witam wszystkich klubowiczow i mam pytanie do tych co mają gaz lub znają sie na nim. Mam problem z gazem od wolnych obrotow do 1800.Wrazenie jest taki jak by nie palił na wszystki cylindry i szarpie.Byłem u gazownikow wymienili reduktor na 70kw co wydaj sie byc chyba mały. nowe swiece kable filtr powietrza i dalej to samo.Jak ktoś wie co to moze być bede wdzieczny silnik 2,0R
młody3 / 2006-10-01 22:57:34 /
- zly sklad mieszanki, pokrecic sruba na reduktorze, sprobowac zalozyc zwezke na dolocie
- zly mikser, lapie powietrze bokiem albo cos
- platynki zle ustawione
- platynki wypalone
- moze zle ustaiony zaplon
...
pmx (wiewior;) / 2006-10-02 12:55:06 /
możliwe ze zapłon ale jak ustawie go na znaki i lampe to wogole nie chce chodzić ma "dziure"mam troche przyspieszony
młody3 / 2006-10-03 00:17:31 /
A na benzynie chodzi OK?
Bartuś / 2006-10-03 10:47:48 /
na benzynie ok chodzi bez zarzutow
młody3 / 2006-10-03 23:45:02 /
Ja bym stawial na nieszczelny dolot, bierze lewe powietrze i stad cyrki
Bartuś / 2006-10-04 11:03:01 /
no dożuce źle dobrany mikser :) na wolnych masz zaubogą mieszankę dlatego tak źle pracuje silnik.
Trójkąt / 2006-10-04 11:46:08 /
Hmmm ja zakladalem ze bylo na poczatku dobrze. A jesli od poczatku bylo nie tak, to ochrzanic gazownikow, a jak bawic sie samemu bez wymiany miksera, to zalozyc kryze albo na mikserze, albo przykleic z 1/3 powietrza i wtedy wyregulować.
Bartuś / 2006-10-04 12:46:13 /
dzieki chłopaki za informacje.sprobuje coś z tym mikserem ale nie wiem czy nie mam malego prownika bo on jest 70kw!ostatnio mysle wsadzić kolektor z ohc efi i podpiac tylko gaz powinien lepiej chodzić.tylko ze bedzie jezdził tylko na gazie.Mysle ze powinin lepij chodzić bo gaznik to urzadzenie przelotowe.
młody3 / 2006-10-05 01:08:15 /
za mały reduktor objawia się raczej słabą "górą" a nie dołem, wiec bardziej obstawiam mikser, pomysł z kolektorem EFI nie jest głupi bo do takiego można łatwo dostać dobry mikser, na to założysz filtr stożkowy i będzie śmigać jak należy :)
Trójkąt / 2006-10-05 01:17:03 /
tez tak mysle trójkat z tym kolektorem Efi tylko boje sie ja to zimą bedzie paliło.No i właśnie z tym reduktorem moim zdaniem to 70kw to za malo do silnika 2,0 on seryjnie ma 105Km a 70kw to 95KM.wiec róznica jest
młody3 / 2006-10-06 10:26:03 /