Założyłem oddzielny wątek, poprzedni dłuuugo się ładuje.
Znalazłem Taunusa w Szwecji http://www.blocket.se/vi/8622884.htm?ca=21_s
Byłem, oglądałem, jechałem, auto na chodzie z przeglądem. Silnik 2.0 R4 Pinto, przebieg oryginalny niecałe 91 tys. km od 17 lat zimy stoi w garażu, w lecie jeździ. Prawy przedni błotnik od dołu trochę rdzawy i raczej do wymiany, podłoga w bagażniku z kilkoma dziurami - naprawiana na piankę/silikon. Drobne wykwity rdzy - przy prawej przedniej lampie, przy szybie przedniej, chromy do małej regeneracji, środek kompletny, nie zniszczony (pokrowce), trochę przybrudzony. Z silnika trochę kapie olej, ale bez paniki.
Prawie kupiłem. Gość zszedł do 5000 koron - po przeliczeniu ok 2200 pln. Koszt sprowadzenia to ok 400 zł za paliwo + ubezpieczenie w Szwecji na 6 miesięcy 300 zł + 500 za sprowadzenie auta. Razem daje ok 3500 zł. Z tabliczki spisane GBTS GBBTTU45469 czyli zgodne z papierami. 1|NE|B|B|VA|E1 odpowiada stanowi faktycznemu lakieru i tapicerki.
Pytanie czy warto go sprowadzić czy może poszukać w nas w kraju? Muszę się zdecydować do środy/czwartku. Proszę o pomoc!
RaV22 / 2006-07-03 08:04:32 /
hmmm zalezy co cenisz najbardziej, czy brak motania w papierach itd czy też sam samochód.... moim zdaniem w pierwszym przypadku warto, w drugim niebardzo.
SKUN_3M / 2006-07-03 09:07:00 /
http://www.capri.pl/forum/86469#141355
szukaj na samym koncu;)
Monia Poznan / 2006-07-03 09:16:41 /
dokladniej:
Znalazłem Taunusa w Szwecji http://www.blocket.se/vi/8622884.htm?ca=21_s
Byłem, oglądałem, jechałem, auto na chodzie z przeglądem. Silnik 2.0 R4 Pinto, przebieg oryginalny niecałe 91 tys. km od 17 lat zimy stoi w garażu, w lecie jeździ. Prawy przedni błotnik od dołu trochę rdzawy i raczej do wymiany, podłoga w bagażniku z kilkoma dziurami - naprawiana na piankę/silikon. Drobne wykwity rdzy - przy prawej przedniej lampie, przy szybie przedniej, chromy do małej regeneracji, środek kompletny, nie zniszczony (pokrowce), trochę przybrudzony. Z silnika trochę kapie olej, ale bez paniki.
Prawie kupiłem. Gość zszedł do 5000 koron - po przeliczeniu ok 2200 pln. Kosz sprowadzenia to ok 400 zł za paliwo + ubezpieczenie w Szwecji na 6 miesięcy 300 zł. Z tabliczki spisane GBTS GBBTTU45469 czyli zgodne z papietami. Nie umiem natomiast rozszyfrować reszty 1|NE|B|B|4A lub UA|E1
Pytanie czy warto go sprowadzić czy może poszukać w nas w kraju?
RaV22 [2006-07-02 21:11:16]
1|NE|B|B|VA|E1
tak powinno być (rozczytałem swoje bazgroły)
RaV22 [2006-07-02 22:22:47]
Monia Poznan / 2006-07-03 09:17:17 /
Moni przecierz to ta sama osoba dął atam ogłoszenie i tu zapytał asie czy warto :D?
SKUN_3M / 2006-07-03 09:34:27 /
<wstydnis> nie wyspalam sie i tyle:P
Monia Poznan / 2006-07-03 09:49:49 /
Nie opłaca się... dużo pali, rdza zjada, zawieszenie kiepskie, słabe silniki, ogólnie się psują, no chyba że kochasz te auta :D ale jak już to bym szukał jakiegoś dzioba.
W kraju nie szukaj, dostaniesz tylko pianke montażową obitą blachą, rozjeb... zawieszenie i połowę części z Fiata 125p.
Piotrek PCK / 2006-07-03 10:37:26 /
Mam wielki sentyment ;). Generalnie auto ma być tymczasowe, do czasu sfinalizowania zakupu FC mk1. Tu raczej chodzi o aspekt ekonomiczny. Czy odzyskam kasę, tzn czy sprzedam za ~3500 zł, jak w garażu stanie jedynka :).
RaV22 / 2006-07-03 20:53:55 /
http://moto.allegro.pl/item193368046_ford_granada_kombi_2_5_td.html
Witam. Oglądał moze ktoś to auto??? Bo jutro chce jechac je obejrzeć. Moze od razu mnie odwiedziecie od tego planu bo to szrot?? Jesli znacie je to napiszcie prosze jakies opinie na temat tego klekota, czy warto wogóle sie fatygowac czy lepiej odpuścic, bo np. nie ma blachy w nim.
Fotki z dzisiejszej wyprawy. Auta nie kupiliśmy:(
Jak ktoś ma pytania i jest nia zainteresowany to prosze na priv, najlepiej gg.
Dredzioch to napisz tu w skrócie co i jak z tym autem i dlaczego nie kupiliście?
