Moze ten temat juz byl w forum, ale jakos niezauwazylem.
Na forumie caprisport.co.uk natknalemsie na ciekawe zdjecia Capri MK2 (Mercury Capri).. Okazujesie ze wersja Capri MK2 USA miala troche inna plyte podlogowa, z dodatkowymi wlenosciamu pod siedzeniami do katalyzatorow:
Arunas / 2021-06-07 09:37:29 /
Ciekawe, nigdy o tym nie słyszałem. Jedyna różnica w budowie płyt jaką odnotowałem to dodatkowa belka poprzeczna w mk1a 69’, 1600gt?
zapek??? !G.O.P! / 2021-06-07 13:59:25 /
Mala korekcja - zdjecia sa z forum capripower.co.ok:
http://www.capripower.co.uk/forum/index.php?threads/kismet.43912/page-2
I jescze para zdjec w ktorych wyraznie widac roznice podlogi w porownaniu do europiejskiego Capri:
Arunas / 2021-06-07 14:07:14 /
Też o tym nie wiedziałem. Człowiek się uczy cale życie:P
Marcin P. / 2021-06-09 12:54:13 /
ciekawostka...
Już wtedy były katalizatory ? Może to tylko inne tłumiki .
Zapewne wymóg samochodu importowanego do USA, coś jak inne oświetlenie, zderzaki i inne drobiazgi
Jellon aka Revenge Racer / 2021-06-10 09:10:11 /
Były
MikeB4 / 2021-06-10 09:11:25 /
Myślę, że to Kalafiornia- tam się pojawiły najwcześniej i tylko Honda wymyśliła ten swój "magiczny", a'la dieslowski (czyli komora wstępna), system spalania ubogiej mieszanki CVCC zamiast wymaganego, bardzo drogiego wtedy, katalizatora.