Czy to drogo?
http://www.hiperformer.com/featured_engines/for_2800rlb.html
Co o tym sądzicie?
Henry F / 2006-11-26 22:35:31 /
myśle że to dobra cena
BirdDog / 2006-11-26 22:41:04 /
Chyba remont polegał na malowaniu :/ Widze duzą dbalość o szczegoly, wszystkie zęby od kół rozrzadu pomalowane... Jesli autor wnikal tak w reszte remontu, to powodzenia...
Mysza liil (EM) / 2006-11-27 07:45:29 /
Ale kaszana :(
gryziu liil (EM) / 2006-11-27 09:10:41 /
To nie jest pomalowane. Na tej stronie napisali, że wszystko jest pokrywane teflnoem (chyba-mogłem coś poknocić-może to być jakiś inny środek), żeby zminimalizować skutki odpalania na zimno bez oleju, i żeby przedłużyć żywotność silnika.
bartozłomero / 2006-11-27 12:08:08 /
http://www.advancedracing.com/car_parts/engines/ford.php
oni mają tego wiele i na wielu stronkach te samo zdjęcie występuje.
Marek F / 2006-11-27 12:15:29 /
ale na Twojej stronce jest tańszy:)
Marek F / 2006-11-27 12:17:23 /
A jak dla mnie to srebrzanka ;) Teflonem to se mogą patelnie pokryć.
Mysza liil (EM) / 2006-11-27 12:36:50 /
Ale cena robi wrażenie atrakcyjnej ciekawe ile w polsce kosztowała by refabrykacja i dalej detal takiego motoru w sprzedaży...
Wiem że u niemraszków też są do kupienia refabrykowane silniki Forda i nie tylko ale tam chyba jest drożej bo w euro.
Ps.dobra gwarancja 100.000 mil :D
Henry F / 2006-11-27 18:43:12 /
zawsze można iść do forda i zapytać.
np. a4ld po regeneracji fabrycznej kosztuje ok 4 tyś PLN.
jeżeli chodzi o silniki z tej stronki to najbardziej się opłaca 460 cid. najlepszy stosunek pojemność / cena :D
nie wiem co to jest a4ld ale te bójdy o silnikach za 4 koła to można wsadzic między bajki. Shortblock do fiesty 1,25 kosztuje 3,5 zł, to tak na przykład. Poza tym obecnie najstarszym silnikiem jaki mozna kupić u Forda jest 2,9 cossi (chyba ten starszy) i kosztuje ponad 15tyś. zł. Opowieści o 2,8i nówka cewka w skrzyneczce ze 4tyś są wyssane z palca.
pozdro
Krzysiek_Poznań / 2006-11-28 17:49:59 /
Chciałem zauważyć, że tamta strona jest amerykańska - a tam shortblocki czy całe silniki ze skrzynki to coś bardziej popularnego. A i ceny są bardziej przystępne - eh gdyby nie te koszty transportu.
MikeB4 / 2006-11-28 19:52:29 /
Na tej stronie piszą, że koszty transportu to 150-300dol
bartozłomero / 2006-11-28 20:07:59 /
Oj-coś pochrzaniłem - 175-255 dol - ale tylko w stanach i okolicach (Hawai, Alaska, Puerto Rico). A na cały świat, to trzeba se transport zapwenić samemu.
sorki
bartozłomero / 2006-11-28 20:14:09 /
A to nie noffki to sa refabrykowane silniki w senise po kapitalnej kapitalce ;] czy sie myle???
Henry F / 2006-11-28 22:41:16 /
chyba się nie mylisz :)
PS
I dalej ta niepewność :)
RAV :) / 2006-11-29 00:29:09 /
No i jak dla mnie to to nie jest raczej nasz popularny 2.8 koeln, ale tutaj to już pewnie ktoś mądrzejszy ode mnie powinien się wypowiedzieć...
To jest to 2.8 v6 tyle że stosowany w Mercury Capri, Mustangu, Aerostarze itp.
Inne głowice i o 20-30 KM mniej ;-) Dół raczej był taki sam.
MikeB4 / 2006-11-29 18:06:16 /
No właśnie :) Czyli nie taki jak nasze... Żeby się takim stał trzeba by jeszcze teraz głowice do tego kombinować, więc też trochę średnia robota dawać tyle kasy za "zregenerowany" silnik i jeszcze mu wrzucać potem i tak jakieś używki głowice ;)
O - tu kolega Khyżo mnie w końcu sprowokował! :)
Czy przypadkiem te silniki nie są sprzedawane właśnie z głowicami? Na stronie jest ciągle mowa o tym:
"All long blocks have NEW valves, valve springs, valve keepers, push rods, rocker arms, fulcrums, lifters, camshaft, timing chain (belt), timing gears, valve guides (diamond honed), three angle seats, cam, rod and main bearings, pistons, piston rings, rod bushings (if applicable), gaskets and oil pump."
jeśli są nowe zawory itd. to chyba mowa jest też o głowicach?
I może ktoś się troszkę lepiej orientuje w english - różnica w "long block" i "short block"? Chodzi właśnie o to, czy blok jest z głowicami, czy bez? Może dla kogoś sprawa jest oczywista? Będę dźwięczny za wyjaśnienie tej sprawy.
bartozłomero / 2006-11-30 09:51:29 /
O-i to było jeszcze w FAQ:
Q: Do you sell short blocks?
A: Yes we do. We can sell short blocks (block without heads) or we can sell you just heads.
Czyli short block to chyba sam blok bez głowicy, a long block-z głowicami.
Ale może ktuś cuś wie z większą jasnością?
bartozłomero / 2006-11-30 09:55:54 /
No i w końcu, też w FAQ:
Q: What does long block entail?
A:All of our long blocks come with the block, heads, all internals, oil pump, timing set, and gaskets. You will need to obtain all of the external parts.
hm - więc cena jest chyba podana z głowicą, ale! - bez pokrywy głowic!
bartozłomero / 2006-11-30 09:57:03 /
bartoromero zlaezam pocwiczyć wnikliwe czytanie :)
post krzycha odności się do posta Mikeb4 w którym on pisze ze głowice są inne od tych stosowanych w europie i moc przez nie jest mniejsza o około 20-30 KM...
Dokładnie tak jak mówi nOx :)
Nigdzie nie napisałem, że ten silnik jest z lub bez głowic, bo w to nie wnikałem. Założyłem, że ma właśnie te amerykańskie głowice, a te są "bee" bo dają o wiele mniej mocy i tylko tyle w tym temacie ;)
Sorki! :)
Nie doczytałem!
Szacuneczek!
:)
bartozłomero / 2006-11-30 14:24:56 /