Może już było ale jakoś się nie mogę doczytać, jak się zabezpiecza i chroni przed rdzą elementy nadwozia które nie są dostępne z zewnątrz i nie można ich oszlifować ani pomalować ? czy są jakieś preparaty wtryskiwane do takich zamkniętych przestrzeni ? Sorry jeśli już gdzieś to było opisane ale szukałem i znalazłem tylko jakieś wzmianki że się coś wstrzykuje do wewnątrz ale nie bardzo znalazłem co i jak.
Z góry dzięki za odp.
Pospiech / 2007-01-14 11:03:58 /
Tectyl ML 550.Było o tym na forum
Murmur vel Magman / 2007-01-14 11:11:20 /
pospiech kolejny raz sie pospieszyles zakladajac nowy watek zamiast poszukac na forum
Zakrzak! / 2007-01-14 11:15:27 /
Napisałem że nie znalazłem tego wątku, dlatego jeśli można to prosiłbym o linka.
Pospiech / 2007-01-14 12:35:12 /
ja uzywam fluidolu, do profili zamknietych i baranka i chlorokauczuku na reszte podwozia narazie 1,5 roku jazdy i tzryma się świetnie, ale auto nie jeździ w zime i pewnie tylko dlategio się trzyma :) generalnie nie ma idealnej metody... jesli jeździsz w zime to przed kazda musisz spędzić dzień pod autem w celu powtórzenia zabiegu z profilami zamknietymi i uzupełnienia zabezpiecznia na reszcie podwozia jesli zajdzie taka konieczność...
pierwszy wpis w wyszukiwarke i już cos tam jest: http://www.capri.pl/forum/41653
ale szukaj dalej bo na ten temat jest naprawde dużo na tym forum. pozdrawiam.
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2007-01-14 12:57:50 /
No tak ale większość tego co znalazłem dotyczy zabezpieczania zdrowych elementów a co jak w profilu zamkniętym powstaje korozja i chce ją jakoś zatrzymać (usunąć) a potem zabezpieczyć, czy jest to w ogóle możliwe?
Pospiech / 2007-01-14 13:11:40 /
Poczytaj o Tectylu ML 550.On własnie do tego służy.Wyszukiwarka sie kłania :)
Murmur vel Magman / 2007-01-14 13:27:58 /
Dzieki
Pospiech / 2007-01-14 16:25:54 /