logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » przeróbki » dla odmiany granada cabrio

dla odmiany granada cabrio

prosze o wszelkie uwagi na taki temat:

1. obcięcie dachu w grani,
2. zaspawanie drzwi i wewnątrz nich poprowadzenie wzmocnienia od przedniego słupka do tylnego przez środkowy
3. enjoy wiatrem we włosach, enjoy wskakując do auta

ps nie planuje szyb bocznych ani pałąka, jedynie (ewentualnie) wzmocnienie ramy szyby czołowej... nie wiem jeszcze jak z dachem miękkim, generalnie ma to być "lowcostproject"

ADRIANna44 Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-07-29 22:46:22 /


ja obstawiam że jak najpierw obspawasz drzwi wszystkie na amen, i potem obetniesz dach to będzie spoko, nic się nie połamie, będzie można ganiać. Jeżeli buda się trzyma kupy to będzie ok, a jak nie to wzmocnisz ją od spodu i po bokach i tez da rade.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-07-29 23:00:52 /


Kombinuj :)

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-07-29 23:03:14 /


heh, dzięki za szybkie wsparcie, ku Pająku: szybko toporkiem zrobiona wizja

ADRIANna44 Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-07-29 23:08:43 /


Na tym wygląda jak troche dłuższy merol

mario75 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-07-29 23:11:43 /


2D w kabrio są , ale z kiera po prawej stronie
jak kots zauwazym bedac na wyspie oni z kazdego samochodu robia kabrioleta ,

a juz gdzies pokazywalem

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-07-30 09:58:26 /


Ladne są:

Mysza liil (EM) / 2006-07-31 07:34:38 /


no właśnie chciałem powiedzieć ze 4d cabrio to jakoś blee...

Marek F Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-07-31 11:13:48 /


Wspaniale wygląda granada w cabrio... To jeszcze bbardziej podkreśla jej "podługowatość"... Poprostu mniam :) A w 4D wyglądał by już niesamowicie wspaniale. Ale wykonać takie cudo to już nie lada zagwostka (oczywście pisze tu o wykonaniu innym niż powstałe poprzez zaspawanie na amen drzwi :p ). Oczywiście trzeba by wzmocnić progi a ponadto tunel środkowy zrobić elementem odpowiedzialnym za wytrzymałość skrętną nadwozia i połączyć go w miare prostopadle ze wzmocnioną ścianą przednią kabiny i dorobioną jakąś za tylnymi fotelami (lub nawet postawić coś w rodzaju ścianki zaraz na końcu tunelu tak jak zaczyna się tylna kanapa i połączyć to zmyślnie z miejscami mocowania tylnej belki zawieszenia). Chociaż i tak wydaje mi się to łatwiejsze niż roziwązanie choćby problemu szyb bocznych w tylnych drzwiach...

bartek nowakowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-07-31 14:47:42 /


A dach zrobić "carson top"
http://www.rodandcustommagazine.com/howto/86421/

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-07-31 15:06:24 /


ooo
wlasnie Mysza o te zdjecia mi chodzilo :) w sumie sam kiedys Ci je wyslalem ;)

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-07-31 15:21:49 /


Widziałem kiedyś teledysk jakiejś niemieckiej kapeli i była w nim Granada 4d kabrio.Ale pewnie oberżneli dach tylko na potrzeby zdjęć.

Murmur vel Magman Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-07-31 22:11:04 /


to ja dorzucę jeszcze:


http://website.webcenter.lycos.de/www.fomcc.de/images/ff_2002/granada_cabrio_30.jpg

ryuu21 / 2006-08-04 15:22:36 /