-15 18:45:59 /
Widać czytanie kiepsko nadal idzie.
Do kolektora offenhausera będziesz potrzebować:
"amerykańskie" glowice
"amerykańskie" kolektory wydechowe - lub rzeźba
inny wałek rozrządu
Dostępność tego szpeju jest taka ze nawet w naszych fiszkach nie ma do tego numerów, wiec powodzenia w szukaniu/dorabianiu
a z tym wszystkim osiagi i tak nie będą powalające (głowice)
Sztuka dla sztuki, prościej i szybciej będzie wspawać w kolektor (np. z 2.3, bo ten od 2.8 to szkoda dłubać) mocowanie pod gaźnik 4bbl - i będziesz mieć jak offenhauser ale kompatybilny z euro gratami. Jak koniecznie chcesz 4bbl, bo w tej pojemności to seryjny solex 38/38 da bez problemu radę, a na niego też możesz sobie założyć bajerancki filtr powietrza z summitracing czy innego jebaja.
pzdr
Haha nie prowokuj :D
Jakby u Nas był odpowiednik , tej amerykańskiej słonej pustyni i tych wyścigów drag itp to pewnie by i pomysły byly :)
Jest taunus czerwony z silnikiem 1500koni na yt
Ja to się tylko ciesze że trafiłem taki okaz L - klasy taunusa , takie brzydkie kaczątko co to go mogę od zera do bohatera ulepszać.
Mógł tak skończyć bidnie... a tak trafił na mnie... 😎
Tweed / 2023-03-15 18:49:49 /
Niedługo będzie do sprzedania bo idę we wtrysk.
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2023-03-15 18:55:34 /
Panowie napisze Wam ostatni raz i zamykamy temat żeby nie zaśmiecać , dopiero jak się porobi to się podrzuci/ skany / wykresy itp
Silnik 2.8 usa a silnik 2.8 eu sa różne , te syjamskie głowice itp etc pepepe to każdy wie...
Ten kolektor offenhasera ktory posiadam już ja od dziś bo został chwile temu wysyłany z hiszpanii i który posiada Gacu , jest specjalnie zrobiony żeby na silniku wersja eu zamontować amerykańskie gaźniki "systemu holley" , sprężarki itp to co misie w stanach lubią a większość europejczyków nie lubi...
I tak sie to robi bo ja w porównaniu do Tych co nie szukają a powtarzają , sprawdzam i truje a trujeee dużo i szukam jak kornik po zachodnich forach , angole mi nagadali od groma ,niemiaszki też wiadrami ale najlepsze są dwie ksiażki gości od systemu forda , tunerów z lat 80 którzy testowali wszystkie te silniki i kolektory i rozwiązania na krzyż jakby parować psa z kotem i innymi co maja 4 lapy i ogony , jak to może dzialać , ksiązek nie czytałem , dam mechanikowi ja tam malo z nich rozumiem to techniczne szczegóły , puenta jest taka że...
Zdejmujecie kolektor z 2.3/2.6/2.8 i zakładacie ten kolektor , uszczelki są te same bo i cały wzór zewnętrzny jest taki sam , różni się środkowymi komorami, i tym że kolektor obecnie cud techniki 390cfm z elektrycznym ssaniem , wyciąga kokosy z tego kolektora plus jest łatwy w regulacji i nie posiada tysiąca zwężek , wężyków itp ma chyba tylko dwa , oczywiście trzeba przerobić mocowanie połaczenia do dawania gazu ale to pikuś.
Nie trzeba żadnych wałków gniazd itp , choć można tuningować silnik jak po staremu i nowe głowice od scorpio to nawet jeszcze lepsze połaczenie :)
To by było tak na tyle , zobaczymy spalanie na zestawie skrzyni 2.3 diesel plus most 3.44 , tu nadal nikt nie wie jakie beda wyniki , gość który mi to sprzedawał miał to na capri z silnikiem 2.8 na gaźniku 465 cfm piero...
Jaki to musiało mieć spust...
Tweed / 2023-03-15 20:24:20 /
Zrozum przesłanie. Głowice USA i głowice EU, mają inaczej rozmieszczone kanały ssące.
Więc! Jeśli masz kolektor offenhausera pod głowice USA i głowice eu to za przeproszeniem, chuj z tego będzie.
Oczywiście występowały kolektory pod eu, ale nadal oprócz gadżetu pod maską jedyne co zyskasz to mniej zer na koncie bankowym.
Grzesiek_Rudy / 2023-03-15 20:56:23 /
No więc Grzesiek ,to jest kolektor ten pod głowice eu... Uff mam mniej zer na koncie , ale chce dla własnej uciechy kiedyś zobaczyć pod maską holleya z reszta wodotrysków.
