Czy ktoś próbował odnowić kierownicę starego typu tzn. cienki ring z twardego tworzywa pokryta chyba jakimś lakierem który zważywszy na wiek jest mocno wytarty http://www.capri.pl/image/car/178/10902 . Po grutownym wypraniu kierownicy detergentem bo miała skłonności do brudzenia rąk widać resztki błyszczącego jakby lakieru , a w wiekszości matowe tworzywo raczej niemiłe w dotyku i łatwo brudzące . Czy jest na to jakiś sposób oczywiście oprócz stylowej plecionki .
http://www.capri.pl/image/car/177/15499
bogdanw / 2006-07-10 22:30:06 /
jeśli jest to twarde tworzywo, to po wyczyszczeniu ( co już zrobiłeś) można zatowić powierzchnię papierem ściernym 500 i pokryć twardym chemoutwardzalnym lakierem w odpowiedznim kolorze- np akrylem.
Jak zdjac kierownice. Czy ten srodkowy element ktory maskuje dojscie do sruby od wieloklina jest na wcisk? Probowalem z uzyciem lekkiej siły ale nie chce czegos uszkodzic.
jacob81 / 2014-05-12 23:30:51 /
trzymają go dwie śrubki od tyłu. Kierownic co prawda jest kilka rodzajów, ale chyba we wszystkich tak jest.
amator liil (EM) / 2014-05-13 06:38:07 /
Ok dzieki :) zaraz zobacze. Bo przy składaniu układu w komorze silnika kiera mi sie obróciła i jak jade prosto to jej srodek mam w pionie zamiast w poziomie. Mam nadzieje ze z tego wieloklina nie bedzie ciezko ją zdjac bo z tego co wstepnie patrzalem nie bardzo jest gdzie sciagaczem sie zaczepic.
jacob81 / 2014-05-13 11:01:52 /
Trzeba z wyczuciem łupać:) tylko na zęby uważaj.
No wlasciwie nie wiem gdzie lepiej przestawic na wieloklinie kierownicy czy w komorze silnika na krzyzaku odklepywac te podkladki zabezpieczajace nakretki :/.
jacob81 / 2014-05-13 15:43:45 /
kierownicę przekręć, to 3 minuty.
amator liil (EM) / 2014-05-13 15:48:12 /