jak w tytule czy dasie wepchnąc ten silnik do granady jak tam dorobic skrzynie itp dasie to jakos sensownie zrobic ??? pytam z czystej ciekawosci bo w przyszłosci mam zamiar do granady upchnąc jakies v8 ewentualnie z jakiego wozu podchodzi bez skomplikowanych przerubek dzieki zgory za wszystkie odp
granadabus / 2007-05-17 22:29:17 /
Zachowuj ąc fason - to chyba tylko Rover...
Śmietan / 2007-05-17 23:00:55 /
Albo Porsche 928... Zrobisz sobie przynajmniej replikę Granady MAKO:
http://www.granni.at/1168683.htm
http://www.granni.at/1344764.htm
Ananiasz / 2007-05-17 23:03:58 /
Czy auto z V8 Rovera zostanie dopuszczone do PC? pzdr
szeski / 2007-05-17 23:06:20 /
Już było dopuszczone ;-)
MikeB4 / 2007-05-17 23:18:48 /
V8 z audi jest o tyle fajne ze jest leciutkie i jest zwarty . Ma tez parę fajnych kucyków :D
taka granada mako juz od dawna mi chodzi po glowie :D
Kurcze jak tak czytam, co wcześniej napisałem to się lekko załamałem.
Rano powinienem mieć blokadę na wysyłanie postów :P
czyli ktory łatwiej upchac z rovera czy moze z camaro albo z firebirda jakies 5,0 albo 5,7 i co ze skrzyniami z czego pasują
granadabus / 2007-05-18 10:08:04 /
silnik V8 z Porsche 928
i silnik V8 z AudiV8
to bardzo spokrewnione ze sobą silniki - oba mają normę spalania oleju 1L / 1000 km :D
a nie prościej 5.0 efi z Mustanga razem ze skrzynią ?
MikeB4 / 2007-05-18 10:10:28 /
Właśnie się zastanawiałem nad tym 5,0 EFI z mustanga. Może ktoś ma jego wymiary??
V8 z rowera wchodzi, problem jest ze skrzynia. Trzeba podwyższyć tunel.
Jeszcze takie pytanie, czy ten silnik z Porsche 928 to nie jest ten z ceramicznymi tulejami???
nie,
tam WOGÓLE nie ma zadnych tulei
silnik jest wykonany ze stopu lekkiego - aluminium z ok. 17% krzemu
a scianki cylindrów nie są nawet utwardzane
tłoki tez sa aluminiowe a przed zatarciem chroni je warstewka chromu lub zeliwa
wszystko jest wykonane b precyzyjnie, ale i tak bierze sporo oleju, co mialem przyjemność sprawdzić praktycznie - silnik w 944S2 to połowka tej V8-ki
No wlasnie cos mi dzwonilo , ale nie wiedzialem gdzie.
Ale poprzedni post ETC potraktuj jednak w kategoriach żartu.
Silnik Audi V8 nie ma ani jednego elementu wspólnego z owym aluminiowo-krzemowym 928. Podobne jest tylko zużycie oleju :)
Pozdreaux.
KRK 4m / 2007-05-18 12:12:56 /
Tak to wiem chodziło mi tylko o ten silnik z prosiaka :)
A wracając do tego silnika audi, to jest dosc lekka jednostka (przynajmniej tak słyszałem)podobno cala z aluminium. I dość zwarta konstrukcja, wydaje mi się ze powinna się zmieścić do granady.
V8 z Mustanga jest ładnie zgrabne i małe - gdyby nie fakt że z przodu jest totalny sajgon :-) cały osprzęt jest praktycznie przed silnikiem , pompa wody ma 20 cm długości
paski alternator itd też wystają sporo przed ;-)
MikeB4 / 2007-05-18 13:03:38 /
MMMMm, ale wszystko da się przerobić:), musze gdzieś na obejrzec ten silnik
fakt - silnik AudiV8 jest niesamowicie zwarty, nic tam nie wystaje ani z boków ani z przodu, nawet sprężarka klimatyzacji, a dostac sie do rozrusznika czy do pompy wspomagania - istny koszmar
a zapomnialem o jednym plusie budowy - termostat wymienia sie w chwilke i to bez schylania sie :D
Oj przesadzasz , przeciez nie robi sie tego na codzien :)
o to mi chodziło z tym przodem silnika .... ale w Granii sporo miejsca ;-P
(tak btw. szukałem po całym dysku fotki którą mam na pulpicie ;-)))) )
MikeB4 / 2007-05-18 14:17:47 /
:) to faktycznie miales problem z szukaniem :D
Ja raczej chcialem wstawic silnik troszke nowszej generacji , cos kolo 96 roku . Z tego co wiem to byly 4,6 L . Jakos mam juz dosc walki z gaznikami .
I jeszcze fotka , zeby niebylo niescislosci :D
Obi wkładaj Chevroleta V8 LS X to jest fajny motor, tani jak barszcz, tłuczony w milionach egzemplarzy, kompaktowy, stosunkowo lekki, wyjątkowo prosty, a co za tym idzie idiotoodporny. Pełno do niego fajnych gratów w śmiesznych cenach - ma tylko jedną wadę, nie ma napisu Ford, więc nie dopuszczą Cię z takim motorem do PC.
Wroniasty / 2007-05-18 14:48:08 /
Idiotoodporny:]]]]
white_wolf / 2007-05-18 15:01:21 /
Temat tego silnika z Chevroleta przerabialismy z Batoonem . Fakt ze silnik jest fajny i tani . W sumie zrobienie go na jakies 300 - 350 Hp , to jest jakies 5 - 6 tys PLN .
Tylko wlasnie brakuje tego napisu :(
napis sobie wygrawerujecie ;)
♠MAD♥DOG♠ / 2007-05-18 15:50:09 /
W 96 były jeszcze 5,0 Efi - w sumie ten sam silnik tylko przybyło osprzętu i pasków ;-)) 4,6 to na dobrą sprawe wymiarami to samo :-P
MikeB4 / 2007-05-18 16:40:33 /
Je..ć audi ;) Nie gadac, tylko z mustanga wkladac!
Mysza liil (EM) / 2007-05-18 17:51:34 /
nie to żebym szukał zbyt intensywnie, ale po prostu rozglądałem się za 5.0 EFI ze skrzynią i niestety muszę stwierdzić że nabój od audi V8 jest dużo tańszy i bardziej dostępny. Jak ktoś ma 5.0EFI chętnie wymienię na 2.8EFI i V8 ok. 5L z oldsmobila (GM).
Więc stwierdzenie, żeby je..ć audi, wstawić z mustanga jest dla mnie przynajmniej dziwne :)
Popieram Myszę!! jak tylko uda mi się zdobyć dawcę (Thunderbird, Crown Victoria) to będzie viejt;) i tylko, tylko i wyłącznie z owalem;)
Ludwik 3M / 2007-05-18 22:01:42 /
I takiej fotki mi brakowalo :D
jednak sie miesci .
To jest 5.0? A czy może ma ktoś fotę grandzi z 4.6 wszczepionym... pytam się bo jest łatwiej dostępny od 5.0 no i tańszy, ale 5.0 ma wałek w bloku a 4.6 w głowicach no i pytanie czy to wejdzie....
Ludwik 3M / 2007-05-21 13:19:33 /