Nadszedl czas na wymiane koleczek w mojej trumnie, najpierw mialem oryginalne alu 14 (ukradli z garazu gdy zima jezdzilem na stalowkach), potem oryginalne TRXy (jak ktos chce to beda na sprzedaz po wypolerowaniu na lustro, niestety opon do nich nie mam), teraz mam (jak widac) 16x8 z opona 225/50 (ladnie, nie ;>?) a chce miec 17-tki bo to duza fura i 16-tki wedlug mnie sa optycznie za male. Zreszta mam zamiar przeszczepic naped ze swojego Trans Ama wiec bedzie potrzebna duza przyczepnosc. Prosilbym o umieszczenie fotek Grandzi na jakis ladnych 17-tkach, chcialbym wybrac jakies konkretne miesko ;>. Dzieki z gory.
Hektor / 2006-08-20 12:55:15 /
na 17" felgach będziesz mial wrażenie jazdy na drewnianych kołach.Cóż,polskie drogi.Ale jak to widzimy na naszych drogach wielu to lubi.Obniżone zawieszenie,naleśniki jako opony i komfort wozu drabiniastego ;)
Murmur vel Magman / 2006-08-20 14:08:28 /
Znam realia i mnie to nie rusza, chce miec 17-tki wiec je sobie zaloze. Tak samo jak sprobuje zalozyc najtwardsze sprezyny typu WS6 z Trans Ama bo teraz to strach wchodzic w zakret tak sie ta trumna buja i przechyla.
Hektor / 2006-08-20 14:15:20 /
Popieram przedmówcę - odkąd Perana postawił swoje Audi na 45%-owe 17" coraz częściej odwiedza dentystę i speca od prostowania alusów.
Po prostu te 16" trzeba było dać w profilu 55 i już kółka miałyby właściwą wielkość. A jeśli koniecznie chcesz 17", to rozmiar 215/50 z przodu i 235/45 z tyłu.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2006-08-20 14:16:54 /
Moja na 16" i oponach 55 przód i 65 tył trzymała sie drogi jak przyklejona.
Murmur vel Magman / 2006-08-20 14:21:15 /
Moze napisze co chce osiagnac to skoncza sie dobre rady :>.
Szukam felg 8,5 cala na przod i 10 cali na tyl, opona z przodu bedzie 245/45 z tylu 285/40, silnik V8 LB9 TPI 5 litrow po lekkim tune-upie, moc 250 - 300 KM, skrzynia TH700R4, podwojny wydech 2,5 cala z X lub H-pipem, dyfer ze szpera, najtwarsze zawieszenie, hamulce przod z W140 (tarcza 320 mm, zaciski czterotloczkowe), tyl jeszcze niesprecyzowany ale tez tarcze. To jest projekt a nie samochod do codziennej jazdy, mam ochote stworzyc taka Granade bo mi sie nudzi, mam kilka innych samochodow ktorymi moge jezdzic na codzien wiec gadki o zlym prowadzeniu i polskich drogach do mnie nie trafiaja. Mam kase na ten projekt i duzo czasu na jego realizacje. Mam tez wszystkie w/w elementy oprocz felg i dyfra ze szpera. Tyle ze znajac realia i wytrzymalosc fabrycznych podzespolow Forda most bedzie trzeba przeszczepic w calosci z innej fury.
Wiec skoro juz wszystko wiecie to moze w koncu wkleicie jakies fotki ladnych felg 17 cali :>?
Hektor / 2006-08-20 14:44:24 /
przesadzacie odkąd Perana zapodał do Audi 17" czuje w jaką strone prowadzi samochód a nie gdzie go wywozi po zakretach !!! 17" i plasterek - może to nie daje komforu, ale napewno dale lepsze czucie auta... !!!
