witam mam pytnie ile mozna wycisnac kucyków z 2,0 r po obróbce głowicy zmiana wałka rozrzadu i kolektorów ?czy mozna dojsc do granicy150 KM bez ingerencji układu korbowo-tłokowego z góry dzikuje
młody3 / 2006-08-27 12:15:12 /
40% wzrost mocy przez glowice wałki i kolektory mozna ale chyba lepiej wymienic na 2.3 r4 ;)
Main(misiek) / 2006-08-27 13:25:03 /
no i kwestia czy to 2.0 ohc dohc8v czy dohc16v ?
Zakrzak! / 2006-08-27 14:35:08 /
Zakrzak! chyba chodzi o ohc bo pisze(jest napisane) "wymiana wałka" wiec wnioskuje ze tylko jeden jest ;)
Main(misiek) / 2006-08-27 15:59:18 /
tak chodzi mi o OHC a ile ma seryjne 2,3r?
młody3 / 2006-08-28 00:18:05 /
147
Zakrzak! / 2006-08-28 00:19:11 /
Jeżeli dokonasz naprawdę poważnej modyfikacji głowicy to przy bardzo wysokim stopniu sprężania i z odpowiednim "długim" wałkiem, kolektorami i dwoma gaźnikami 48 lub 50 możesz z dwólitrówki osiągnać nawet ok.170 - 180 KM.
Co do ingerencji w układ korbowo - tłokowy to moim zdaniem należałoby od tego zacząć zwłaszcza myśląc o mocach przekraczajacych już te sto kilka koników.
Słyszałeś 2.0 ohc kolegi Pająka na tegorocznym Pucharze ? To fachowiec uśmiechnij się do niego. On wie jak to się robi ! (ukłony)
POZDRAWIAM :)
słyszałem i widziałem 2,0 OHC Pająka i byłem naprawde pod wrazeniem ze ten samochod tak potrafi zapier...Tylko zastanawia mnie czy zabrać sie za rasowanie tego co mam czyli2,0 OHC czy poszukać 2,3 r?
młody3 / 2006-08-29 12:30:25 /
rasuj ohc :)
Zakrzak! / 2006-08-29 14:05:27 /
Rozejrzyj się też za 2.3 Lima EFI z Mustanga - też r4 i też 2.3 ;)
Hrabia® / 2006-08-29 14:31:52 /
najlepiej z turbo :)
Zakrzak! / 2006-08-29 14:43:01 /
Yyy tam, Zakrzak, turbiny się psują, olej trzeba zmieniać, a tak masz 88 KM, ani się nie zabijesz, ani mandaty Ci nie grożą ;) Jakieś 15 sekund do setki, więc zanim osiagniesz konkretną prędkość, to Ci się już jazda znudzi... Same plusy!!!
Dobra, żartowałem, koniec off topica
Hrabia® / 2006-08-29 14:54:08 /
załoz turbo do 2.0 :]
Main(misiek) / 2006-08-30 00:55:45 /