Witam!
Przy próbie zarejestrowania na siebie essiego napotkałem niemały problem - odesłano mnie do stacji diagnostycznej w celu ustalenia poszczególnych mas wypisanych w dowodzie rej., gdyż w starym dowodzie, ani na tabliczce nie mam takich danych. Panowie w stacji diagn. z zaciekawieniem pooglądali pojazd, ale pomóc nie umieli, zaproponowali, żebym znalazł takowe dane w necie [więc szukam i znaleźć nie mogę] i dostarczył im, a oni już coś postarają się poradzić - teraz tylko kwestia, jakie są to wartości:
- masa własna
- dopuszczlna ładowność
- dop. masa całkowita
- masa całk. przyczepy
- nacisk na osie
Co do wozu:
Escort mkI , 1100cm3 OHV, manual, 4 drzwi [saloon], wersja L, rok 1973.
Jeśli ktokolwiek dysponuje w/w danymi i jest w stanie podać mi ich źródło w celu uwiarygodnienia ich przed diagnostami - z góry wielkie dzięki!!!
Pozdro!
Fuszix 3M / 2006-08-22 19:30:30 /
no i jeszcze jedno - gdzie są wybite nry nadwozia i silnika [w celu lokalizacji na delikwencie stojącym na parkingu].
Fuszix 3M / 2006-08-22 19:33:47 /
numery nadwozia znajdują się na puklu przy mocowaniu McPersona, patrząc od przodu auta na lewym. Tworzą łuk wokół mocowania
a numery silnika znajdują się na występie na bloku
...::$nuffy (Grześ) / 2006-08-22 19:43:31 /
Numer nadwozia powinien być wybity przy mocowaniu lewego macphersona - sześć liter i pięć cyfr pomiędzy dwoma gwiazdkami. Co do numeru silnika to nie mam pojęcia gdzie on jest na Kencie ale na pewno szanowni koledzy wiedzą :).
Pozdrawiam.
Fuszix - robiłem opinię "o znaczeniu historycznym" dla Peranowego Escorta i rzeczoznawca przyjął dane z prospektu Escorta MkI na Austrię, umieszczonego... W NASZEJ BIBLIOTECE http://www.capri.pl/library/folders/escort/mk1-d-1972-02
Dla 4-drzwiowej 1100cc jest masa własna 845, obciążenie dopuszczalne 420, masa całkowita 1265, obciążenie osi przedniej 565, a tylnej 730kg.
WIEM że suma obciążeń osi jest o 24% większa od DMC, ale tak jest zawsze.
I przy okazji PONAWIAM PROŚBĘ do PT Webmastera o zmianę tytułu podstronki. To NIE JEST bowiem prospekt na Niemcy, gdzie oferta Escorta wyglądała zupełnie inaczej. Ze względu na układ ceł auta na Austrię produkowali Anglicy, w owym czasie - podobnie jak Austria - należący do EFTA, a nie do EWG.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2006-08-22 22:00:43 /
Dzieki za info Panowie! Zobaczymy co da rade zalatwic...
Pozdro!
Fuszix 3M / 2006-08-23 20:37:14 /
Raz jeszcze THX za wszelkie info - na podstawie w/w prospektu daignosta wystawił odpowiednie zaświadczenie, a w Urzędzie Komunikacji wszystko już poszło pomyślnie :)
Fuszix 3M / 2006-08-27 17:04:33 /