Ostatnio wpadł w moje ręce taki oto weber 32/36 z kolektorem.
Co to jest przy tym kolektorze? Regulator ciśnienia paliwa?
W środku ma dysze:
paliwo 125/115
powietrze 190/130
Jak to podłączyć, bo ktoś miły przede mną porozłączał:(
AndrzejKudowa / 2006-08-23 20:38:40 /
mam chyba identyczny ale też niemam pojęcia co to za webber dokładnie
BirdDog / 2006-08-23 21:17:42 /
Ale masz go zamontowanego w aucie?
AndrzejKudowa / 2006-08-23 21:26:52 /
mnie to na EGR wygląda.
nie, leży sobie spięty z kolektorem i czeka na kogoś kto się nim zaopiekuje
BirdDog / 2006-08-23 22:05:47 /
Wywal to ustrojstwo. To ekologiczny wymysł, siedziało w wersjach skandynawskich granady 2.0R4. Czy działało - nie mam pojęcia, ale węzykow i podcisnien przy gazniku jest tyle, ze naprawde ciezko ogarnąć. Np. aparat zapłonowy ma regulator podcisnieniowy z kroccami po obu stronach membrany :) Tak wiec ja bym temu nie ufał :)
Mysza liil (EM) / 2006-08-24 07:30:57 /
Dzięki Mysza
No wężyków to jest, narazie poleży sobie jako czwarty DGAV:) na półce.
AndrzejKudowa / 2006-08-24 22:18:12 /
i ja mam takiego :/
mitrov / 2010-03-02 14:41:24 /
"Takiego"... to znaczy?
Przecież według fotografii masz zwykłego Webera 32/36 bez EGR i reszty badziewia...
Konar / 2010-03-02 14:44:55 /
... i bez obu górnych przepustnic rozruchowych chyba ;D
amator liil (EM) / 2010-03-02 15:38:09 /
Mitrow- a mnie ciekawi po co masz 2 cewki? Widziałem to już w kilku samochodach i dalej nie wiem po co to jest?
Kilgore / 2010-03-02 15:56:54 /
To proste - jak jedna padnie to łatwo się przepiąć na drugą ;-)
MikeB4 / 2010-03-02 18:31:54 /
Chyba, że masz syrenkę i trzy cewki, wtedy to konieczność.
zapek??? !G.O.P! / 2010-03-02 19:54:21 /
jedna zamontowana do flamer kita
mateush (proko) 3M / 2010-03-02 20:05:49 /
Konar a co to jest EGR dokładnie?
a dwie cewki mam bo lepiej jak jest więcej:)
mitrov / 2010-03-04 18:44:56 /
Czy jest jakaś róznica między weberem 32/36 od V-ki a rzędówki?
jacob81 / 2014-10-27 21:58:30 /
Halo.... Odwróć sobie i zobacz przepustnice.....
Toć nie może być czegoś takiego jak 32/36 do v, bo obie przepustnice muszą mieć takie same średnice.
gryziu liil (EM) / 2014-10-27 22:12:31 /
Od V-ki są takie same przepustnice, zębatki na ośkach przepustnic, dwie regulacje mieszanki.
Kiedyś zakładałem takiego webera do OHC-a , wolne obroty dało się ustawić bez problemu, natomiast przy dodaniu gazu się dławił-trzeba to było bardzo powoli robić.
AndrzejKudowa / 2014-10-28 07:26:00 /
Dwuprzelot od V6 (dwie równe przepustnice otwierane synchronicznie) da się zainstalować w R4 - efektem będzie jedynie nieznaczne pogorszenie osiągów i wzrost spalania. Natomiast gaźnik z R4 (przepustnice otwierane sekwencyjnie, zwykle ciut różniące się średnicą) nie bedzie funkcjonował w V6, bo w dolnym zakresie obrotów mieszanka bedzie szła tylko do 3 cylindrów.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2014-10-28 11:40:29 /
Zależy który Weber z V6: 32/32, 34/34, 38/38 czy 40/40 i do jakiego R4. U mnie 38/38 lata super w 2.0l R4.
Przemek S. / 2014-10-28 16:36:07 /