Pe®ana / 2006-08-20 14:58:43 /
kilka fotek felgi dosc duze :)
Main(misiek) / 2006-08-20 15:30:30 /
pomijajac wszelkie inne aspekty dyskusji to przyznam ze rzeczywiscie ladna ta Twoja granada-i jaki ma ladny kolor:) jest po remoncie czy ktos o nia bardzo dbał? wizja napedu jest ciekawa-ale moze szkoda seryjnego, oryginalnego (tak zakladam jest) auta... choc jesli bedzie zrobione "w miare bezinwazyjnie" (czytaj rozsądnie i z głową) to mzoe byc poza tym ze oryginalne i ladne -jeszcze bardziej interesujace:)
- co do mostu-to moze zaczekaj az uda Ci sie przemielic granadowy dyfer..:) bo to wcale moze nie byc tak od razu-nawet majac 300 KM -chociaz dla chcacego nic trudnego
- co do felg to poszukaj na allegro AZEV albo ATEV -popularne-ale nie na granadach (sa napewno 16" -17 pewnie tez -mi sie podobaly na karawanie)
no i powodzenia w pracach-zaloz moze jakas strone-wiecej foek z prezentacja auta-ciekawi mnie ono, no i oczywiscie relaca z postepow!
pozdrawiam!
To co nazywasz mostem [a więc dyfer i półośki] ze Scorpio Cosworth wytrzymują 300PS i moment na wejściu dyfra rzędu 1200Nm. Jesli więc skrzynia nie ma bardzo krótkiej jedynki, to nie musisz pakować tam całego zawiasu z Merca ani BMW, choć pewnie byłoby lepiej. Zwłaszcza poszukaj w Mercu W126 - ten sam rozstaw kół i ten sam rozstaw szpilek do felgi.
A jak chodzi o felgę, to też szukaj wśród wzorów do Merca. Jest tam sporo siedemnastek. Zobacz np na stronie DuW http://www.duw.de/shop/(hiqclv45ydmzsz45avg5rmqv)/listview.aspx?folder=178 Ładne są np. mercedesowskie fele typu Edition One - na przód 8Jx17 ET20, na tył 9Jx17 ET15.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2006-08-20 15:50:18 /
wzor jest troche podobny jak te ostatnie co wstawil Main-ale lekko bardziej kanciaste-przez co lepiej wg. mnie pasuja do Granady
Wcale nie mam zamiaru Cię nawracać,bo to były tylko moje spostrzeżenia na ten temat.Co zrobisz Twoja sprawa.Twój samochód.Twój projekt.Powodzenia
Murmur vel Magman / 2006-08-20 16:09:39 /
Tomek KCN - Fura nie jest po remoncie, ale wymaga remontu, blacha w miare sie trzyma oprocz purchli w paru standartowych miejscach, mam zamiar rozebrac ja do golej blachy i zrobic porzadny remont blacharsko-lakierniczy z jak najmniejszym uzyciem szpachli (czyli co sie da to nowe, a zamiast szpachli cyna), co do koloru to albo zostawie to co jest albo poloze granatowy. Wkladajac naped chce jak najmniej zaingerowac w plyte podlogowa i nadkola, linia Grandzi na tyle mi sie podoba ze chce aby mozliwie jak najwiecej zostalo z oryginalu, chce pozmieniac tylko to co mnie w niej denerwuje, slabe hamulce, miekkie zawieszenie i slabe przyspieszenie. Nie robilbym tego wszystkiego gdyby nie to ze wymiany w tej furze wymaga silnik (wpadla do cylindra porcelanka swiecy), skrzynia (slizga sie wsteczny, troche szarpie), zawieszenie (wybite wszystkie gumy), hamulce (koncza sie tarcze) i uklad kierowniczy (po trzech cieknacych maglach ze wspomaganiem wstawilem zwykly ktory ma za to ogromny luz). Zamiast reanimowac to co jest wole wstawic sprawdzone podzespoly z innych fur.
Dyfer chce zmienic bo potrzebuje szpery. Felgi AZEV tez wpadly mi w oko, wzor A lub C. Mam na oku te z fotki.
