dysponuje kwotą ok 3tyś i potrzebuje silnik
1) mało awaryjny
2) nie będe miał problemów z gazem
3) bez problemów wejdzie do forda capri mk3
4) bedzie dynamiczny
5) w miare ekonomiczny
CO MOGLIBYŚCIE MI POLECIĆ?
michałek / 2007-03-06 09:53:54 /
2.0 dohc 8V gaźnik lub EFI sierra/scorpio idealnie pasuje do Twoich kryteriów.
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2007-03-06 10:04:45 /
ewentualnie 2,9v6 ze scorpio. dynamiczny i w miarę ekonomiczny 14-16LPG /100km
Trójkąt / 2007-03-06 10:13:04 /
A co z 2,3? Nic się nie da zrobić? :/
Młody_wFe / 2007-03-06 10:37:31 /
proponuje 2.3 DOHC 16V ze scorupy- Mocny! 150 KM, ekonomiczny, bezawaryjny.
Medy / 2007-03-06 11:32:27 /
i nie musiałbyś nic w papierach zmieniać
pzdr
Medy / 2007-03-06 11:34:10 /
Rover 3.5 V8 z niemcowni
pmx (wiewior;) / 2007-03-06 12:32:49 /
2.3 DOHC ze scorpio ma chorą elektronikę EEC-V z OBD2, 2 lambdy, glupi dolot i mnostwo niepotrzebnych rzeczy ;) Ale daje(ę) rade :D
Mysza liil (EM) / 2007-03-06 13:21:05 /
niestety mam juz dość mojego 2.3 v6 - osiwiałem przez niego. mysle własnie o 2.9 v6 co o nim sadzicie i o jego adaptacji do tego samochodu? moze ktos ma taki silniczek na zbyciu?
michałek / 2007-03-06 13:53:45 /
Ja wlasnie adaptuje taki motor do caprika III, wyglada zajebiscie w garazu jak narazie. a pare dni temu bylo ogloszenie o sprzedazy takiego silnika, poszukaj w ogloszeniach
pozdro Toperz
Toperz / 2007-03-06 14:02:15 /
Toperz powiedz mi z czym masz najwięcej problemów? co zamontowałeś bez problemu a z czym masz trudności?
michałek / 2007-03-06 14:05:50 /
a własnie znacie w okolicy Wrocławia kogoś kto podjołby się takiej przekładki?
michałek / 2007-03-06 14:07:33 /
narazie to zbieram wszystkie czesci bo samochod sie spawa i maluje. narazie nie wiem z czym moze byc problem. wsadzic go wsadze podlaczyc dzieki Myszy tez elektrycznie podlacze, zmienic zawieszenie, skrzynie, wal, popracowac nad hamulcami i jezdzic. jeszcze tylko gazownie do niego bede musial zastosowac od starego 2.0 R4 ale tez jakos pewnie da sie zrobic a jak nie to ktos pomoze za pare browarkow mam nadzieje. Pozdro Toperz
Toperz / 2007-03-06 14:09:57 /
no niby tak lecz niestety w praktyce zawsze cos nie pasuje:)
michałek / 2007-03-06 14:11:56 /
wiwwior mam pytanie, ile może kosztować taki Rover 3.5 z niemcowni ze skrzynią i osprzętem? chciałbym się tak oriwntacyjnie dowiedzieć czy wogóle było by mnie kiedyś stać na taki silniczek :D
BirdDog / 2007-03-06 15:47:30 /
Michałek - jeszcze kilka szczegółów. Jeśli chcesz zachować istniejący układ wydechowy, w który wpompowałeś mnóstwo kasy, to zapomnij o silnikach typu R4 DOHC 2.0-2.3. A jeśli nie dasz rady sprzedać owego legendarnego wałka rozrządu od Heinricha* przynajmniej za 500zł, to może lepiej kup 2.8i i zapakuj ten mega-wałek.
