Jak w temacie potrzebne zdjęcie całej komory silnika Granada 2 z 2.9 efi, chodzi mi głównie żeby zobaczyć jak można rozmieścić wszystkie pojemniki, pudełka i tp w optymalny sposób ponieważ zdjęcia na stronkach są lekko okrojone Pozdrawiam
jak sie nie myle wasio ma z 2.9 napisz do niego
Zakrzak! / 2007-02-28 09:45:54 /
albo tutaj jest np http://files.capri.pl/u/2/2/437dc1e1d8122.l.jpg
Prosze bardzo
i jeszcze
Wąsio ,masz tempomat?
mario75 / 2007-02-28 22:05:54 /
Dzięki za foty ale już doszedłem do ładu a i tak chodziło mi o pojemniki z płynem chłodniczym i różne nie zidentyfikowane pudełka oraz kostki ;-). Pytanie teraz tego typu. przekładałem cały napęd wraz z wiązką od Scorupy i tak :
1.- Po lewej stronie komory silnika scorpio było czarne pudełko z wężykiem wchodzącym od góry który łączy się z jakimś elektrozaworkiem a za zaworkiem trójnik i tak do trójnika wchodzi jeden wężyk z kolektora dolotowego koło przepustnicy a drugi nie mam pojęcia
skąd podłączyć?
2.- Też z okolicy przepustnicy idzie podciśnienie do skrzyni biegów (automat) i teraz czy po drodze nie było również trójnika bo nie jestem pewien a jeśli tak to gdzie idzie trzeci przewód?
3.- Z kąt podłączyć wąż do serwa granadowego przypominam silnik 2.9 efi ;-) bo mi żaden nie został ;-( normalnie to idzie tzw z pompy wakum czy jakoś tak chyba...? ale tu raczej czegoś takiego chyba nie ma.
Miałem wszystko pooznaczane i dupa w tych dwóch miejscach pogubiłem drogę he he a to trzecie to ni wim ;-).
1. Byl to pochlaniacz weglowy, ten przewod z niego wędrowal do zbiornika paliwa. Elektrozawor podlacz, bo w przeciwnym wypadku komp bedzie generowal jego blad (carnister purge solenoid)
2. Podcisnienie do skrzyni ma isc prosto z AIRBOXa.
3. SKĄD? W AIRBOXie powinna być zaślepka (przynajmniej w 2.8 EFI jest wkretka na imbus od strony grodzi) Zamiast niej wkrecasz krociec i podlaczasz tam serwo. Scorpio ma elektryczne, wiec podcisnienie jest zbedne, dlatego nie ma oryginalnego wyjscia.
Mysza liil (EM) / 2007-03-01 18:02:17 /
Dzięki Mysza na Tobie można polegać ! ! Mam nadzieję, że uraczę Ciebie piwkiem kiedyś gdzieś na zlocie Pozdr@wi@m !!!
odpowiem za Wąsia - ma tempomat :)
i super klakson na moherowe berety :D
Wojdat / 2007-03-01 21:31:57 /
Byly fotki Granady to teraz czas na Capri;). W zwiazku z tym jesli ktos z posiadaczy Capri, a konkretnie 2.3 v6 po 83 roku moglby wkleic dokladne fotki jego komory, albo jeszcze lepiej byloby jakby wyslal mi na maila w duzej rozdzielczosci to bylbym wielce wdzieczny. Dokladnie chodzi mi o wszystkie uchwyty do wezy gumowych, zaczepy na kapach zaworow, fajnie bylo by miec tez ogolny wglad na elektryke i prowadzenie kabli, co bym mogl sie upewnic, ze wszystko dobrze poprowadzilem. Milo by bylo jakby ktos jeszcze powiedzial mi jak na kopulce aparatu zaplonowego zaznaczony jest kabel do pierwszego cylindra, zebym mogl poprawnie aparat zalozyc. Z gory dzieki;)
podlaczenie-jakimi przekrojami jest zrobiona instalacja?
Na gornej krawedzi obudowy pod kopułką jest poprzeczne do okręgu nacięcie. Wskazuje ono polozenie palca rozdzielacza w pozycji zapłonu pierwszego cylindra.
Mysza liil (EM) / 2007-03-23 07:05:59 /