Na razie projekt ogranicza sie do gromadzenia elementow potrzebnych do konwersji, nie lubie stawac z robota z powodu braku jakiejs pierdolki. No i dopoki nie zamontuje nowego napedu do T/A (SB 400 cid + kuty stroker 434 cid, alu glowice, dolot Accela, dwa kompresory mechaniczne, wzmocniona skrzynia) to nie bede mogl przelozyc starego V8 do Grandzi. Mysle ze prace zaczne na przyszly sezon, chyba ze wymysle jakies porzadne ogrzewanie w warsztacie to zaczne juz zima.
Hektor / 2006-08-20 16:44:54 /
fajny pomysł na hamulce.
A nie zastanawiałeś się nad też 4-tłoczkowymi z E-KLASS?
Są lżejsze i fajniej wyglądają.
Ja też miałem chrapke na W140 ale grubość-25mm i co za tym idzie waga tarcz wypada beznadziejnie w Capri.
Są fajne tarcze od W140 na tył-grubość tylko 22mm a śr.295mm
Ale w granadzie sprawdzi się twój pomysł
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2006-08-20 17:02:39 /
Krk4M - zainteresiles mnie tym dyfrem ze Scorpio, jakie to ma przelozenie? Rozumiem ze ma szpere? Domyslam sie ze to Torsen bo zwyklych plytkowych Ford chyba nie stosowal? Przeszukalem forum i widze ze wsadzenie dyfra ze Scorpio moze nie byc latwe ale jest wykonalne, ktos juz na tym patencie jezdzi? Zawiechy wolalbym nie przekladac chociaz ta w Grandzi jest dosyc archaiczna i wyszloby jej to na dobre, tyle ze o ile sie nie myle w W126 przod jest na McPhersonach a to wyklucza zabawe.
Hektor / 2006-08-20 17:07:52 /
Piotrek - wiem ze sie sprawdzi bo przymierzalem, wystarczy tylko dorobic bracket mocujacy nowy zacisk do starej zwrotnicy, wstawic dluzsze szpilki, lekko stoczyc piaste zeby wlazla na nia tarcza oraz dorobic nowe elastyczne przewody hamulcowe ktore z jednej strony beda miec koncowke jak w Fordzie a z drugiej jak w Mercu. Z E-Klasy nie chce bo sa za male, chce wstawic najwieksze heble jakie wejda. A tarcze w najmocniejszych eSach maja grubosc 30 a nie 25 mm :>. Nizej fotka takiego ukladu (kumpel ostatnio wszczepil go do swojego Firebirda). Z tylnimi tarczami z Merca jest jeden problem, reczny znajduje sie wewnatrz tarczy, marnie to widze w Grandzi. Jak chciales wstawic tarcze z W140 do Capri, przeciez one maja calkiem inny rozstaw otworow pod sruby, chciales wiercic nowe otwory?
Hektor / 2006-08-20 17:20:31 /
jesli granada jest dla Ciebie archaiczna, to nie rozumiem dlaczego nie kupisz auta z seryjnym silnikiem V8 i z takim zawieszeniem jakie Ci odpowiada. Mysle, ze Felgi tez będzie miała przynajmniej 17 calowe. Sorry, ze sie unosze, ale to zakrawa juz o obraze poczciwych starych fordów. A to, ze hamulce Ci sie koncza, silnik pada, zawieszenia nie ma, to tylko i wyłącznie Twoja wina. Stare auto jest wdzieczne, tylko wtedy, jak się o nie dba i szanuje.
