jak to wszystko działa niewiemw tym moim 2.8.
jak jest zimny i pale go na benzynie to nim cokolwiek trzeba krecic i krecic.potem jak juz zagada i go zgasze to pali na rys.czyli według mnie po nocnym postoju paliwo ucieka do zbiornika? a po tym jak juz napompuje jest to cisnienie?
bo na zimno to sie trzesie i trzesie nim zagada.
moze mnie wyśmiejecie ale niemam podobnych kłopotów z 2.3
tak to jest z nowymi zakupami haha ;}
mat / 2003-03-19 18:04:40 /
Wypadałoby powiedzieć, że "ten typ tak ma", bo w mojej Sierrce było podobnie a w "Bedienungsanleitung" w rozdziale "Starten bei kaltem Benzinmotor" był narysowany nawet "schemat naciskania gazu" podczas rozruchu i kręceniu przez 10s, ale jak doprowadziłem wtrysk do porządku to zaczął szybciej "gadać". Może nie włącza Ci się wtryskiwacz rozruchowy? Może pompka paliwa niedomaga?
...może nie trzyma akumulator paliwa,a może go poprostu nie masz...
masz gaźnik czy wtrysk??
Trójkąt / 2003-03-20 08:51:45 /
mam wtrysk i akumlator paliwa jest /taka puszka?/
pozatym potrzebuje nową rure łączącą filtr powietrza z resztą silnika bo pękła ale jest szczelnie zalepiona na 100%
mat / 2003-03-20 10:50:11 /
pliwo w tym układnie nie moze cofnąć się do baku... bo pompa na to nie pozwoli.. poza tym po właczeniu zapłonu załącza się też pompa i dobija ciśnienie...
ja jestem za tym że masz coś nie tak z wtryskiwaczem rozruchowym... nie podaje dawki paliwa przy odpale... trzeba sprawdzić sterowanie czy dochodzi do wtryskiwacza zasilanie podczas odpału...
Trójkąt / 2003-03-20 10:58:12 /
Też tak miałem, i o ile to wtrysk, to tak z moich zmagań wynika że jest to typowy objaw nieszczelnego układu paliwowego, z którego ciśnienie po dłuższej przerwie powoli uchodzi, i potem przy rozruchu trzeba je odbudować żeby się w ogóle wtryskiwacze otworzyły. Walnięty akumulator paliwa też daje taki efekt.
Michał Konieczny / 2003-03-21 15:33:21 /