jak w temacie:]
Mundas / 2007-01-07 23:44:56 /
zalezy z jakiego samochodu do jakiego
zalezy jak blisko jest chlodnica i ile ma kol pasowych na dole
camaro / 2007-01-08 01:24:42 /
napewno nie, srednica gwintów inna , chyba ze wstawisz tulejke w wiskoze 2.8 o srednicy odpowiadajacej do 2.3 i bedzie git ale problem pojawi sie w tym ze trzeba bedzie odchylic troszki dalej chłodnice poniewaz wiskoza od 2.8 jest grubsza . próbowałem i wiem byłem juz bardzo blisko ale moje capri jest na automacie i nie chciałem przesuwac chłodnicy dalej i zakup nowej wiskozy rozwiazał problem koszt był 142zł i po problemie . pozdrawiam
Łukasz 33 radom / 2007-01-08 05:42:04 /
mowa oczywiscie w caprim w granadzie nie wiem
Łukasz 33 radom / 2007-01-08 05:43:07 /
Wiatraki żółte:
Średnice gwintow sa akurat takie same. Większą średnice mają tylko nowsze visco od scorpio 2,8 Efi , 2,4 Efi i 2.9 Efi. Inna inszość to 4.0 ktore ma prawy gwint bo wiskoza kreci sie w drugą stronę gdyż pędzona jest zewnętrzną częścią paska.
Problem z granadowymi/caprikowymi wiskozami może polegać na tym, że pierwsze wiskozy są montowane do pompy na 4 śrubki razem z kołem pompy, a ciut pozniejsze centralnie na gwint na pompie. (BTW lewy!) Jesli chcesz założyć wiatrak na 4 sruby do pompy z gwintem, trzeba rozpiłować ciut środek flanszy mocującej wiska, lub zeszlifować gwint z pompy. Oba rozwiązania mogą naruszyć osiowanie wiatraka. Żółty wiatrak z gwintem pasującym na pompy do v-ek mają też silniki OHC na wtrysku Efi ze sierrry/scorpio
Jeśli chodzi o wiatraki czerwone:
Gwinty mają takie jak starsze żółte. Stosowane były w OHCach na gazniku. Jesli OHC był na 2 paski, to czerwony wiatrak wiska od silnika jednopaskowego bedzie chcial zahaczać o śrube na kole pasowym wału silnika. Dorabiałem już takie dystanse zeby przybliżyc czerwony wiatrak do chlodnicy.
Mysza liil (EM) / 2007-01-08 08:10:50 /
Cześć
Czy wiskoza od 2,9 podejszie do 2,8 efi gwint jest 36mm i żadna wizkoza od starych v6 nie pasuje...
Kilgore / 2016-06-29 13:48:41 /
Pasuje.
brzezin / 2016-06-29 19:15:39 /
Zaqupiłem sobie kiedyś wisko i wiatrak (nowe,oczywiście zamiennik) od bmw nie pamiętam od którego ale moge sprawdzić ( prawdopodobnie E34) nie dość że pasowało i do 2.3 i do 2.8I to dużo lepiej trzymało temperaturę niż Fordowskie. Zresztą do dziś lezy na półce , raptem przejechało 2000 km i silnik sie sprzedał.
JARY / 2016-06-29 22:46:32 /
...oczywiście piszę tu o 2.3 z Capri i 2.8I z Granady
JARY / 2016-06-29 22:48:50 /
Jary - jaka jest średnica wałka na który wkręca się wisko ?
zenonDWR / 2016-06-30 08:45:20 /