Dokładnie ej nie rozumiem tych wszystkich zabiegów na zmianę technologi daj boże generacji samochodu,stary ford to stary ford a Granada na 17 wygląda paskudnie :P
Burza / 2006-08-20 17:33:09 /
Mówiłem tylko o tylnym zawiasie z W126, bo jest identyczny konstrukcyjnie i zbliżony gabarytami, a jednoczesnie ma większe przekroje. Z przodu muszą zostać podwójne wahacze - kein Mcpherson.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2006-08-20 17:39:25 /
o ile jestem dobrze poinformowany to owszem-bywały dyfry do Granady ze szpera-chyba na sprzedarz ostatnio jakis tez był
kalb - Mam jedna fure z V8 (Trans Am GTA `89), zbieram kase na druga (Trans Am 2gen `79-81), kiedys tez kupie sobie MB 560 SEC oraz Jaguara XJS bo zawsze mi sie podobaly. Tak samo jak zawsze podobala mi sie Granada. Ale tylko z wygladu. Bo reszta podzespolow mi nie odpowiada wiec je sobie wymienie, to moja fura i moja sprawa, masz jakis problem to kup sobie Granade za 5 tysi ojro full oryginal i pucuj ja codziennie. Dla mnie jest to tylko samochod i nie widze powodu dla ktorego mialbym robic z niego obiekt kultu. A zwalanie winy na mnie ze fura sie sypie jest conajmniej smieszne, skoro nia jezdze to chyba normalne ze sie zuzywa, dbalem o nia od kiedy ja kupilem w 99 roku, pakowalem do niej oryginalne czesci, do dzisiaj wydalem na jej utrzymanie chyba z 30 tysi ale w tym roku doszedlem do wniosku ze nie ma sensu dalej sie tak meczyc i czas zrobic z niej cos co bedzie jezdzic tak jak ja sobie tego zycze. Moglbym ja opchnac, nawet trafiali sie kupcy ktorzy w takim stanie (wedlug nich w zayeahbistym) jak teraz chcieli za nia dac 6-7 tysiecy. Ale za bardzo sie do niej przywiazalem wiec wole ja zrobic na cacy i sobie zostawic.
Hektor / 2006-08-20 17:42:20 /
Burza - o gustach sie nie dyskutuje. Nie bede tez dyskutowac z osobami ktore robia ze starych Fordow oltarzyki tak samo jak nie dyskutuje z moherami bo to podobny typ czlowieka ;>.
Hektor / 2006-08-20 17:46:10 /
Krk4M - no to mi teraz zabiles cwieka, trza bedzie problem obadac dokladniej, dzieki.
Hektor / 2006-08-20 17:47:17 /
Tomek KCN - pisalem do goscia ale nie odpisal :-\ ...
Hektor / 2006-08-20 17:52:17 /
Ja zamontowałem w swojej kombi od cossiego,nie za duże ale lepsze niz bębny
mario75 / 2006-08-20 18:12:22 /
Hektor,ja przerobiłem u siebie w capri też nieco hamulce:)
Mam 5 śrub...:)
Tarcze na tył od W140 mi podejda na przód:))
Z ręcznym nie ma problemu-minimalnie grubsze ścianki wewnątrz tarczy i tyle.
Ale podziwiam zapaleńców..
Ja teraz latam z tarczami z tyłu 280mm i dwutłoczkowymi zaciskami.
całość uzupełnia profesjonalny ręczny hydrauliczny.
Kurczę muszę zrobic aktualizacje mojej stronki.
A co do Torsena to wątpię aby był stosowany w scorpio...toż to wręcz ekstremalnie najlepsze i chyba najdroższe rozwiązanie....nie licząc aktywnych dyfrów:))))
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2006-08-20 18:16:23 /
mario75 - Jaka srednica tarczy?
Hektor / 2006-08-20 18:18:35 /
A rzeczywiście...nie 25mm tylko 30-no właśnie zapomniałem.To jeszcze gorzej!!!:)))
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2006-08-20 18:18:54 /
Piotrek - z tego co mi wiadomo mam Torsena z tylu w swojej Scierce 4x4, ale moge sie mylic, wiem ze na pewno nie jest to szpera plytkowa, nie rozbieralem wiec nie wiem dokladnie.
Hektor / 2006-08-20 18:20:36 /
Piotrek - moze i gorzej bo masa nieresorowana spora ale jakos w S-klasie i 750-tkach te hebelki sie sprawdzaja a resorowanie na tym nie cierpi, hamowanie tez jest bardzo dobre.
Masz jakies fotki jak zrobiles hydrauliczny reczny? Tez nad tym myslalem.
