logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » Skrzynia N9 wsteczny

Skrzynia N9 wsteczny

Ekipo powoli wychodzą mi pewne problemy ze skrzynią , bo ma humory czasem jedynka wchoezi bardzo oporowo trzeba siłą wciskać a zwykle leciutko , i problem mam od dwóch dni wrzucając wsteczny słychać zgrzyt zębów , nawet jal delikatnie próbuje przeciągnąć ??
Wiem że są tu na forum info ale maja przewijania po kilka godzin , żeby znaleść odp na pytanie , skrzynia do remontu brak oleju , co tu najczęściej się dzieje w takiej sytuacji ?

Tweed / 2022-03-25 15:46:52 /


Jak masz trudno wchodzące biegi i zgrzyty, to najpierw spojrzałbym na sprzęgło czy aby na pewno rozłącza się całkowicie.

Michał Konieczny Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2022-03-25 16:07:49 /


Oprócz powyższego do sprawdzenia poziom oleju. Czy wajcha zmiany biegów ma wyczuwalne luzy? Może masz plastik na mechanizmie wysrany i nie możesz trafić prawidłowo w bieg?

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2022-03-25 18:40:04 /


Poziom oleju niski = problemy ze wstecznym. Jeśli nie to sprzęgło lub regulacja linki do sprawdzenia

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2022-03-25 23:01:24 /


Jaka to skrzynia ?

leetvoos Dokładna lokalizacja na mapie / 2022-03-26 00:10:18 /


Skrzynia n9 , po info z forum to wiem że byly do v6 i r4 , mocniejsze i słabsze a te auta były swapowane w caly świat nikt tu nie robił cv tylko się cieszył że ma części , ja ogólnie dbam o auto ale że używane cały czas codziennie plus zima tez to już zrobiłem 18,5tys km , tak mnie wzieło na myslenie że chyba wypada sprawdzic olej w skrzyni i moście , plus za jednym razem gumy i amorki bo też zaczeło sciągać na prawo przy hamowaniu , opony nowe zdrowe felgi tez wiec cos ala klocki tarcze lub inne...

Tweed / 2022-03-26 10:10:14 /


jeszcze łożysko pilotujące wałka sprzęgłowego zapomnieliście dodać

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2022-03-27 10:40:31 /


Ile może kosztować remont skrzyni takiej jak nasza n9 plus te ulepszenia w dłuższe igiełki itp ? Tak żeby na kolejne 250tyś km starczyło lub choć połowe tej wartości...

Tweed / 2022-03-27 13:36:35 /


Jeśli chcesz kompletny remont z wymianą synchronizatorów, łożysk, choinki i kół zębatych to nie podchodź do tematu bez kilku tysięcy w kieszeni.

Natomiast jeśli chcesz odświeżenie skrzyni, czyli wymiana łożysk to ok 2 tysięcy. Lecz przy tym wariancie bierzesz na klatę to, że świeży olej nie skasuje luzów międzyzębnych.

Jeśli masz dobrą bazę, to wariant drugi najczęściej wystarcza na kolejne dziesiątki tysięcy km.


Jakby się zdecydował to zapraszam.

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2022-03-27 13:56:52 /