wlasnie sie bardzo zdziwilem ale podobno do silnika V buda sie rozni... znacznie? gdzie? z czym? jak? mozna zaadoprowac bude od rzedowki zeby vaka pasowala bez problemowo? w ogole jakies problemy z tym sa? o co w ogole chodzi!?!?!?
nie chce namieszac ale v-ka ma po drugiej stronie aku niz r-ka jesli sie nie myle, wiec podstawka jest z 2 strony.. :)
ale to detal.. :)
Mac13k / 2006-09-11 20:40:05 /
Robiłem swego czasu przekładkę V-ki do budy, w której był disel. Poza zbiornikiem paliwa - rzecz oczywista, pamiętam tyklo to, że była tylko jedna osłona tłumika pod podłogą zamiast dwóch. Mogą być do zmiany sprężyny przód.
mtango / 2006-09-11 20:41:50 /
Rozpędziłem się z odpowiedzią - a to nie wszyscy mają Granady
mtango / 2006-09-11 20:43:20 /
http://www.capri.pl/forum/22122
dzieki coke. niemogelm znalezc - serio szukalem.
a w jakim samochodzie w Focusie ????
a nie to mondeo ma Vke
Wojdat / 2006-09-15 00:22:00 /
capri:) zakladam ze jak ktos nie pisze nazwy to chodzi wlasnie o capri:) w koncu to model przewodni na tej stronce;)
z czego rozumiem to nie sa drastyczne zmiany: aku po drugiej stronie, napewno lapy, no i miejsce na uklad wydechowy
Ten temat juz byl kilkakrotnie poruszany na tym forumie... Zmiany budy do V-ki w porownaniu do R-ki:
1) Aku po drugiej stronie (niekoniecznie);
2) Wzmocnenia w rogach komory silnika przy podszybiu;
3) Wzmocnenia podloznic przednich (pod blotnikiem);
4) Dodatkowe mocowania do tlomikow;
5) Wzmocnenia kielichow MCPhersonow (tylko z silnikami 2.8 i 3.0)..
I to chyba wszystko...
Arunas / 2006-09-15 12:58:35 /