Hektor / 2006-08-20 18:23:03 /
nie pamiatam ale to sawentylowane tarcze od scorpio coswortha razem z zaciskami,moge zmierzyć ale dopiero jutro
mario75 / 2006-08-20 18:23:25 /
mario75 - jeszcze jedno, masz moze fotki mocowan zaciskow? Jak odczules zmiane, dala cos czy nie bardzo?
Hektor / 2006-08-20 18:25:09 /
Nie odczułem jeszcze ewentualnej zmiany bo dopiero buduje ten samochód a to jeszcze potrwa...w scorpiu działają to i w moim bedą działac
mario75 / 2006-08-20 18:27:44 /
A to przednie czy tylnie tarcze ze Scorupy? Dziwne bo do 24V nie mam zadnych tarcz w katalogu TRW / Lucas na CD.
Hektor / 2006-08-20 18:29:12 /
Do Grandzi wchodzą (oprócz kierowcy) 4 siedemnastki. Muszą jedynie mieć ochotę na przejażdżkę.
Hrabia® / 2006-08-20 18:39:49 /
odpowiadając na pytanie: ładne, zgrabne i inteligentne.
Hrabia® / 2006-08-20 18:41:18 /
tył
mario75 / 2006-08-20 18:42:34 /
Hrabia PCK - o jakich rozmiarach te 17-tki :>?
Hektor / 2006-08-20 18:49:41 /
Dyfer ze scorpio ma tę samą szerokość ale jest za to krótszy,trzeba pomyśleć nad mocowaniem do belki
mario75 / 2006-08-20 19:02:05 /
Hektor, właśnie piszę krótką rozprawę naukową nt. 'Wizerunek kobiety w mediach' i aby być poprawnym politycznie odpowiadam: każda 17 jest piękna, niezależnie od rozmiarów.
A kończąc off-topic w obrębie wątku: nie ma to jak rasowe balony na 14 calowych felgach. Im większy balon, tym lepiej, żadnych 17-tek.
Hrabia® / 2006-08-20 19:27:23 /
mario75 - i wlasnie dzieki temu ze jest krotszy obyloby sie bez skracania walu napedowego (ktory tez przekladam). A mocowanie ... no coz, jak to mowia, nie da sie tylko rozlozyc parasola w dupie ;>.
Hektor / 2006-08-20 19:31:44 /
Hrabia PCK - co kto lubi - de gustibus non est disputandum. I znajdz mi opone na felge 14 cali o szerokosci bliskiej 30 cm (ktora i tak nie zapewni przyczepnosci bo planowany silnik ma 450Nm) :>.
Hektor / 2006-08-20 19:38:15 /
o ile zawieszenie tylnej cześci dyfra juz wykombinowałem wstępnie myśle jeszcze jak zamocować go do belki.Myślałem aby wyciąc górną czesć belki między wewnetrznymi ramionami wachaczy i tam wspawac ceownik którego krótsze ramiona byłby mocowaniem dolnych otworów .kwestia odpowiedniego ceownika i wzmocnien do górnych śrub.Jako że nie miałem podczas kombinacji silnika ze skrzynia i wałem odłożyłem to na potem bo nie znałem odległościw jakiej ma być zamontowany dyfer od skrzyni.
mario75 / 2006-08-20 19:43:39 /
Popieram Hrabia!;)A co do projektu to nie wiem, czy nie szybciej, lepiej i taniej bedzie wziac wóz o parametrach, ktore Ci odpowiadaja i obuć to w blachy z granady... ksztalt bedzie taki jak lubisz, a cala reszta bedzie "lepsza" od tej standardowej. Widzialem kiedys w Poznaniu karoserie od garbusa na bazie jakiejs terenowki. PS 30 tys wrzucone w granade od 99 roku...-ja od tamtej pory mialem 5 granad i 30 tys starczylo mi na kupno kazdej z nich i eksploatacje (lacznie z paliwem):)...no moze 30 i troszeczke...
