Witam. Panowie przed nr vin w moim aucie jest 6 liter które nie widnieją ani na tabliczce znamionowej ani w dowodzie rejestracyjnym poprzedzone gwiazdką. Mianowicie ☆GEYPYY☆nr vin☆. Diagnosta stwierdził że było manipulowane przy numerach nadwozia. Może ktoś podpowiedzieć co to jest?
Morales / 2020-05-30 08:49:21 /
Przeczytaj co napisałeś i spójrz na te słabej jakości zdjęcia... nie bardzo wiadomo o co pytasz...
Popcio / 2020-05-30 08:51:28 /
Coś dziwnego dzieje sie ze zdjeciami na capri.pl. Ale te dodatkowe litery które podałeś ospowiadaja temu co masz na tabliczce przed VINem w dwóch polach.
Masz dowód i tabliczkę z innego auta :)
mateush (proko) 3M / 2020-05-30 09:17:02 /
Czytam i zastanawiam się czego nie rozumiesz? Na karoserii przed nr vin 6 liter ☆GEYPYY☆i dalej vin taki jak w dowodzie i na tabliczce czyli ☆GAECPT03644☆ Czyli całość wygląda tak☆GEYPYY☆GAECPT03644☆
Morales / 2020-05-30 09:22:46 /
Faktycznie wprawne oko Dreda dostrzegło na tabliczce to czego ja nie widziałem oraz Pan uprawniony diagnosta. Tylko pytanie dlaczego bliźniacze auto Kornika nie posiada tych liter? Może chodzi o kraj pochodzenia ??
Morales / 2020-05-30 09:26:53 /
bo to jest typ i wersja a nie składowa vinu.
Ty masz mieć krótki vin. Długie sa od 1982 roku i dla Forda zaczynają się od WF0.
Ktoś strzelił babola na budzie i wątpię by to była fabryka.
wąski77 / 2020-05-30 09:29:10 /
Miałem tak w Taunusie. Nabity cały górny wiersz z tabliczki znamionowej. Nie pamiętam już dokładnie, ale z dochodzenia wyszło że to było auto na jakiś południowoeuropejski rynek (Hiszpania chyba) i tam tak czasem nabijali. Problem wyskoczył przy próbie rejestracji, bo u mnie było to w sumie 18 cyfr, a to nie mieściło się w głowie systemu.
Musiałem udać się z autem na OSKP, gdzie diagnosta obejrzał zjawisko, popsikał jakimś płynem wokół i napisał mi karteczkę, że jest OK, że właściwy VIN zaczyna się od "gwiazdki" i że pole numerowe nie nosi śladów ingerencji.
Z tym papierkiem już normalnie rejestracja przeszła.
gryziu liil (EM) / 2020-05-30 09:29:29 /
Uwaga offtop! :)
Co do zdjęć, to wydaje mi się że po prostu te zorientowane pionowo są przekształcane na poziome, ale nie przez obrót, tylko przez zmianę proporcji właśnie.
gryziu liil (EM) / 2020-05-30 09:34:49 /
Moje auto jest z Francji i wątpię żeby coś było kombinowane z vinem. Auto zarejestrowane i to już trzeci przegląd w RP tyle że byłem na innej stacji diagnostycznej. Wcześniej nikt nie zwrócił na to uwagi...
Morales / 2020-05-30 09:36:30 /
to świadczy o diagnostach :)
wąski77 / 2020-05-30 09:45:16 /
Dekoder dla Capri II potwierdza, ze auto było wyprodukowane na rynek francuski (czyli powinno mieć POMARAŃCZOWE światła cofania).
G=Niemcy, E=Capri, Y=2300, P=homologacja 74,
Y=2300, Y=Koeln V6,
G=Niemcy, A=Kolonia, E=Capri, C=coupe 2/3d., P=1974, T=kwiecień,
03644=nr kolejny
A pana diagnostę odeślij na podstawowy kurs deszyfrowania numeracji Forda z lat 1971-80
Pozdreaux
KRK 4m / 2020-05-30 09:58:10 /
Podobna sytuacja była w tym aucie.
Może we Francji to był standard?
Grzesiek_Rudy / 2020-05-30 10:36:47 /
Ale o co chodzi ze zdjęciami? Możecie jakoś konkretniej opisać problem?
Michał Konieczny / 2020-05-30 10:49:48 /
Wyświetla się wszystko ok. Moze chodzi o to że zdjęcia nie z tego samego auta wrzucił czy coś, nie ma winy po stronie c.pl
Tom'ash / 2020-05-30 11:06:15 /
Te zdjęcia z pierwszego postu wyświetlają się Wam OK?