Tweed / 2023-03-15 21:25:57 /
Przy takich projektach nie zawsze rozsądek i zera idą w parze ;-) tak że jeśli to fanaberia właściciela i ten zdaje sobie sprawę że sypie siano w błoto to zostaje mu kibicować w pomylonym projekcie bo takie często też są fajne :-D
Piter M / 2023-03-16 07:53:02 /
Mnie to się podoba Wasza fantazja z lat +/- 2005 , wtedy wszyscy się jarali fajnymi pomysłami kombinowali , Chuder czytam jeździł capri na paliwie lotniczym i też konkret przeróbki , ktoś zakładał doładowanie superchargera etona z merca , ktoś te rury na boki auta itp itp można bylo wszystko fantazja buszowała rozkosznie , ja w pracy mam 50% pobudzonych fantazjami nastolatków to rozum nie dziadzieje 🤪😎
Zrobimy ten projekt bo jedną z dwóch najdroższych i zarazem najważniejszych rzeczy już mamy , drugi to gaźnik , może zamiast kupować to popytam na forach czy ktoś nie użyczy do testów tu w kraju.
Tweed / 2023-03-16 08:45:17 /
Ja jeżdze na 390CFM, tylko w samocodzie koncernu GM. Bez szybszego wałka, obróbki głowicy i wymienieniu wszystkiego co się da w układzie zaworów, to jedyny efekt jaki osiągniesz to smród benzyny i gigantyczne spalanie.
UglyKid / 2023-03-16 09:19:00 /
Tweed mamy 2023 lat przybyło i nie każdy ma czas na próby atomowe.
młody3 / 2023-03-16 09:44:34 /
Ja bym powiedział, że też oleju w głowie trochę przybyło i dotarła też pewna "klasyczna kultura", gdzie auta się bardziej szanuje i stara zachować w sensownym wyglądzie i stanie, a nie robi z nich jakieś Frankensteiny rodem z Gali Wiejskiego Tuningu.
Do tego gaźnika nie stosuje się stockowych zwężek , w tych opisach testów z innych lat są podawane dokładne wymiary , ale do holley jest od groma najróżniejszych rozmiarów.
Tweed / 2023-03-16 10:12:37 /
Kżyho , wyjąłeś mi to z klawiatury . Kiedyś też mi się po głowie tłukły takie cudaczenia , na szczęście szybko minęły i to dzięki tej stronie .
Jak już projekt pomylony to bym krzyczał idź w fasta :-Da nie w gaźnik , miałem 3.5 na fascie 1000cfm i fajny to jest bajer , w pl jeszcze mało znany ale ciekawy, wygląda jak gaźnik ,pasuje na miejsce gaźnika a jest wtryskiem w pełni programowalnym elektronicznie :-), tak że idź w fasta :-D!!! :-D
Piter M / 2023-03-16 10:46:12 /
Jak ja uwielbiam Was nakręcać wtedy dopiero robi się kolorowa z emocji burza mózgów, :)
Jak tylko przyjdzie kolektor to zrobie porównianie do wersji 2.3 i 2.8 bo mam tu na miejscu oraz po wklejam linki tabelki itp z tych innych forum tak żeby usytematyzować wiedze bo u mnie to też tak pościągane na łapu capu jest.
1000cfm jak kiedyś się poważnie dorobie o ile... To sobie nie będe jechał półśrodkami tylko się faktycznie kupi coś DUŻŻEEGOO z usa i zrobi z tego odpowiednik asfaltowego czołgu :D ale to jest zbędne marzenie , fajnie jest się poznęcać nad Taunusem... , choć dziś naprawde szczerze
to bym się zastanawiał nad kupnem capri zrobionego na tą wersje usa co to niektórzy posiadają lub tego taunusa 20/26m hardtopa jeszcze jakby to byla rs wersja... , ale nie było jak zaczynałem i nawet się nie znałem że takie są.... XD
Janina tylko Ty nie lubisz capri a Capri są naprawde piękne , a do taunusa to trzeba mieć zacięcie bo coś tu jest konstrukcyjnie zepsute albo się nie da, albo brak ja pierdziu...
Tweed / 2023-03-16 11:52:04 /
Tweed a kiedy planujesz wyjechac na drogi tym autem juz z nowym serduchem? Masz jakies plany, czy jak wyjdzie tak wyjdzie i tyle?
Konrad vel smasher / 2023-03-16 18:40:01 /
Ja narazie jestem zawieszony między Chuderem, a Marcinem .
