Witam jak w temacie w grani mkII po fl od kiedy ją mam nie było najszybszego biegu wycieraczek tylko przerywany i ten pierwszy wolny. Jak przełączę na najszybszy wycieraczki zatrzymują się w miejscu gdzie akurat były i się już nie poruszają, jak przełączę z powrotem na "jedynke" to jest ok. Myślałem że to przełącznik pod kierownicą więc wymieniłem ale niestety to nie to. HILFE!
Ludwik 3M / 2007-01-27 18:41:00 /
bardzo częstą przyczyną takiej usterki jest uszkodzenie filtra przeciwzakłuceniowego :
filtr na zdjęciu ma właśnie uszkodzony obwód 2 biegu :)
wystarczy go wypiąć a zasilanie podłączyć bezpośrednio do silnika. po wyjęciu filtra może się okazać że podczas pracy wycieraczek będą słyszalne trzaski w radiu. :)
Trójkąt / 2007-01-27 21:16:07 /
filtra szukaj w okolicach silnika wycieraczek. można go wypiąć a zasilanie podpiąć bezpośrednio do silnika, wtyczki pasują :)
Trójkąt / 2007-01-27 21:17:05 /
dzięki :) ja chyba poszukam sobie takiego filterka używanego ;)
Ludwik 3M / 2007-01-27 21:23:57 /
taaa, a ja sie zastanawialem czemu jak pada i mam w Capri wycieraczki wlaczone to mi radio gubi fale... :))))))
Mac13k / 2007-01-28 00:04:31 /
Ale czy granada ma ten filtr? Chyba nie :/
Drugiego biegu moze nie być, gdy zuzyje się szczotka (jedna z trzech w silniku, odpowiedzialna wlasnie za szybki bieg). Ewentualnie włącznik lub brak styku na kostce.
Mysza liil (EM) / 2007-01-28 00:26:38 /
Mówisz, że tego nie ma w grani ? a ja już ogłoszenie dałem... ok sprawdze czy prąd jest w kostce jeśli nie ma to co? a jeśli jest to wtedy silnik wycieraczek śmietnik:(
Ludwik 3M / 2007-01-28 00:29:25 /
odgrzewam kotleta :) blee
Odkąd pamiętam nie mam przerywanej pracy wycieraczek w granadzie prze fl, myślałem że to przekaźnik, ale to nie on (podmieniłem na inny i dalej brak). Według schematu do przełącznika powinien być podłączony jeszcze niebieski kabel idący od przekaźnika, no i jest taki przy wtyczkach (niebieski zakończony zwykłą złączką żeńską). U mnie jest luzem bo nie mam go do czego podpiąć. Oznaczenie przełącznika zaczyna się od 74 czyli capri II jak mniemam. Czy może ktoś zamieścić zdjęcie oryginalnego przełącznika wycieraczek z granady przedlifta, żebym się upewnił że w tym przełączniku co mam tkwi problem braku przerywanej pracy wycieraczek?
brzezin / 2011-12-14 09:40:16 /
najpierw sprawdź włącznik, czy zwiera dobre piny :)
ja tak walczyłem przez pół dnia z czasówką w Escorcie, a później się okazało, że przełącznik mam rozwalony :)
Konar / 2011-12-14 13:55:40 /
Jeśli ma 4 pozycje, czyli od dołu: czasówka, wyłączone, 1bieg, 2bieg to powinien działać. Jak masz tylko 3 pozycje, to nie będzie działać. 74 i co dalej? Może jest od dziobaka.
Mysza liil (EM) / 2011-12-14 14:43:41 /
Tak, ma 4 pozycje, to cały numer 74BG11K665CA.
brzezin / 2011-12-14 15:09:20 /