Mój obrotomierz nic nie pokazuje...sam zegar jest na pewno sprawny, tylko porblem jest gdzieś w obwodzie. Powiedzcie proszę od której strony zabrać się do sprawdzenia obwodu (gdzie musi być podłączony obrotomierz), albo jak zrobić obejście, czyli nowy obwód...
Costa / 2003-04-14 15:03:41 /
poczytaj dyskusję na temat obrotomierza i polecam korzystanie z opcji "szukaj". To naprawdę nie boli :-)
http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=3e3a506003d63#3e9a71b311154
Kornik / 2003-04-14 15:24:49 /
Czytałem ten temat i niestety nie znalałem tam odpowiedzi na mój problem...ale cóż jakoś sobie poradzę...
Costa / 2003-04-14 19:01:49 /
Mówisz o obrotarce fabrycznej, umieszczonej w desce? Czcy o urządzeniu dodatkowym, wolnostojącym? Jakie to jest auto?
Pozdro.
KRK 4m / 2003-04-14 19:47:55 /
Jest to Capri MK I 2,3 i jest to oryginalny obrotomierz w dece rozdzielczej...
już niedługo zdjęcia po remoncie :)
Costa / 2003-04-14 20:06:26 /
Czyli sprawa jest jeszcze deko prostsza, niz przy wolnostojącym. Obrotarka ma trzy podłączenia: zasilanie (przez zapłon, o ile pamiętam środkowy), cewkę i masę. Schemat masz tu: http://www.capri.pl/garage/sch/sch-mk3-early-s-ghia-5.gif. Wszystkie trzy przewody dochodzą do tablicy zegarów przez wielozłączkę.
Pozdro.
KRK 4m / 2003-04-14 20:57:15 /
Tak przy okazji;czy to normalne że silnik zapala a dopiero po kilku chwilach obrotomierz sie zorientuje że trzeba coś pokazać:/ U mnie w III-jce tak z opóznieniem włącza sie obrotomierz.
Trophy / 2003-04-14 22:19:46 /
Czasami lubi sie zaciac (przynajmiej w granatniku), a wtedy trzeba go pier... z wierzchu ;-) Ten typ tak ma...
Mysza liil (EM) / 2003-04-14 22:32:28 /