U Chudera mam zapłacone od zeszłego roku za most a przynajmniej tym mostem się naciesze najszybciej bo tam pełne lsd blackline z nowymi 3.44 i ogólnie wszystko nowe ,to moje pinto sobie troszke ponadgryza ten most a u Marcina jak jesteśmy w kontakcie , mam mieć miejsce na silnik pod koniec marca , a to ile Marcin bedzie robił to nie wiem , biore pod uwagę że nawet cały rok bo jeszcze dorzucę remont przedniego zawieszenia plus remont/serwis jednej z tych skrzyń v6 co mam , teraz kupiłem ta od diesla i mi się bardzo podoba to że ma takie 1/2 i potem calkiem rozsądne 3/4/5.
Wszystko ciągnie się jak gluty z nosa , ten rok to nie zakładam że odpale te 2.8 w taunusie...
Bo to jest tak że jak teraz padaja te banki , idzie jeszcze ciekawszy kryzys to poprostu zrobie silnik i sukcesywnie dalej , a jak bedzie nieźle to może nie będziemy czekać i u Marcina od razu w tym roku pójdziemy w tego kolektora i holleya , solexy każdy zna to może nie czekać tych kilku lat bo i mnie złapie rodzicielstwo i żona na poważnie za nogi i się skończy sielanka z hobby... XD
Tweed / 2023-03-16 19:06:41 /
Tobie się już sielanka skończyła tylko jeszcze o tym nie wiesz :D
mishq (Mateusz G.) / 2023-03-16 20:07:59 /
Tym bardziej kupuj fasta póki czas :-D, taunusa z tym dolotem to nawet ja jeszcze nie widziałem ;), naciskam na 'jeszcze' bo jak już wymyśliłem to czego nie zrealizować jak leży na półce ;-), może czas też złożyć dla siebie kolonie :-D
Piter M / 2023-03-16 22:19:30 /
blacharki nie robisz?
Obecnie taunus ma blache na mocne 4 w skali 6 , konstrukcja zawieszenia itp jest ok , małe rdzawe naloty itp się zrobi , teraz w tym tyg spawamy nowe podłużnice i szykujemy auto na przyjęcie mostu u Chudera, w drodze powrotnej z wawki zajazd do Krowna na zla ie podwozia mazidlami ,
Na blacharkę z prawdziwego zdarzenia mnie stać i czasem dostaje info że może nie warto , bo kosz tu w Kielcach w zakładzie od klasyków pełna blacharka od zera z kąpielami w kwasie itp i z malowaniem 20 tyś euro... Ale to albo robisz raz a dobrze albo sztukujesz jak obecnie , problem jest w tym że czasem pojawiają się u nas lub za granicą , karoserie po blacharce lub taunusy w stanie bardzo dobrym gdzie nie trzeba blacharki robić a koszt auta ze wszystkim to około 30/40 tyś czyli połowa połowy budżetu , wiec tu naprawde jest problem.
Ważne żeby auto dawało frajde z jazdy , radoche jak stoi , dla mnie może być teoche dziurawe XD
Tweed / 2023-03-17 11:13:45 /
Miało być że mnie nie stać na 20 tyś euro za blacharke.
Tweed / 2023-03-17 11:17:20 /
Taki remont full serwis to też wszystkie gumki uszczelki szyby chromy itp to tak ze $$$ dużo zer trzeba liczyć... , dobrze się narazie jeździ bez :D
Tweed / 2023-03-17 11:30:00 /
O, a gdzie u nas w Polsce te kąpiele w kwasie robią?
Krowna to możesz zrobić w nowym samochodzie. To jest słabe zabezpieczenie. Oni nawet nie czyszczą rdzy tylko mają bełkot marketingowy, że ten środek odcina rdzę i czyni cuda. Ale w sumie czytając twoje wywody o modyfikacjach to jesteś potencjalnym klientem Krowna.
Ludzi z off roadu popytaj gdzie dobrze zabezpieczają.
Jarek / 2023-03-17 12:57:48 /
Co do Krowna to ja już mam auto podziurawione tymi kołeczkami przez poprzedniego właściciela , jakoś to się trzymało i jako tako daje rade , ja pilnuje powozia.
Widzicie że mi się czasem mylą pojęcia to się nie śmiać :) pod kielcami jest ocynkownia , sprawna można wrzucić cała rame auta bo tam caly basen mają od takich spraw , o ile ta rama wytrzyma temperatury, ale mi chodzi o to że auto rekonstruowane tak fest nie żadne lipne renowacje ale nadal nie pełny vip serwis bo takie auta to robi znajomy pod końskimi z mustangami na auta dla pokazów las vegas i tu kraju ale tam to są budżety po 400/500 tyś to nie tedy droga.
A rozmawiałem z nim co do tego holleya to w warszawie jest jakiś najlepszy ekspert w kraju co te gaźniki ustawia i reguluje , a tam właśnie trzeba pozmieniać dysze.
Zazdroszcze że w wawce macie tak wszystko pod ręką, u nas tu na wsi to psy jeszcze ganiają własne ogony ;p
Tweed / 2023-03-17 13:47:00 /
Masz dziobaka na ramie? Zajebiście, tylko wersje prototypowe tak miały, no i specjalne.
