Mam pytanko padła mi jeda świca, cudem ją odkręciłem i założyłem wszystkie prawie nowe. Codzi świetnie ale czasem zaczyna dziwnie przerywać.
Co to moze jeszcze być? wszystko jest ustawione, znaczy zapłon, gazownia.
AA bierze olej jakieś 2l na 500km.
Pierścienie mają wpływ na nierówną prace silnika?
Dziękuje za pomoc, pozdrawiam
afro !G.O.P! / 2007-05-24 23:02:48 /
zmierz ciśnienie jakie masz to może być powód nierównej pracy jak już ciśnienie do dupy,2l na 500km to niezły wynik:-) a jeśli ci przerywa to może być coś w układzie zapłonowym do dupy świece,przewody,kopułka,palec,przerywacz zależy jeszcze o jaki silnik Tobie chodzi
PSIAŁA / 2007-05-24 23:20:57 /
2l na 500 km.... to on chyba rzyga tym olejem na wszystkie strony, przypadkiem nie zalewa Ci nim swiec???
Galoos / 2007-05-24 23:21:14 /
no ale chociaż ciągle nowy olej,a może korek niedokręcony:-)
PSIAŁA / 2007-05-24 23:22:53 /
no lubi se póścic dymka i tyle :) silnik 2.0 ohac, swiece lekko przechodzone motorcrafty, w weekedn sprawdze przewody i kopułke, bo palec nowy załozyłem , przerywacz tez z tego co pamietam jest ok
i aż dziwne ,ze ten silnik ma takiego kopa przy tym spalaniu oleju :)
Kuki.vel.Krzak / 2007-05-24 23:29:50 /
z tym olejem moze troche presadziłem jakieś 1l na 500stów.
Ale najdziwniejsze jest to ze jeździ spoko a po chwili zaczyna przerywać i potem znowu na jakiś czas jest ok. A jak pierścienie są zjebane to ten olej moze zasyfić świece tak ze nie bedzie przerwy? Bo słyszałem ze nawet jak pierścien przepuszcza oklej, to sie wszystko spali i świeca sie tak nie zasyfia zeby nie było na niej przerwy. A zaczoł czasem przerywać po przejechaniu jakiś 30km.
afro !G.O.P! / 2007-05-24 23:34:14 /
mogą to być np przewody do świec , lub jak olej bierze przykładowo na jednym cylindrze to może zasyfiać świece i stąd brak zapłonu np na jednym garku i silnik kuleje po rozgrzaniu mniej bo temperatura wyższa i olej który się dostaje przez marne pierścienie się przepala...
-jak zacznie kuleć wykręcić świece i zobaczyć czy która nie zalana
-wyregulować zawory
-sprawdzić ciśnienie sprężania
-sprawdzić przewody czy nie zaśniedziałe styki i czy przebić nie ma
-sprawdzić kopułke
-pomodlić się żeby chodził jak zegareczek
-sprzedać mi silnik za cene złomu:D
A zawór w gazowni? Może to w nim jest przyczyna?
Michał.. / 2007-05-25 01:25:27 /
Jak jest wilgotno, auto przy porannym odpale przerywa i dławi się podczas ruszania. Jak się wkręci to jedzie. Jak się deko rozgrzeje to jest cacy. Pytanie moje: co łapie wilgoć i ma przebicie. Przewody czy raczej aparat? A może coś innego.
sołtys / 2009-10-13 16:26:18 /
Jak masz chwile czasu to wez czysta szmatke, WD 40 albo cos takiego i ladnie przewody WN wyczysc... znaczy sie odpinasz jeden przewod pryskasz go po dlugosci WD i jedziesz szmatka dokladnie... Ja tak robie przed kazda zima i przewody dosc ze czyste to i sprawne... Powinno pomoc, co nieznaczy ze kopulki,palca itd. tez nie trzeba wyczyscic...
PiotrekGran / 2009-10-13 17:09:54 /
Kiedyś na kable pryskało się lakierem do włosów :)
granadabus / 2009-10-13 17:59:25 /
Otwórz w nocy (żeby było totalnie ciemno)maskę i popatrz na przewody.Możesz spryskać je ciut woda...
mario75 / 2009-10-13 20:58:57 /
Sprawdz tez kable niskiego napiecia. Przygotuj sie na niespodzianki. Ja na przyklad odkrylem ze mam swiece z peknietym na pol izolatorem. Zalozylem fajke z powrotem, zeby sie nie rozpadla i dziala.
pmx (wiewior;) / 2009-10-16 00:39:06 /