witam,chyba mam juz dosc "forda" i jego rozwiazan.kuzwa staram sie miec wszystkom na tip top,co sobote leze pod autem bo cos tam wychodzi do zrobienia ,ale teraz sie wkur....m, przestal dzialac predkoscomiez-linka ok-zegar ok,wybilem zaslepke w skrzyni i wyjalem kolek z zebatka-ok ,co sie stalo?-slimak zjechal z walka!!! ozeby to szlak trafil,czy komus sie to juz stalo? porownalem mozliwosc"zjazdu slimaka z walka na rozebranej skrzyni i lekkie pukniecie mlotkiem w slimak zwala go z grubszj czesci walka.co sie ukazalo moim oczom?- gladka plaszczyzna ,zadnego freza .pomijam fakt slabego rozwiazania N9,alo to co sie stalo u mnie jest poprostu rozpierdalajace, dla laika wiaze sie to z "mechanikiem i wyciaganiem skrzyni(pewnie z 200zeta) coraz bardziej utwierdzam sie w przekonaniu ze trzeba sobie kupic i zrobic(moja zona tak twierdzi) e21 jesli chcesz jezdzic na przejazdzki klasykiem eh
pzdr.
ps. mam nadzieje ze nie zostane potraktowany jak Burza,znaczy nie spodziewam sie linczu
markokrk / 2006-10-07 19:20:35 /
Miałem to samo, poszedł do tylu, myślałem ze się cos odkręciło, a tu zonk, spadło i niewiadomo czego się trzymało.
Nie wiem czy tak można ale słyszałem ze:
2 lewarki, kilka podkładów kolejowych lub grube deski, maksymalnie podnieść tył do góry, olej w skrzyni przeleje się do przodu, odkręcić wal, zdjąć tył skrzyni i wbić na nowo i najlepiej kogoś ze spawarka mieć pod ręką żeby „smarka” położył.
Miałem to robić, ale skrzynia się rozleciała po 2 dniach od odpłynięcia ślimaka do tylu, wiec nie znam tego z praktyki tylko z opowiadań.
Ja u mnie w dwie osoby wymieniałem tym sposobem skrzynie biegów 3 razy i lepiej mi szło jak w płytkim i wąskim kanale.
Pozdrawiam
Marek W - Bytom / 2006-10-07 23:00:41 /
Mam capri 8 lat i nigdy nie miałem takiego problemu ze skrzynią.
Wręcz żadnych problemów ze skrzynią.....nigdy.
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2006-10-08 11:12:31 /
szlag a nie szlak ;)
Miales niefart poprostu, to sie zdarza ze slimakiem, szczegolnie gdy byl juz kiedyś zdejmowany. Skoro rozbierasz juz skrzynie N9 to od razu zafunduj jej solidniejsze zabezpieczenie trybu V biegu. Tryb mocowany jest na wałku na 'segera', a ten lubi wyskoczyć z kanałku. Zastosuj nowe zabezpieczenia, koniecznie o dopasowanej grubości i średnicy. Jesli bedziesz miał taką mozliwość, to pogłębij kanałek (moze recznie, pilnikiem "iglakiem"?)
Mysza liil (EM) / 2006-10-08 17:12:07 /
dzieki eszystkim,ale zrobilem to wsposob nastepujacy,rurka wewnatrz 28mm-zewnatrz 32mm,wysunalem lacznikwalu i nabilem go spowrotem na swoje miejsce.dzieki bogu ze zjachal do tylu skrzyni,a nie doprzodu.a juz widzialem skrzynie na zewnatrz auta i jej rozbieranie.
pzdr.
ps.czasami puszczaja nerwy;) wiec troche poklalem sobie
markokrk / 2006-10-08 18:59:08 /