Hej,
już wiele razy mi pomogliście, mam dwa pytania odnośnie podciśnień oraz regulacji.
Posiadam gaźnik pierburga w silniku 2.9 V6. Przy delikatnym trzymaniu gazu trzyma genialnie obroty, pracuje równo - możliwe, że chodzi to o kwestie naciągu linki czy jednak samej regulacji? Nie udało mi się odszukać opisu śrub odnośnie regulacji gaźnika/wolnych obrotów.
Ostatnia kwestia - automatyczne ssanie przez układ wody wymaga regulacji?
zdjęcie nr 1 - był zaślepiony otwór od początku, nie zmieniam tego
zdjęcie nr 2 - środkowy idzie jako podciśnienie do aparatu zapłonowego, z prawej strony miejsce które jest niezaślepione , jest już zaślepione.
mikorol / 2021-11-21 21:29:09 /
Linka ma być luźna. Wolne obroty ma trzymać nawet z odpiętą linka gazu.
Linkę widać, że masz już napiętą na maksa, więc jw. poluzuj to tak, żeby był wyczuwalny delikatny luz, nie może być napięta jak plandeka na żuku. Do aparatu podciśnienie idzie z tego króćca ze zdjęcia pierwszego, króciec z foto nr 2 jeśli dobrze pamiętam idzie do puchy powietrza i steruje klapą zimno/ciepło.
Poszukaj schematów, jest ich mnóstwo, zresztą nawet bez schematu idzie skumać, która śrubka odpowiada za podparcie przepustnicy... Do tego musisz też ustawić skład mieszanki, ale tego już chyba nie muszę tłumaczyć.
daniel46 / 2021-11-22 08:43:55 /
Aha, i chociaż dobrze poskręcaj ten gaźnik na sam początek.
daniel46 / 2021-11-22 10:10:58 /