Nie wiedzialem gdzie to ująć...
Mam taki problem przy dłuższej jeżdzie konsola środkowa z zegarami bo tam zwykle leża telefony jest tak gorąca razem z kanałem środkowym że potrafi przegrzać tel ktore aż parzą a lewarek zmiany biegów przy jeżdzie na 5 biegu jest bardzo goracy...
Czego to wina że to się tak nagrzewa ???
Tweed / 2022-08-15 19:03:19 /
skrzynia biegów- pewnie olej się mocno grzeje, do tego ciepłe powietrze opływające silnik, plus zobacz jak biegna rury z wydechu.
Jest lato to jest gorąco a Ty jeszcze podjarany jak wikary na wycieczce z Vb i ot cała kumulacja .
Alwax: mistrz! :D
Maross / 2022-08-15 23:18:40 /
Powiedzmy że jestem równie natchniony w biciu własnych rekordów prędkości autem , wczoraj radom kielce , cały czas 130/140kmh , niby droga szybkiego ruchu ale jednak zakręty wzbudzały adrenaline , auto onieśmielało dziesiatki aut na prawym pasie a i stawało w szranki z drogimi modelami , i to nadal musiały być opuszczone szyby drzwi bo jednak brak klimy a gorąco...
Lewarek gorący, konsola gorąca , wrazenia z jazdy nie do opisania małe prywatne Le Mans :D
Poczytałem że może rozszczeliła się rura wydechowa ale to bym chyba spaliny czuł w aucie lub się nagrzewa katalizator , tu jest jakiś katalizator... ;P
Może olej się już zużył lub jest niski poziom i się nagrzewa ??
Jakbym jechał z 180 to by się chyba zaczeło palić pod spodem...
Ktoś jeszcze ma jakiś pomysł bo auto na podnośnik dopiero za kilka dni
Tweed / 2022-08-16 09:32:28 /
Miałem kiedyś taki przypadek w lanosie klienta a jeszcze pół dnia musiałem nim jeździć. Uszkodzona była cewka i nie palił na jednym cylindrze przez co mieszanka z tego cylindra spalała się dopiero w wydechu (bez wystrzałów). Tunel robił się piekielnie gorący aż śmierdziało. Po wymianie cewki wszystko było ok. U Ciebie teoretycznie taka sytuacja mogłaby być przy uszkodzeniu jednego przewodu WN lub świecy ale czułbyś, że chodzi na trzech garach ale przy tych osiągach to mało prawdopodobne.
docencik12 / 2022-08-16 09:43:59 /
Docencik , ten ohac może tak zasuwa na trzech garach i Tweed nie czuje ;)
Maross / 2022-08-17 08:36:17 /
Ja juz jezdzilem na 3 garach ale ze straszne korki itp to przez prawie 500 km nie wyczółem... Dopiero w trasie szedł ledwo 100km pod górke to się skapnołem ;)
Silnik napewno jest ok bo osiagi prawidłowe , ja myśle że bez czarnowidztwa i wróżenia wyjdzie jednak na kanale , to dam znac żeby szerzej wiedza sie zakorzeniła
Tweed / 2022-08-17 10:29:35 /
Ja kojarzę, że w Consulu też zawsze okolice lewarka i konsoli środkowej to w lecie bardzo się nagrzewały. Myślę, że fabrycznie mogły być jakieś osłony termiczne, które przez długie lata eksploatacji zapewne z naszych aut poznikały. Więc się potem wszystko od silnika, skrzyni czy wydechów nagrzewa. Inna sprawa, że jeżeli do skrzyni w kwestii oleju nie zaglądałeś, to na pewno przydałaby się wymiana tegoż i przede wszystkim upewnienie się, że go tam masz w odpowiedniej ilości.
W capri tez zawsze miałem te okolice nagrzane, wydech, skrzynia i silnik generuje ciepło a te nasze fordy nie maja praktycznie zadnej izolacji termicznej
Jellon aka Revenge Racer / 2022-08-17 19:25:58 /
To chyba normalne, w Capri zawsze było piekielnie gorąco.
Gnieciuch / 2022-09-04 11:07:22 /
W internecie można kupić arkusze blachy do formowania osłon termicznych. Kupić, zamontować, na tunel rzucić dodatkową matę wygłuszającą , cieszyć się jazdą.
Aldaron / 2022-09-04 11:23:23 /