Bartuś / 2006-08-20 19:58:20 /
a to dobre-bo ja na pierwszy rzut oka tez w tytule widzialem siedemnastolatki do granady:D eech..glodnemu chleb.. :P
a co do kasy-to te auta pochlaniaja kase-i chwalenie sie tym ze ktos nie wymienial tego czy tamtego...albo wstawial uzywki to nie powod do dumy. Albo traktujesz fure powaznie-i to kosztuje, albo poprostu jestes jej katem.. moze brzmi mocno-ale prawdziwie
...albo trzeba kupic samochod, w ktory nie trzeba inwestowac. Jedyne awarie jakie przez lata zdarzaly sie w granadzie to krzyzak na wale, lozysko w skrzyni, samoregulator sprzegla, jakies gumy w przednim zawieszeniu i rzeczy eksploatacyjne...wiecej nie pamietam, ale naaaaawet gdyby bylo tego 3 razy wiecej i kupowalbym oryginalne czesci to wyszloby 30 tys??? A - przepraszam - najdrozsze co robilem w grani to gniazda pod gaz - 1200zl wszystko. Gwoli scislosci - aut nie katuje - zerknij na moja granade-chyba na kacona nie wyglada...przejechala ze mna 30tys w rok, wymienilem w niej 3x olej i flitr, 1x klocki ham,1x swiece,1x samoregulator sprzegla, gniazda i leje w nia paliwo.
Bartuś / 2006-08-20 20:35:21 /
Gdybyscie wszystkie naprawy glowne wykonywali w serwisie oraz rowniez tam kupowali czesci to pewnie tez uzbieraloby sie 30 tysi. Wystarczy policzyc ile kosztuje porzadny remont V6-tki. Od paru lat wydatki sa o wiele mniejsze bo polubilem robote w garazu i sam wszystko robie przy samochodach swoich i znajomych / rodziny.
Hektor / 2006-08-20 22:14:20 /
niebylo to bezposrednio do Ciebie, Twoja Granada swoja droga mi sie podoba od dawna, pamietam ja jeszcze z oglosszen u Konrada Sz.-nawet ostatnio mijalem Cie na trasie Gdanskiej-wiozles deske (wind)surfingowa
Generalnie nie oszukujmy sie-to nie jest nowy samochod w ktory sie tylko leje i jedzie. Ja moja kupilem w naprawde ladnym stanie i i tak sporo jest do roboty-od pol roku mysle ze wpakowalem naprawde duzo-ale wlasnie pakuje nowe dobre czesci-bo mam zamiar miec auto dluzej-bo co z tego ze kupie cos taniej jak za rok bede potrzebowal tego znow:) wymienione mam np. tlumiki, podpore walu, gume, gaznik-reg, sprezyny+amory, i sporo innych pierdół-niby niewiele ale uwierz mi ze zbiera sie tego kilka tysi;) teraz robie silnik-i to tez sa kwoty 4-cyfrowe.. ale bedzie grał przez kolejne kilkaset tysi km..
niebyla to osobista uwaga, a ze nie o tym jest watek to pozdro i do zobaczyska nastepnym razem!
Ja bardzo lubie 17nastki w granadzie ;) Batoon napewno tez :D Jego fele wygladają tak http://zakladka.pl/zlot/DSC04334.JPG a moje wygladaja tak http://zakladka.pl/zlot/DSC04097.JPG . Jedne jak i drugie felgi maja rozmiar 8.5x17, moje mają ET 30 co pozwala jezdzic na oponach 215 bez obcierania nawet na niskim zawieszeniu. Na dniach zakladam na tył oponki 235 to sie wypowiem co i jak.
Mysza liil (EM) / 2006-08-21 02:01:42 /
Jesli chodzi o trzymanie opony to mysle ze wysoki balon trzyma lepiej! Przykladem sa wszelkie dragstery.Tyl szeroki ale i wysoki. Moje 300 Nm robi z tymi kołami co chce...A jak jest mokro to zakaz wciskania gazu poprostu... Plusy niskiego profilu? Fajnie wyglada no i moze trudniej sciagnac opone na łuku.
