Po zmianie silnika z 2.3 na 2.3 mam problem z podłączeniem chłodzenia. W poprzednim silniku było grzanie gaźnika elektryczne w tym wodne, pomieszało mi się wszystko i nie wiem jak podłączyć przewody bo tak jak teraz jest płyn jakby nie docierał do parownika(zamarza parownik), może ktoś podpowie jak powinny być podłączone węże, teraz jest jak na foto i nie działa to.
junak7_2004 / 2021-04-10 18:50:18 /
Wywaliłbym te trójniki.
Od gaźnika do nagrzewnicy,od nagrzewnicy do parownika i od parownika do króćca w obudowie termostatu.
PL / 2021-04-10 20:11:36 /
No ładny burdel tam masz:) kup nowe węże i zrób to od nowa, raz a porządnie
Szafa !G.O.P! / 2021-04-10 21:45:13 /
https://www.capri.pl/image/car/5670/228368
Tak jak opisał PL miałem w Barbie. Do nagrzewnicy wchodzi dolnym krócem, a wychodzi górnym.
Dzięki za podpowiedzi, pozakladam nowe węże, poskrecam według wskazówek, może podmienię dla pewności termostat i zobaczymy czy pości coś w obieg czy się zapowietrzy....
junak7_2004 / 2021-04-11 00:10:26 /
Chłodnica z korkiem czy bez?
Bez korka.
junak7_2004 / 2021-04-11 08:33:11 /
Taka jak na foto, termostat chyba ok bo jak się wczoraj trochę nagrzała zanim parownik się poddał to górny wąż od chłodnicy i góra chłodnicy zaczęła się robić gorąca. Niestety wąż od kolektora do gaźnika nadal jakby zimny. Gdzieś musi być zapowietrzone bo weszło tylko 5 litrów płynu i jest max na zbiorniczku.
junak7_2004 / 2021-04-11 08:38:23 /
Odkrec wąż od chłodnicy górny i zalej go do pełna.
Użyj tego zaślepionego trójnika do odpowietrzenia.
Możliwe że po to jest.
PL / 2021-04-11 09:45:31 /
Zaślepiony trójnik to ja założyłem bo nie miałem prostej redukcji a już sklepy pozamykane były zaraz spróbuję coś podziałać.
junak7_2004 / 2021-04-11 09:55:39 /
Tak jak teraz???
junak7_2004 / 2021-04-11 12:47:00 /
Dziękuję za pomoc obieg się odpowietrzył, parownik ciepły chłodnica też silnik chodzi więc można dalej robić.
junak7_2004 / 2021-04-11 14:53:04 /
Po pierwsze to wywal ten parownik, jak najdalej od tego samochodu. One jak były nowe 20 lat temu to już nie działały. W v6 działa tylko OMVL R90 oraz BRC AT90. Może jeszcze jakiś inny wojownik mało popuularny się znajdzie, ale to co masz tam założone to zmora lat 90tych, i przez to wzięły się złe opinie o LPG w samochodach.
Uklad wodny ze studzienki termostatu na dol parownika, z gory parownika na dol nagrzewnicy, z gory nagrzewnicy na termostat na dół. Wszystkie trójniki i śmieci po drodze won.
Mysza liil (EM) / 2021-04-14 22:07:47 /