czy jest mozliwosc przelozenia drzwi od III do dziobaka???
bo z tego co mi wiadomo to drzwi przy II i dziobaku sa takie same roznia sie tylko klamkami...czy jest tak rowniez w przypadku III czy niekoniecznie???
ps...mam na mysli przekladke drzwi od 4d...
♠MAD♥DOG♠ / 2007-05-06 12:13:13 /
Ramkę trzeba przespawywać.
W tym samym klimacie mam zapytanie czy ktoś przekładał ramki w dziobaku z Coupe do drzwi od 2D ? Ze strony zamka jak wypatrzyłem wystarczy rozwiercić dwa zgrzewy ale problem pojawia się przy stronie od zawiasów sa tam, dwie warstwy blach między nimi pusta przestrzeń do tego szyna ramki jest znacznie dłuższa niż z drugiej strony.Jak się do tego dobrać nie demolując przy okazji reszty drzwi ?
bogdanw / 2007-05-07 21:37:49 /
Ale po co aż tak głęboko ingerować?
Skoro można ramkę przespawać tylko u samej góry.wszystko jest cacy do górnej krawędzi.Przynajmniej jeśli chodzi o przespawanie ramki od TC2 do drzwi z TC3.Pozatym jak na dole zaczniesz kombinować z odcinaniem ramki to możesz mieć póżniej problem z ustawieniem szyby w niej.
Problem dotyczy Coupe i 2 D a to są zupełnie inne ramki i zupełnie inne szyby . Na fotce ta z lewej jest od 2 D a z prawej od Coupe.
bogdanw / 2007-05-08 16:48:14 /
Bogdanw ale jak by nie patrzeć to ramka nie jest całkiem inna tylko pod innym kątem idzie górna część ramki w coupe niż w 2d. W coupe z racji opadającej lini dachu w kierunku tyłu.Przednia część jest raczej ta sama (ten sam kąt pochylenia szyby przedniej).Pozatym taką ramkę najlepiej jest przespawywać na aucie ponieważ wtedy ma się pewność że będzie prosto.Drzwi od TC3 w sumie to nic innego jak konstrukcja TC2 ze zmienioną ramką i poszyciem.Brak otworu na lusterko.Drzwi od TC3 mają oryginalne dolne prowadzenie szyby takie jak TC2 zintegrowane ze wzmocnieniem mocowania zawiasów.Wystarczy odkręcić dolną prowadnicę z TC3 która jest zintegrowana z mocowaniem lusterka.Przespawać górną część ramki i kawałek poszycia z klamką od dzioba.I to by było tyle.
Dzięki za informację .Jednak jedyną wspólna rzecza to jest kąt przedniej częsci poza tym całkiem inne wymiary elementów składowch ramki.(coupe ma nie tylko opadajacy do tyłu dach ale jest cały niższy !)Jakoś nie przekonuje mnie mateda na przespawanie odciętej części . Sądze ze szansa iż bedzie źle szyba chodziła w tak spawanej ramce jest dość durza ;-( . Drzwi które mają być dawca ramek sę i tak w ogonii więc mozna je "rozpruć" by ocalić ramki pozostaje tylko kłopot , jak najmniej inwazyjnie wyciagnąć ramkę z nowych drzwi by wspawać od Coupe.
bogdanw / 2007-05-10 09:07:58 /
No to życzę wszystkiego najlepszego:)
Jeśli chodzi o przespawanie całych ramek to tak jak wspomniałem dolna część ramki jest wspólna ze wzmocnieniem mocowania zawiasów drzwi. I jak tam zaingerujesz to będziesz miał LIPĘ.Ja przespawywałem ramki od TC2 do drzwi z TC3.I gdyby nie na aucie najpierw dobrze spasowana dolna część drzwi to ramkę mógłbym sobie w d..ę wsadzić.Najprostsze rozwiązanie to przespawać ramkę w górnej części i po problemie;)
Ale jak kto co zrobi to mnie to nie interesuje.Czas pokaże które rozwiązanie było lepsze i trwalsze:)
może od wewnątrz spróbuj rozgrzebać spawy? napewno od zewnątrz od przodu nie da się tego zrobić? aż z ciekawości sprawdzę w weekend
♠Zoggon♠ / 2007-05-10 23:24:57 /