logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » problem obrotami na benzynie

problem obrotami na benzynie

Witam,
mam następujący problem z samochodem. Gdy jezdze na benzynie to gdy samochod jest juz rozgrzany to nie trzyma wolnych obrotow. Silnik chodzi wtedy zrywami (pol cyklu probuje wejsc na wyzsze obroty a pozniej opada prawie do przygasniecia). Problem nie wystepuje na gazie a jego skala jest prawie niewyczuwalna przy zimnym silniku. Sprawdizlem juz swiece (wygladaja ok choc przejechaly juz 12tys km - moze wymienic???) przewody, aparat zaplonowy, świezo regulowalem zawory, cisnienia trzyma po 11atm, pompe paliwa, plywak w gazniku, wolnych obrotow (przedmuchiwalem je). nie wiem co dalej... Sprawdzielm tez przy jezdzie na gazie czy wszystkie cylindry pracuja i jest ok

mialem ten problem juz wczesniej i dlugo z nim bezskutecznie walczylem az pewnego pieknego dnia zniknal (samonaprawienie???). teraz, po pol roku znow sie pojawil i juz nie wiem co robic.

Galoos Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-23 22:17:31 /


jeszcze dodam, ze chodzi o 2.0 V6

Galoos Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-23 23:31:58 /


podejrzewam,ze to wina gaznika;)

kalb Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-02-24 05:17:46 /


gaznik lapie lewe powietrze lub ma uszkodzoana ktorasz z membranek na gazie takie uszkodzenia to standard, sprawdz dokladnie caly gaznik

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-02-24 08:40:17 /


lewe powietrze sprawdzone - wszystkie podcisnienia trzymaja i zadnych swistow nia ma. mowisz membrany... sprawdze w niedziele

Galoos Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-24 09:11:36 /


To normalne, bylo juz kilka razy.
Jedna z glowic ma za uboga mieszankie - daj bogatsza wkretem z boku gaznika, nad przepustnicami.
Przy okazji mozesz wykrecic i przeczyscic dysze wolnych obrotow.

pmx (wiewior;) Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-24 12:44:43 /


dysze juz czyscilem. skoro za uboga mieszanka to dlaczego przez dlugi czas bylo dobrze a nagle sie zrobilo zle... szczegolnie ze nic przy gazniku nie majstrowalem. no i wreszcie jak bez analizatora wyczuc kiedy mieszanka jest ok???

Galoos Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-24 15:21:55 /


to wyczuje tylko sprawne ucho i węch człowieka który zjadł zeby w tym fachu ja proponował bym zacząć od sprawdzenia szczelności kolektora i uszczelek a jeżeli jest ok to czy tzw ""ssanie'' SIĘ WYŁĄCZA GDY SILNIK SIE ROZGRZEJE POZDRAWIAM

capri81 Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-24 20:40:07 /


Ssanie się nie wylącza ,tylko pracuje cały czas do momentu wyłączenia silnika i braku napięcia.

mario75 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-02-24 22:40:58 /


jak silnik zacznie pracowac rowno to wykrec srubke jeszcze troche i juz

pmx (wiewior;) Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-25 01:44:41 /


podkrecilem dawke paliwa. jest znacznie lepiej ale wciaz nie idealnie. podejrzewam, ze Chuder mial racje co do membran ale tym zajme sie dopiero na wiosne.

Galoos Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-27 19:06:10 /


wrzucilem nowe swiece, kable, palec i kopulke ze swiatecznej promocji Chudera... dalsza poprawa ale wciaz nie jest idealnie. cos czuje, ze poszly mi pierscienie bo fura bierze olej a silnik strasznie sie "rzuca". w weeken zmierze kompresje... moze ma ktos sam blok z glowicami od 2.0V6 w rozsadnym stanie po taniosci...

Galoos Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-03-09 23:18:35 /