logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Co to za WEBER ?

Co to za WEBER ?

Ostatnio wpadł w moje ręce taki oto weber 32/36 z kolektorem.

Co to jest przy tym kolektorze? Regulator ciśnienia paliwa?

W środku ma dysze:

paliwo 125/115
powietrze 190/130

Jak to podłączyć, bo ktoś miły przede mną porozłączał:(

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-08-23 20:38:40 /


mam chyba identyczny ale też niemam pojęcia co to za webber dokładnie

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-08-23 21:17:42 /


Ale masz go zamontowanego w aucie?

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-08-23 21:26:52 /


mnie to na EGR wygląda.

-MS- Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-08-23 21:28:23 /


nie, leży sobie spięty z kolektorem i czeka na kogoś kto się nim zaopiekuje

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-08-23 22:05:47 /


Wywal to ustrojstwo. To ekologiczny wymysł, siedziało w wersjach skandynawskich granady 2.0R4. Czy działało - nie mam pojęcia, ale węzykow i podcisnien przy gazniku jest tyle, ze naprawde ciezko ogarnąć. Np. aparat zapłonowy ma regulator podcisnieniowy z kroccami po obu stronach membrany :) Tak wiec ja bym temu nie ufał :)

Mysza liil (EM) / 2006-08-24 07:30:57 /


Dzięki Mysza

No wężyków to jest, narazie poleży sobie jako czwarty DGAV:) na półce.

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-08-24 22:18:12 /


i ja mam takiego :/

mitrov Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-03-02 14:41:24 /


"Takiego"... to znaczy?
Przecież według fotografii masz zwykłego Webera 32/36 bez EGR i reszty badziewia...

Konar / 2010-03-02 14:44:55 /


... i bez obu górnych przepustnic rozruchowych chyba ;D

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-03-02 15:38:09 /


Mitrow- a mnie ciekawi po co masz 2 cewki? Widziałem to już w kilku samochodach i dalej nie wiem po co to jest?

Kilgore / 2010-03-02 15:56:54 /


To proste - jak jedna padnie to łatwo się przepiąć na drugą ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-03-02 18:31:54 /


Chyba, że masz syrenkę i trzy cewki, wtedy to konieczność.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-03-02 19:54:21 /


jedna zamontowana do flamer kita

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-03-02 20:05:49 /


Konar a co to jest EGR dokładnie?
a dwie cewki mam bo lepiej jak jest więcej:)

mitrov Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-03-04 18:44:56 /


Czy jest jakaś róznica między weberem 32/36 od V-ki a rzędówki?

jacob81 Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-10-27 21:58:30 /


Halo.... Odwróć sobie i zobacz przepustnice.....

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-10-27 22:10:01 /


Toć nie może być czegoś takiego jak 32/36 do v, bo obie przepustnice muszą mieć takie same średnice.

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-10-27 22:12:31 /


Od V-ki są takie same przepustnice, zębatki na ośkach przepustnic, dwie regulacje mieszanki.
Kiedyś zakładałem takiego webera do OHC-a , wolne obroty dało się ustawić bez problemu, natomiast przy dodaniu gazu się dławił-trzeba to było bardzo powoli robić.

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-10-28 07:26:00 /


Dwuprzelot od V6 (dwie równe przepustnice otwierane synchronicznie) da się zainstalować w R4 - efektem będzie jedynie nieznaczne pogorszenie osiągów i wzrost spalania. Natomiast gaźnik z R4 (przepustnice otwierane sekwencyjnie, zwykle ciut różniące się średnicą) nie bedzie funkcjonował w V6, bo w dolnym zakresie obrotów mieszanka bedzie szła tylko do 3 cylindrów.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-10-28 11:40:29 /


Zależy który Weber z V6: 32/32, 34/34, 38/38 czy 40/40 i do jakiego R4. U mnie 38/38 lata super w 2.0l R4.

Przemek S. Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-10-28 16:36:07 /