Czy da sie wsadzić kolektor ssący z 2.3 do 2.8 bez wiekszych problemów???
i czy aparat zapłonowy może zostać ten elektroniczny od wtrysku?? czy go wymienić na ten zwykły i jeśli tak to czy podejdzie od 2.3 ??
Moze ktos robił coś podobnego i natknął się na jakieś problemy??
Pozdro
Ps: wiem ze autko straci na mocy itd. ale musze to zrobic szybko bo w sobote musze!!! musze!!! być w Kielcach a ten 2.3 nie dojedzie:(
jagoolmk2 / 2003-05-20 21:56:51 /
tak, da sie o ile ten kolektor od 2.3 nie jest jakis antyczny np z 70r, chociaz moze taki tez bedzie pasowal
aparat tez moze zostac
camaro / 2003-05-20 22:03:31 /
Chyba wszystko na ten temat http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=3c628592f2e8c i http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=3ced375e18a35#3ced6247ddea7
jak jest z tym wałkiem na pompe paliwa?? czy jak zdejme pompe w 2.3 to wypadnie mi taki wałek i spasi do 2.8 czy trzeba dorabiać??
Ps: Czy moze mi sie zwiekszyc odczuwalnie moc przesiadając się z 2.3 do 2.8 ale z gaźnikiem od tegoż 2.3???
Pozdro i dzieki
jagoolmk2 / 2003-05-20 22:58:26 /
hmm z wałkiem najlepiej sprawdzić obracając wałem, a czy wymiana coś da..... oj daaaa daaa...:) Coke chyba też to potwierdzi :)
jagool
po krótce zdejmuesz całosc od wtrysku, i wkładasz w te miejsca to jest w tych miejscach z 2.3 skrecasz wkładasz, odpalasz, jedziesz...
heheh cOke tyle to wiem:)))
Pozdro
Ps: chyba do kielc sie dotocze na tym 2.3V6 , dziś wymieniłem termostat i już nie zamyka skali na temp. tylko trzyma tak pod dwie kreski poniżej a na trasie nawet do połowy dochodzi...
jagoolmk2 / 2003-05-21 22:16:22 /
jagool no to wiesz wszytsko co potrzene :)
odświeżę wątek trochę.
Naszło mnie, żeby wywalić K-jeta i założyć u siebie gaźnik. Ale nie serię tylko coś co by lepiej chodziło.
Znalazłem taką stronkę gdzie opisane są kolektory ssące podchodzące do 2.8 i od razu gaźniki. Holley wydaje się najlepszy.
Tylko pytanie czy to jest europejska wersja poczciwego 2.8. O ile jakiekolwiek inne istnieją.
http://www.therangerstation.com/tech_library/2_8L_Performance.html
opisują to na przykładzie Forda Bronco ale silnik wygląda "znajomo".
sołtys / 2008-11-06 12:25:57 /
A chcesz jeździć na benie, czy na gazie? bo jak na gazie to...
bobik liil / 2008-11-06 13:54:13 /
Silnik wyglada tylko znajomo :) Blok podobny. Ale gora calkiem inna. Głowice inne, mają po 3 wyjscia wylotu spalin na stronę (w zwyklym po 2), glowice zamieszane okropnie, inny rozstaw kanałow dolotowych w kolektorze. Tak więc kolektor nie podejdzie do europejskiej wersji 2.8. Niby takie wyuzdane, a i tak 135 koni...
Mysza liil (EM) / 2008-11-06 13:55:31 /
Ten kolektor jest do hamerykańskich głowic. Poza tym, jak k-jet jest wyregulowany, to i spali mniej niż ten gaźnik, i gorzej jeździć nie będzie.
A jak na gazie masz jeździć, to już w ogóle szkoda zachodu :)
m.kozlowski / 2008-11-06 13:56:50 /
Marcin. A uruchomisz mi auto na benie? bo badzo bym chciał to przed zimą zrobić. Obawiam się jednak, że po 5 latach jazdy tylko na gazie będą zawory pozapadane i w ogóle będzie się to wszystko do remontu nadawało a na to mnie na razie nie stać.
Z tym gaźnikiem to tak tylko rozważam. Jasne, że chciałbym, żeby k-jet chodził.
sołtys / 2008-11-06 14:01:18 /
Ale zdaje się silnik miałeś niedawno robiony?
Co do k-jeta - spróbować uruchomić zawsze można. Na razie składam swoje kombi, potem mogę się z twojego k-jeta doktoryzować.
m.kozlowski / 2008-11-06 14:05:49 /
robiony był podstawowo. wymiana uszczelek. do "góry" się nie dobieraliśmy.
sołtys / 2008-11-06 14:09:38 /