Mysza liil (EM) / 2006-08-21 02:08:42 /
Opony w dragsterach to inna historia, tam sa slicki, opony niskocisnieniowe o bardzo miekkiej mieszance, wraz ze wzrostem predkosci opona taka sie "podnosi" zwiekszajac swoja srednice, normalnie jest to "flak" ale dzieki temu niesamowicie "wgryza" sie w podloze. Nawet mialem kiedys filmik w zwolnionym tempie pokazujacy co dzieje sie z takim slickiem podczas startu (fajnie sie marszczy :>). Oczywiscie nie nadaja sie one do jazdy po zakretach, normalne opony o wysokim profilu rowniez nie poniewaz gume za bardzo "nosi" na feldze i samochod jest niestabilny.
Hektor / 2006-08-21 02:19:32 /
kolega ma problemy z kręgosłupem, więc sprzedaje 19-stki z oponami z audi A8, rozmiar chyba pasuje i są ładne, proste szprychy w chromie, jakby co wal na maila.
.STICH. / 2006-08-21 12:38:52 /
Ja mam 17 calowe felgi 7,5" szerokie z oponami 215x55, w kwesti wkładania felg 10" na tył to raczej trudno mi to sobie wyobrazić, bo teraz luzu mam tam aby aby. Z przodu też miejsca wiele nie zostało. Jak zwykle nie mam zdjęć obrazujących całość problemu :)
Za 19-tki podziekuje, az tak zdesperowany nie jestem :>. A 10 na tyl wejdzie tylko bedzie wystawac.
Hektor / 2006-08-21 14:49:10 /
Hektor,dokładnie coś takiego:
http://www.zoltar-rally.neostrada.pl/gfx/srodek/warsztatsklep/fotki/reczny_pion_1_pompa_do_tylu.jpg
A stronka to:
http://www.zoltar-rally.neostrada.pl/warsztatsklep_hydrauliczne_reczne.html
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2006-08-21 15:59:55 /
Dzieki, ladny kawalek hama ;>. Jak bym sie uparl to tez bym cos takiego zmontowal, gratow mam dosyc, pomyslimy, zobaczymy ...
Hektor / 2006-08-21 17:19:38 /
Wiecie gdzie mozna dostac nowe oryginalne amortyzatory pompowane? Mam rurki z manometrem, bede miec kompresorek a stare amorki ktore mam ciekna. Cena nie gra roli.
Hektor / 2006-08-21 17:54:20 /
ostatnio jak się pytałem u mnie w sklepie kosztowały ok.1200
mario75 / 2006-08-21 17:57:14 /
Jaka firma je robi? Z tego co wiem tylko jedna ale nazwy nie pamietam. 1200 to spoko cena, bylem przygotowany na 2 tysie, tak mi sie cos o uszy obilo.
Hektor / 2006-08-21 18:26:21 /
OK, juz wiem ze Monroe, musze uderzyc do kumpla ktory robi w ich fabryce ...
Hektor / 2006-08-21 21:54:04 /
na 20 tys wystarczą :) jak w ich reklamie :P
Mysza liil (EM) / 2006-08-21 21:55:34 /
Ja mam Sachsa pompowane w dobrym stanie ....... hehe za 1200 oddam bez problemu ;-P
MikeB4 / 2006-08-21 23:10:42 /
Jakos nie mam zaufania do uzywanych podzespolow :>.
Hektor / 2006-08-21 23:19:16 /
http://allegro.pl/item612537012_mangels_chrom_stalowe_16_rarytas_odrestaurow.html
Chodor / 2009-04-25 15:50:39 /
Nada się to do grandzi ?? troche et przymałe.
Chodor / 2009-04-25 15:51:56 /
Chodor / 2009-04-25 16:08:41 /
Ja mam na swojej granadzie felgi o tych samych parametrach. Wlezą, ale będą przycierać przy oponach większych jak 205.
Johnny81 / 2009-04-26 13:55:03 /