Chlopaki nie czepiajcie się , leszcz jestem w terminologii ale z tym też da się żyć , Dred ważne że Ty i ja potrafimy pchnąć nasze projekty i realizacje do przodu. Ważne że wiem z której strony jest wlew i jakie paliwo lać XD
Każdy ma swojego konika na którym sie zna, za 10 lat ja też będe obcykany w mechanice ,nie tylko w papierowej teorii.
Na początku zakładałem że poprostu kupie auto i będe jezdził , nikt mi nie powiedział że bede musiał zacząć się znać na felgach ,oponach , mostach , przełożeniach , tulejach , mażetach , silnikach od śrubki po kompresje silnika i 100 różnych rzeczy , wertowania forów szukania , nieprzespanych nocy bo coś umkneło albo idzie licytacja i trzeba coś wygrać , posiadanie klasyka to ciężka harówa...
Tweed / 2023-03-17 16:16:22 /
A ta dziura w podszybiu co to mi ja pokazywales dawno temu?? Juz sie nie leje do środka??
Szafa !G.O.P! / 2023-03-17 16:22:46 /
Kupilem kamere endoskopową i zwiedziłem całe podszybie przez kratki i od środka , wszystko jest ok , nie wiem którędy ta woda się leje , znaczy to się nie leje czasem przy jakimś ogromnym deszczu naleje się od 50/100 ml czasem jak pada kilka dni to i poprostu wiecej ale raz naleje sie woda a innym razem jade w deszczu czy pada tyg i nic sie nie nie naleje wiec czary mary... , ważne że podłoga wytrzymała i nie ma rdzy czy dziur , to co ktoś kiedyś położył jest bardzo wytrzymałe.
Z tą wodą dojdziemy...
Jedyne co musze w karoserii zrobić to małe zardzewienie w tylnim podszybiu i mała dziurka zaraz pod zawiasem w progu pod lewymi drzwiami , błotników robić nie bede szpachla pokrzywione , kupi się nowe , podejrzewam że te po piaskowaniu to można zawału dostać...
Obleciałem auto tym urządzeniem do mierzenia grubości lakieru , to całe jest ok ale na błotnikach przednich jest "sporo"...
Tweed / 2023-03-17 16:31:23 /
Mi się lało od strony pasażera po tym jak odkręciłem obudowe nagrzewnicy a potem skręciłem spowrotem i nie dałem uszczelki ani uszczelniacza żadnego. Resztę miejsc którymi mogło się lac zapćkałem taką pastą do uszczelniania spawów.
mishq (Mateusz G.) / 2023-03-17 17:56:51 /
U mnie za blotnikiem była dziurka przy zawiasach drzwi i tamtędy wlewalo się dziwnie sporo wody, zakleilem poliuretnanem i jest git, a dziwne jest to, że jak jechałem to było ok, jedynie jak stało to cieklo
mateush (proko) 3M / 2023-03-17 18:52:43 /
My mamy podejrzenia z mechanikiem ze mi przecieka wlasnie przez któryś z tych otworów pod nawiewem ten okrągłym i prostokątnym lub pod tym co jest skrzynka bezpieczników , bedziemy to otwierać jakoś niebawem , to się sprawdzi , ale tak jak napisaliście zwrócę uwage na takie inne możliwości.
Tweed / 2023-03-17 19:55:06 /
Włóż głowę tam gdzie pedały i popatrz w górę poświec sobie latarką i zobaczysz co tam sie dzieje od strony pasażera to samo.
mishq (Mateusz G.) / 2023-03-17 20:30:04 /
Mam pytanie dotyczące tego : "Włóż głowę tam gdzie pedały"
Gdzie pedały wkładają głowy ? :)
Grzesiek_Rudy / 2023-03-17 22:24:38 /
:D w dziury :P
mishq (Mateusz G.) / 2023-03-17 22:57:14 /
Grzesiek odstaw internet na tydzień .
Ja odstawiłem po złym zrozumieniu pytania : Jak namówić mamę na pieska ?
dobrze że nie tatę :D
mishq (Mateusz G.) / 2023-03-17 23:13:14 /
cieknie woda do wnętrza, robisz nowe podłużnice i blacharka jest na 4/6?
Ok. ja tylko tak pytam.
Poprawiamy 3 miejsca , dwa czyli końcówki wchodzace już prawie w nadkola przednie i jedno miejsce przy prawej i tyle , tak to wszystko twarde zdrowe , ja kupiel całe nowe podłóżnice ale mi wytłumaczono że jak stare sa nadal ok to to jest za duzo zbednej roboty zeby nowe wstawiać.
Tweed / 2023-03-19 10:27:38 /