♠Zoggon♠ / 2007-05-20 19:39:40 /
Zalety:
Fajny silniczek, fajnie sie jeździ mimo, że to klekot, ale na turbinie. Koła 16 cali, opony 225. Blacha daje rade, fajny lakier - kolorek naprawde fajny. Heble wentylowane. ręczny działa. Siłowniki klapy same ją podnoszą. Fajnie podklepane ranty wszystkich błotników:)
Wady:
Wersja L. Tapicera szmaciak jasny w kiepskawym stanie, podsufitka biała dziurkowana. Zawias przód do roboty, spręzyny przynajmniej z przodu do wymiany, te co są nie istnieją, auto dobija na każdej dziurze, bałwanki łaczników sie rozpadły. Szyber nie działa i nie ma korbki. Dziura w podłodze tył prawa strona koło lewarka. Zaczynaja podłużnice pod kierowca puchnąć, błotnik jeden na narożniku zjebany. Heble do przeglądnięcia. Przedni pas ulepiony ze szpachli. W środku basen. Niedziała wskaźnik ciśnienia oleju. Centralny tez jakos nie bardzo chce działać. Opony 225 są za szerokie i przy sprężynach które są ocieraja o ranty co nie wpływa zbyt dobrze na ich stan. Przegląd 6 lipca. OC do listopada, ale termin 2 raty upłynał 2 tygodnie temu.
W sumie to zastanawiam sie teraz czy dobrze zrobiliśmy, że jej nie kupilismy:( W sumie fajna jest. Chciałem dac 1500, koleś zszedł z 2500 na 1700 i więcej nie pusćił. A na ++ to jeszcze to, że 3/4 baku gnojówki jest zalane:):)
Chyba wszystko. Jak cos sobie przypomne to napisze. Jak macie jeszcze pytania to na priv.
To dodam jeszcze. Jak nie miałbym jeszcze granady i kupowałbym pierwszą to wziałbym ją. Ja lubie grzebac i wiem, że bez większych problemów sobie bym ją zrobił. Ale kolega dla którego szukam auta ma już rodzine i dzieci i raczej chce coś jezdnego:):) Wiec jak ktoś ma troche samozaparcia to może sobie sukcesywnie bez problemu to kombi poskładać. Najpierw zawias a potem dalej.
dzisiaj byłem i oglądałem ten egzemplarz
musze przyznać że Miker bardzo dyplomatycznie go opisał - tak jakby nie chciał skrzywdzić właściciela ;)
dopowiem więc od siebie:
najgorsza jest podłoga - prawie cała do roboty, tylne zawieszenie w zasadzie może niedługo odłączyć się od reszty pojazdu.
przód nie jest zły, albo dobrze otynkowany...
tapicerka: boczki i podsufitka od razu do roboty, fotele nienajgorsze, deska i reszta plastików popękana.
do tego niewielki bałagan w papierach, pęknięta przednia szyba, opony do wymiany i mocowanie silnika na patencie.
ogólnie fajna, ale trochę trzeba w nią włożyć żeby bezpiecznie gdziekolwiek wyjechać.
ja na razie też odpuściłem, ale przy okazji mam pytanko: ile by kosztowało obecnie wyspawanie takiej podłogi? zamknę się w 2 tysiącach (bez konserwacji)?
zygzak_wFe / 2007-05-26 17:24:30 /
http://moto.allegro.pl/item201202451_ford_granada_2_0_v6.html
Oglądał ktokolwiek ten wynalazek??? Bo chce sie po niego wybrać. Jak to wygląda?
mieszkalem tam kiedys ale bylem mlody(a co kazdemu sie moze przytrafic)i podobaly mi sie bemki,wydoroslalem ale do kluczborka mam daleko.
jakaś granada w kluczborku z podobnym wyposażeniem i cenie jest do sprzedania od kilku miesięcy - ogłoszenia były na autogiełdzie. A jak coś tak długo nie znajduje właściciela to najczęściej nie ma rewelacji...
zygzak_wFe / 2007-06-10 23:01:30 /
Kupiona:)
tak jest! kupiona i sprawuje sie znakomicie. niedlugo pojawi sie jej strona wraz ze zdjeciami. :)
_michu_ / 2007-06-11 08:57:55 /
jesli to ta, ktora sie tak dlugo sprzedawala to nie dlatego, ze to padaka a jedynie dlatego, ze poprzedni wlasciciel wlozyl w nia naprawde duzo pracy i nie chcial sprzedac byle komu. auto wg Dredziocha w bardzo dobrym stanie! najlepiej niech sie sam wypowie bo jego zdanie mialo tutaj najwieksze znaczenie.
ja: fantastyczne auto. :)
_michu_ / 2007-06-11 09:04:42 /
poza tym chcialbym sie przywitac. pozdrawia Michal z Mosiny. :)
_michu_ / 2007-06-11 09:13:34 /
Ja powiedziałem, ze w bardzo dobrym stanie??? Przecież to kakalak jak choooj. Kiera od sierry, maska sie nie otwiera, rdzy nie ma, brzydkie kołpaki, dramat normalnie. Ale ten silnik chociaż 2.0V6 to 300 tysiecy jeszcze przejedzie bez niczego:)
skoro to taki choooj to czemu mi wczesniej nie powiedziales o tym?? ;)
_michu_ / 2007-06-12 11:54:45 /
kiera to ze scorpio prędzej ;)
cubestone / 2007-06-12 13:23:53 /