Mam pytanie czy ktoś wymieniał olej w skrzyni 5 biegowej do Capri. Tam jest tylko korek wlewowy i producent przewiduje wymiane tylko podczas remontu skrzyni (wtedy można stary olej wylać). Nie ma korka spustowego. U mnie olej w skrzyni nie wygląda za szczególnie i chciałbym go wymienić ale oczywiście bez wyjmowania samej skrzyni. Czy ktoś robił coś takiego? Jakiś wężyk pompka albo coś innego ???
Piotra / 2006-09-19 11:45:31 /
Ja wyciągnałem dużą strzykawką z wężem elastycznym. Poza tym poszukaj na forum temat był wałkowany.
warsztaty którew wymianiają olej powinni mieć urządzenia do odsysania oleju.
Trójkąt / 2006-09-19 12:02:01 /
widzialem taki sprzet u mojego dziadka-zrobiony ze starej pompy oleju i przy tym zbiorniczek-krecisz korbka i zaleznie w ktora storne wysysasz albo tłoczysz. Bardzo uzyteczna rzecz przy takich zabiegach
Olej tez da sie spuszczac jak paliwo (zagietym wezykiem) tylko lepiej wczesniej pojezdzic zeby byl mniej gesty. Prawie caly stary z mojej N9 tak wyciagnalem.
fireone / 2006-09-20 08:03:47 /
A ja jestem za wiertarką, wiertłem, gwintownikiem i srubką ;)
Mysza liil (EM) / 2006-09-20 08:14:58 /
Może mi ktoś podać wymiary korka spustowego w N9? tj. jaki gwint, skok i długość korka?
A N9 ma korek spustowy ??
Grzesiek_Rudy / 2012-03-25 17:08:12 /
Jeśli przechylisz auto na bok, to nagle N9 ma korek spustowy :)
Niestety danych nie podam, bo nie mam pod ręką.
m.kozlowski / 2012-03-25 17:17:13 /
N9 nie ma korka spustowego. Olej się wysysa wysysarką:)
Wystarczy strzykawka - własnie przez korek wlewu (i poziomu odrazu)
MikeB4 / 2012-03-25 18:46:56 /
chodziło mi o ten nagwintowany walec na inbus , bo jest taki zmasakrowany że jak go wykręce będe musiał dorobić już nowy.
Przyspawaj do niego kawałek śrubki m10 z łbem.
Temperatura podczas spawania pomoże odkręcić korek.
Trójkąt / 2012-03-25 21:53:15 /