Pytanie jak w temacie. W książce wyczytałem, że trzeba odkręcić dwa wkręty po bokach konsoli na wysokości dźwigni zmiany biegów oraz dwa wkręty pod zegarkiem, a w tym celu trzeba wypchnąć (wyciągnąć?) zegar. No tak, tylko jak się wypycha lub wyciąga zegar, to znaczy jak się dostać pod konsolę skoro jest ona przykręcona? Z góry dzięki za info.
Rafał L. / 2002-04-16 15:15:11 /
Zegar wyciągasz normalnie,w kierunku do lewarka skrzyni biegów (jest montowany na wcisk).Nie ciągnij za mocno, bo w zegarku są kable zasilające. Demontaż to piqś. Składanie jest dopiero zabawne ;-)
No wyciągnąć do siebie zegar niełatwo, a później jeszcze te śrubki tam włożyć żeby nie spadły ;-) przy składaniu ..... i jeszcze kable podłączyć po prostu cudowne ....
MikeB4 / 2002-04-16 19:35:55 /
He he. A jeszcze trzeba trafić z tymi bocznymi. Najpierw trzeba po kolei załapać, a później dopiero dokręcać. No i ten kabelek od ręcznego tak sprytnie leci...sama radość ;-)
mam sposób na zegar...wyj..ać śrubki w cholere :) ..ja żadnych śrubek nie mam i nic nie wypada...jak chce to sobie pociągne i sam zegarek wychodzi
starrsky / 2002-04-16 22:59:00 /
Ale to juz nie "oryginał"...;)
a wiecie kto robił te zegarki dla Forda ?
VDO !! niebyleco :)
cossi / 2002-04-17 15:04:13 /
Omawiane śrubki są pod zegarkiem i trzymają konsolę, a sam zegarek jest montowany na wcisk kolego starrsky. Podejrzewam więc, że te śrubki masz, bo inaczej konsola tańcowała by Ci po całej budzie ;-)
a właśnie że nie mam rzadnych śrubek...i nic mi nie tancuje :)
starrsky / 2002-04-17 16:04:24 /
Qrde to musisz mi zdradzić ten patent, bo ja się napierdzieliłem z nimi jak jasna cholera.Będę miał na przyszłość! BTW - tych z boq też nie masz???