logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Jakie boczniaki??

Jakie boczniaki??

Witam
Kolega planuje zaopatrzyć się w komplet gaźników poziomych do swojego VW scirokko 1,8 typ silnika DX i pytał mnie które gażniki najlepiej zastosować,czy solex ADDHE 40`,dellorto DHLA 40` czy weber 40`.Pytanie dosyć ogólne więc piszcie co wiecie;jak z jakością,dostepnością cześci,które lepsze,które gorsze moze ktoś przerabiał już ten tamat w takim silniku itp. itd.Ja osobiście nie miałem do czynienia z takimi gaźnikami więc wysłałem mu wszystko co znalazłem na forum na ten temat ale i tak poprosil mnie żebym zadał to pytanie więc sie nie denerwujcie że to już bylo;)pozdroovki

kacheł / 2006-12-15 19:46:20 /


Aleś bracie wdepnął... :) nie dość, że szirokko, to jeszcze to magiczne słowo się pojawiło - "szybko" :)będzie wesoło! :)

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-12-15 20:37:21 /


coś popier...em z tym szybko - sory :) za dużo piwka na dzisiaj :p

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-12-15 20:42:10 /


Niech se kupi silnik GTI z k-jetem, bedzie taniej.

Pozatym rzeczywiscie, nie to forum!

Mysza liil (EM) / 2006-12-15 23:06:20 /


W sumie to istotnie nie to forum. Ale generalnie najlepiej z częściami jest do Solexa ADDH, bo jest to najpopularniejsza poziomka na świecie. Szła seryjnie do BMW 02 TI, Alfy Giulietty a zupełnie niedawno jeszcze także do Puga 205 Rallye i Cytrynki AX Sport 1294cc. Sporo jest także Dellorto DHLA - w końcu gaźnikowych Alfett, Alf 75 i 90 też było kilkaset tysięcy sztuk. Najtrudniej o Webery DCOE, ale seryjnie szły do bardzo nielicznych wózków.
Jesli chodzi o Fordy, to Escorty TC i RS wychodziły w większości na Dellorto, choć ekipa fabryczna jeździła na Weberach. Co do jakości to ciężko wyrokować - tak jak z autami: jedni wolą Forda, inni Opla, a jeszcze inni Peugeota. Z mojego doświadczenia róznice eksploatacyjne są minimalne. Byc może Weber ma najwyższą precyzję wykonania, ale ceny uszczelek itp. dupereli skutecznie redukują mu ilość potecjalnie zainteresowanych klientów.
Podsumowując - do Scirocco dałbym Solexy. Nie odczuje różnicy w osiągach ani spalaniu, a w cenie części zamiennych - na pewno.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-12-15 23:33:02 /


Dobra,żeby nie bylo że nie na tym forum pomińmy fakt że bedzie to jeździlo w VW i skupmy sie na samych gaźnikach,śmigają one w paru furach z klubu i może ktoś ma jakieś przydatne wskazówki(dlaczego te a nie tamte itp.) i nie stanowi to dla niego problemu żeby sie nimi podzielić,peace...

kacheł / 2006-12-15 23:38:50 /


I o to chodzilo,serdeczne dzięki Krk4M,pozdrawiam...

kacheł / 2006-12-15 23:43:15 /


generalnie do Dellorto dość trudno o części, jest firma w W-wie, mili ale permanentny brak zabawek /złaszcza do 45/, do weberów podobno łatwiej, i jakoś mi sporo mniej palą w trasie, generalnie fajne ze względu na klimat, przy mocno zrobionym motorze super sprawa, przy serii dać spokój.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-12-16 00:15:23 /


O ja kacheu jak mogles:P Proponuje zalozyc ze jest to silnik forda, bo pytanie w istocie porusza temat roznic pomiedzy takimi samymi modelami gazników, tyle ze z roznych firm, wiec odpowiedzi moga sie fordziarzom przydac, jakby ktos planowal takie do pinto czy kenta zakladac. Chyba, ze sie myle?
pozdro

soro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-12-16 19:18:19 /