Mam problem z gaźnikiem. Teoretycznie został zregenerowany przez gaźnikówca, wymienił wszystkie reperaturki i uszczelnienia wszystko wyczyścił miał chodzić dobrze, ale niestety tak nie jest. Mianowicie chodzi równo ładnie się wkręca na jałowym biegu lecz w trakcie jazdy, jak gwałtownie dodam gazu dławi się i zwalnia tak jakbym kotwicę wyrzucił. Jak odpuszczam gaz znowu jedzie i nawet się wkręca. Sprawdziłem zapłon, przerwę na przerywaczy pompę paliwa jest ok. Poziom paliwa w komorze pływakowej też jest ok. Nie bardzo wiem co dalej. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co mu dolega?
Saymon / 2020-04-10 19:37:20 /
A tzw "power valve" był zmieniany? Jeżeli nie to sztywna membran albo dziurawa może być przyczyną. Kiedyś Maricn Kozłowski mi zamawiał z jebaja, kupił wtedy 4 szt. może jeszcze ma. Tego zaworu zazwyczaj nie ma w zestawach naprawczych.
Shadow / 2020-04-10 20:12:40 /
Nie wiem zapytam. Dzięki za podpowiedź.
Saymon / 2020-04-10 20:31:47 /
Tak to może wyglądać.
Shadow / 2020-04-10 20:49:13 /
Spróbuj cofnąć zapłon o 2-3 stopnie
Grzesiek_Rudy / 2020-04-10 21:19:14 /
No mój weber tez mi chciał kiedyś ryjek upalić https://youtu.be/r0U2qfNdYq8 ale tak jak Grzesiu pisze ustaw zapłon. Jest fajny filmik jak to ustawić dobrze.
https://youtu.be/p_5MqRS43ao o to ten filmik
mishq (Mateusz G.) / 2020-04-10 21:35:14 /
1. Zawór mocy leży w Etermocie i czeka na nabywców.
2. sprawdź czy rozpylacze nie latają luzem po gardzielach
3. sprawdź czy pompka przyspieszająca sika jak należy w dwie gardziele
4. sprawdź czy masz właściwe dysze powietrza i paliwa we właściwe przeloty powkręcane (albo takie same paliwowe na oba, albo większa na II stopień, powietrze MNIEJSZE na II stopień)
5. jeżeli masz oszczędzacz, to sprawdź czy masz od niego dyszę w pokrywie. To ostatnio jakiś dramat, kilka weberów pod rząd z brakiem tej dyszy.
granadziarz_3M / 2020-04-11 09:52:48 /