Niestety do 2.9 wałek ów nie podejdzie, bo te motory mają inną kolejność krzywek, a na dodatek wałki kręcą się w odwrotną stronę.
Natomiast jesli masz kogoś na wałek, to istotnie zapakuj 2.9efi z Blosem i raduj się życiem :)
*żeby było jasne - nic nie mam do Heinricha. Widziałem jego roboty wałek, na którym minimalnie doprężony (tłokami) Kent 1.6 kręcił się ponad 8000 rpm, a 120-konna dzięki niemu Fiesta na jednym dwuprzelotowym Weberku zostawiała na 400m Golfa3 z kompresorem G60.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2007-03-06 18:35:07 /
albo za ta kwote zrob kapitalke temu 2.3 :)
Zakrzak! / 2007-03-07 07:34:22 /
Krk4M woow gdzie taka fiesta?? jeden dwuprzelot i 120 PS to takie zachcianki właściciela czy zmiezone na hamowni ??
więc ktoś chce wałek od "Heinricha" ze szklankami
albo głowice zrobione u "Piętki
mam na to gwarancje a moje oczarowanie silnikiem 2.9efi powoduje ze chce zapomniec o 2.3
michałek / 2007-03-09 11:50:03 /
a co sądzicie panowie o silniku 2,5td w caprim 142kuce normalnie zero pier......o lpg i naprawde ten silniczek jedzie zuzycie 10l oleju napedowego przy dociskaniu i 7,5 litra w trasie jazda 130km/h , mówiąc krótko wsiadłem w bmw 5 i normalnie szok ze to jedzie naprawde dobrze , czy lepiej dohc 2l z sierry podobno lubi lpg ale nie wolno aby złapał temp . pozdrawiam Rafał
Łukasz 33 radom / 2007-03-09 20:05:13 /
diesel to do traktora
cOke nie przesadzaj ropniak nie tylko do traktora się nadaje - do czołgu jest też całkiem spoko... do ciężarówek się jeszcze nadaje;)
Wroniasty / 2007-03-09 23:33:48 /
i do okretow[niekoniecznie podwodnych]
agregaty prondotwórcze:)
A propo pomysłu tego diesel'a to myśle że lepiej b było gdyby został w BMW :D
BirdDog / 2007-03-10 01:04:59 /
I do wyścigowych Audi :P.
Młody_wFe / 2007-03-10 11:19:48 /
no to sorki panowie ze wogule cosik napisałem odnosnie diesla do capri , ale tak naprawde to tą starą v ke wsadzic mozna do traktora , zreszta kazdy robi jak uwaza tak ze takiego typu komentarze to nie podpowiadaja zbyt duzo . pozdrawiam
Łukasz 33 radom / 2007-03-10 16:57:17 /
capri i inne ofrdy to samochody z klasą i duchem, a tam sie nie stosuje profanacji..
diesel do traktora sie nadaje.. i tyle...
chcesz oszczednosci - kup TICO
Do michałka, czy dobrze rozumiem że masz wałek i zrobione głowice do 2,3 v6 ?
jeśli tak i głowice mają utwardzone gniazda zaworowe to jestem chyba chętny...
czy ktoś wie ile taki wałek może dodać do standardu...?
pozdr.
dziobak74 / 2007-03-11 22:15:16 /
Tak ten wałek dodał do standardu, że aż silnik się sprzedaje :)
m.kozlowski / 2007-03-12 10:36:03 /
wiesz na wałek i szklanki mam gwarancje pisemna tak samo jak i na głowice wiec jesli pojawi sie jakis problem to nie ma problemu.Fakt ja mam złe zdanie o tym silniku - jakos od początku nasze relacje nie były pozytywne i nastapił czas kiedy juz mam go dość. Fakt faktem głowice i rozrzad były drogie i posiadam na to fakture wiec mysle dogadac sie mozemy bez problemowo. pozdro
michałek / 2007-03-12 11:41:52 /