logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » przeróbki » Wydech 2.8v6 od zera

Wydech 2.8v6 od zera

Witam , jako że składam od zera wydech to mogę pokombinować , i trochę się powzorować mustangiem z 2.8 na gaźniku holley bo to w sumie są podobne podstawowe gaźniki o tej " samej przelotowości " powietrza , auta też są podobnej wielkości to i uklad wydechowy nie powinien się różnić, ale wersja Us brzmi inaczej.
Chcę na webera założyć ładny filtr chromowany coś w tym typie , może znajdzie się ładniejszy egzemplaż.
Oraz dorzucić do wydechu dwa flowmastery super 44 o wlotach i wylotach jak najmniejszych 2.25 cala to daje jakoś 57mm rury.
Jakie oryginalnie były rury wydechu w v6 w taunusie lub granadzie pod silniki 2.3 i 2.8 różniły się średnicą ??
Na motomobilu są różne średnice dlatego pytam.


https://www.ubuy.com.pl/en/product/C0282G8-flowmaster-942447-super-44-muffler-2-25-center-in-2-25-offset-out-aggressive-sound-black

Tu jest ten silnik i dzwięk na flowmasterach jaki bym chciał osiągnąć.

https://youtu.be/8HSOFLUrdFE

I też nie wiem czy kończyć na dwóch końcowych wylotach czy jak też w oryginale zwężka do jednego wylotu ??
Ktoś kombinował taki wydech lub podobne i ma wiedzę jak to może wyjść sugerując się powyższymi ?





Tweed / 2022-04-28 10:44:02 /


Tak szukam informacji , i zaciekawiło mnie takie coś :
Czy zostawiać oryginalnie kolektory wydechowe , czyli dwa w jeden i rura czy
zastosować coś takiego , od nich czy zamówić tu w kraju , jaka będzie różnica między jednym i drugim kolektorem ??

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/ford-faecherkruemmer-v6-2-0-2-8l-v2a-neu/2069050182-223-4664

Tweed / 2022-05-01 14:03:46 /


Różnica głównie w wyglądzie. Te głowice są zepsute fabrycznie i cokolwiek byś nie zrobił po głowicy to tego nie naprawisz.
Ten typ tak ma i trzeba się nauczyć z tym żyć ;)

Albo włożyć 2,9, nawet na gaźniku i aparacie zapłonowym z 2,8 :)

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2022-05-01 17:48:09 /