Może to kwestia przeglądarki, ale u mnie wyglądają jak mocno spłaszczone w pionie.
gryziu liil (EM) / 2020-05-30 11:21:11 /
Fuck, dobrze na pierwszą fotę nie spojrzałem, faktycznie tam tych liter 2x więcej
mateush (proko) 3M / 2020-05-30 11:26:04 /
Zrób zrzut ekranu i pokaż, bo ciężko się odnieść.
Michał Konieczny / 2020-05-30 11:26:17 /
Dzięki Panowie:)
Morales / 2020-05-30 12:02:35 /
Michale - ja też od jakiegoś czasu mam niektóre zdjęcia w ten deseń:
wąski77 / 2020-05-30 12:29:49 /
Tak, są rozciągnięte dosyć mocno. Jeśli to ważne, to przeglądarka to chrome na androidzie
Al_Coholik / 2020-05-30 12:38:59 /
Jose Arkadio Morales nawet tabliczke masz inną niż moja i kornikowa więc pewnie stąd takie różnice. Czasem lepiej w pierw się upewnić wypowadając się w danym temacie bo będąc diagnostą czy rzeczoznawcą można stracić wiarygodność :)
Chwile szukania i pyk francuska jedynka:
https://www.artcurial.com/sites/default/files/lots-images/2019-01-11-05/3888_10649809_19.jpg
https://www.artcurial.com/sites/default/files/lots-images/2019-01-11-05/3888_10649809_20.jpg
A co do wyświetlania się fotek > na kompie z WIN7 i mozillą wyświetlają sie poprawnie ale na tel z adroidem i chrome są przekręcone jak na zrzucie powiżej umieszczonym
Meits ale to nie chodzi o różnice wynikające z tabliczek.
Kody z tabliczki nie sa vinem. Na tabliczce vin też ma osobne pole a nie są pisane razem.
Jakaś buba powstała wcześniej i ktoś dobił niepotrzebnie na nadwoziu numery, których tam nie powinno być.
wąski77 / 2020-05-30 14:04:51 /
Jak wytłumaczysz że drugie auto z taką samą tabliczką ma tak samo dobite litery na fartuchu?
Dobra zły przykład bo się nie zgadzają :)
Ja nadal uważam, że to jakiś standard bo to kolejne auto z wybitym kodem/typem przed gwiazdką z numerem vin.
Grzesiek_Rudy / 2020-05-30 16:44:41 /
Była i jest Grzesiu😁
bobik liil / 2020-05-30 17:26:00 /
Tu można jeszcze odczytać te dodatkowe kody na tabliczce (wychodzi tak jak napisał KRK 4m) https://www.capri.pl/library/microfilms/capri2/001
Podobny problem był np. poruszany też przez Fileta .... 16 lat temu :) https://www.capri.pl/forum/44031#46008 Z tego co piszecie itd. wychodzi na to, że oni tak chyba rzeczywiście mieli z dobijaniem znaków przy krótkim VIN-ie we Francji.
Mam wrażenie, że z dłuższym VIN-em było już normalnie (nr na podłodze). Swoja drogą, to był stosowany przez Forda od stycznia 1981 (jest o tym info m.in. we wspomnianym mikrofilmie). Mam takiego na rynek włoski z 1981 i ma długi normalny (tj. standardowy, bez dodatków) VIN i nowszy typ tabliczki - tyle, że to Włochy, a nie Francja. Ciekawe jak to było u dalej we Francji.
Ciężko jest znaleźć jakiś ślad odnośnie pomarańczowych świateł cofania w MKII na rynek francuski. W przypadku MKI nie ma problemu np. http://capri-legend.com/capri1b.htm W MKII ani w folderach http://capri-legend.com/capri1b.htm czy tez zdjęciach http://capri-legend.com/capri2.htm nie widać pomarańczowych wstecznych, może już wtedy udało się jakoś przepchnąć tę zmianę?
PiotrekFCapri / 2020-06-01 22:32:56 /
Link do folderów MKII poszedł nie ten :( powinno być http://capri-legend.com/doc-capri-mk2.html
PiotrekFCapri / 2020-06-01 22:36:36 /
O ile pamiętam, to Francja dopuściła białe lampy cofania w 1976 albo może nawet w 1975 - Simca 1307 już miała od początku białe. Ale sam miałem Renault 12 z 1973 z pomarańczowym. Drugim takim dziwakiem byli Włosi - tam z kolei aż do 1978 był zakaz stosowania z przodu innego koloru niż biały - dlatego kierunkowskazy były białe, a na błotnikach instalowano dodatkowe pomarańczowe repeatery.
A teraz w całej UE jest ta monotonna unifikacja - beeee.....
Pozdreaux
KRK 4m / 2020-06-01 23:04:14 /