Witam was.
Mam taki mały dylemat chodź wiem że wątek 2,3 v6 i mostu od 1.3 był już wałkowany.
Wydaje mi się że nie była jednak wałkowana sprawa takiego kompletu wraz z skrzynią 5 cio a nie 4 biegową.
Zastanawiam się nad wrzuceniem do Dziobaka 2.3 v6 pod skrzynię 5 ale do mostu od 1.3.
Wiem że jest to zupełnie inne przełożenie niż ze skrzynią 4 biegową i czy w tym przypadku auto będzie miało na piątym biegu większą prędkość maksymalną ???
Czy taki zestaw jest wytrzymały i czy to ma sens?
Bo jak ma być minimalna różnica między 4 a 5 bieg to chyba wolę zamienić most na orginał od tauniego 2.0v6. Może ktoś ma już taki zestaw lub myśli podobnie?
Z góry sorry jeśli jest to nie na temat lub powtarzane.
Vixent Vigilante...† / 2006-10-21 21:45:19 /
Pomijając wytrzymałość będziesz mieć biegi 2-3-4-5 identyczne jak przy skrzyni 4 z mostem od 2.0 v6 ...... potrzebna Ci jedynka do ciągania 10 tonowych przyczep ? Napewno będzie fajnie kołami na niej w miejscu kręcić :-)
przełożenie ostatniego biegu będzie 3,37 zamiast 3,44 wiec odrobinke dłuższe , nie wiem czy prędkość maksymalna wzrośnie za to spadną odrobinke obroty na ostatnim biegu (przydatne do jazdy w trasie - bo jest ciszej ;-)
lepszy byłby most od 1.6 + skrzynia 5
MikeB4 / 2006-10-21 21:54:50 /
zaloz 2.8 do tego mostu, ruszasz z dwojki i od razu bokiem :)
Mysza liil (EM) / 2006-10-21 22:02:02 /
Heheheh Wielkie dzięki Mike za rzeczową i konkretną odpowiedź ,właśnie na coś takiego czekałem :), Mysza niestety na 2.8 mnie jeszcze nie stać a drift raczej nie dla mnie :) Jedynka będzie dobra pod strome góry:)
Na poważnie do tego zestawu zakładam kółka 205/60 na 14 calowych felgach , więc wydaje mi się że i ciąg będzie dobry:) i prędkość Max się wtedy podnieniesie prawda?? Chodź mogę się mylić ?
A jak jest z wytrzymałością takiego zestawu bo czytałem kiedyś że most 1.3 jest nie do zajechania?
Vixent Vigilante...† / 2006-10-21 22:07:55 /
Vixent - a jakie masz przełożenie tego mostu 1.3 ?
Pozdreaux.
KRK 4m / 2006-10-21 22:14:08 /
w helishu jest zestaw 2.8 skrzynia od 2.0 4d i most 4.11. Dziś moge śmiało powiedzieć że bieg 1 jes bezużyteczny, kto wsiadał w "monstrum" zapinał jedynke i ruszał to walił obera o 180stopni. W dalszych testach wychodziło że bieg 2 jest za krótki a 3 za słaba.
Do normalnej jazdy proponuje. silnik 2.3 skrzynia n9 i most 3,77
powiem tak
kumpel w capciu mial 2.3 i most z 1.5 ruszal faktycznie z 2 a laki palil bez bulu do 3 biegu w miejscu
ale duza utrata v-max i praktycznie nie wykorzystane 2 pierwsze biegi
do zabawy moze i fajnie ale do normalnej jazdy bez sensu
Zakrzak! / 2006-10-21 22:19:36 /
Cholera i tu właśnie nie wiem nie jestem w stanie sprawdzić w tym momencie oczywiście! Tyle co wiem jest to most z 1.3 ohc dziobala orginalny z 1972 r..........
Mam też silnik 1.3 może na kosiarkę go?
Vixent Vigilante...† / 2006-10-21 22:19:37 /
mam też ten orginalny z taunusa 2.0 V6
więc chyba tak będzie trzeba zrobić....
Vixent Vigilante...† / 2006-10-21 22:21:05 /
jak chcesz ten 1.3 na kosiarke to chetnie przyjme za pifko:)
Zakrzak! / 2006-10-21 22:31:23 /
jak dojedziesz do warszawy po niego to się dogadamy:)
Vixent Vigilante...† / 2006-10-21 22:35:52 /
ok ale najwczesniej w listopadzie
Zakrzak! / 2006-10-21 22:49:34 /
może być i listopad to może się silników uzbiera:)
Dzięki serdecznie Wszystkim za wszelką pomoc w temacie napędu na moście 1.3
Vixent Vigilante...† / 2006-10-21 22:56:47 /