logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Remont silnik w Fordzie Escorcie

Remont silnik w Fordzie Escorcie

Witam Szanownych Grupowiczow,
jestem tu poniewaz mm problem. Kupilem jakis czas temu Forda Escorta.
Rocznik '94. Jestem totalnym laikiem jesli chodzi o auta. Wydawalo sie, ze wszystko jest ok. Po kilku dniach cos niedobrego zaczelo dziac sie z moim silnikiem. Pojechalem do warsztatu i dowiedzialem sie, ze mam silnik do kapitalnego remontu a panowie, ktorzy sprzedawali mi auto dolali jakis uszczelniaczy i innych uszlachetniczy przed sprzedarza.
Szkoda byloby mi pozbywac sie tego samochodu. Chcialbym wyremontowac silnik ale tu mam kolejny problem. Zaczalem wizytowac przerozne warsztaty i co mnie wprawilo w najwieksze zdziwienie: w kazym warsztacie proponowano mi remont, jednak w kazdym z nich "fachowcy" rzucali innymi cenami.
W zwiazku z powyzszym pytanko od bsolutnego laika:
1. Czy jest mozliwe aby rozni mechanicy rzucali roznymi cenami za w sumie te sam usluge?
2. Komu warto zaufac i jak bylaby wg. was rozsadna cena za kapitalke?
3. Moze ktos zna jakis warsztat - sumienny i ze tak niesmialo powiem niedrogi?

Naprawde jestem totalnym "lamerem samochodowym".
Pozdrawiam wszystkich.

PS
Piszcie na priv mailto:marlisk@poczta.onet.pl


marlisk / 2003-05-01 18:52:48 /


Witam,
a'propos pkt. 3 - chodziloby mi raczej o warsztaty z Warszawy badz okolic.

Jeszcze raz pozdrawiam

marlisk / 2003-05-01 19:12:39 /


Nie warto remontowac. Nawet 1.8 16V do escorta mozna kupic do 1,5 tys. z jakiegos rozbitka albo z jakiejs firmy ktora sciaga silniki z reichu.

Mysza liil (EM) / 2003-05-01 20:13:28 /


Warto czy nie warto to sprawa dyskusyjna , a jeżeli kolega jest całkowitym lamerem i nie ma kogoś kto mógłby mu pomóc w qpnie używanego DOBREGO silnika to sprawa staje sie krucha . poza tym pozostaje jeszcze sprawa przekładki która dodatkowo komplikuje problem ( szczególnie dla kogoś kto się słabo na tym zna )
Co do cen podawanych przez mechaników to mogą one sie różnić nawet o 100 % ( widzimisię pana Henia co to traktory najlepiej w całej wsi naprawia vs. robota warsztatu który daje gwarancję na wykonane czynności )
Jeżeli chopdzi o dobór warsztatu to doradzałbym taki który samodzielnie wykomnuje szlify a nie taki który podejmuje się tylko ropzebrania i złożenia , a szlify wykonuje ktoś inny ( unikasz sytuacji w której jedni zganiają winę na drugich , a ty masz nadal gówno nie silnik )
Czyli sam musisz zadecydować - z jednej strony czy bawić się w przekładkę ,i szukać kogoś kto sprzeda ci dobry silnik i kogoś kto go założy czy też jechać do dobrego warsztatu ( dobry nie znaczy AUTORYZOWANY bo tam na ogół patałachy pracują ) i za większą kasę mieć pewność i gwarancję .
Jeżeli chcesz to wejdź na nasze forum ( FiestaFordClub ) :

http://free4web.pl/Forum/show/index.jsp?u=3851

Jest tam parę osób z Warszawy które z tematem są na bierząco poproś ich a myślę że spotkają się z tobą i ci pomogą w doborze mechanika i warsztatu
pozdrawiam

CzarnyMatowy / 2003-05-01 22:48:46 /


Ceny mogą być najróżniejsze, zależne jest to od tego co kto rozumie przez słowo remont.Jeden Ci powie 1500zl za wszystko i ograniczy się do wymiany pierścieni i uszczelniaczy zaworowych, a drugi powie 3500zl za szlif nowe tłoki, pierścienie itd (i to jest odpowiednia cena) gdyż 4 tłoki to koszt ok 2000zl, uszczelki, pierścienie, oleje itd to znowu 700zl no i robocizna ok 700zl.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-05-02 09:30:14 /