Ok z nudów wyciągnołem forda i mimo że ma być wstawiony sprawny 2.3v6 to ambicjonalnie chce uruchomić ten gażnik , panowie ma ktoś sprawny ten motocraft 1vv hfkca 8ca czy fomoco 1250 ? Lub potrzeba mi z bliska zdjecia jak idzie ta blaszka lub sprężynka która zamyka i otwiera przepustnice , ja mam jakiś amatorski pomysł teraz co sie wogóle nie sprawdza i do nagrzania silnika trzeba sobie dodawać powietrze ręcznie domykajac lub otwierajac , dodaje zdjecia poglądowe
Tweed / 2020-04-06 14:27:08 /
To jest klapka ssania. Przepustnica jest z drugiej strony gaźnika.
Ok , błąd to chodzi mi o klapke ssania , dzieki za poprawke
Tweed / 2020-04-06 17:10:13 /
Dzisiaj regenerowałem taki gaźnik, ale z ręcznym ssaniem. Nie wiem czy pomocna będzie ta fota czy nie w związku z tym, ale może kiedyś komuś się przydadzą :-)
Konrad vel smasher / 2020-04-06 21:49:32 /
czy tam była przepona przyspieszacza zrobiona z rękawiczki jednorazowej?!
Konar / 2020-04-07 06:04:19 /
Była jako "dodatkowe uszczelnienie" chyba, bo ta oryginalna skruszała.
Konrad vel smasher / 2020-04-07 14:30:59 /
wygląda na to że brak tam połączenia poprzez cięgna ze sprężyną bimetalową tam gdzie
są węże
taurus / 2020-04-07 14:35:27 /
Taurus a mógłbyś zrobić zdjęcie z profilu o góry to ja nue widze gdzie idzie i jak ta sprężynka , ja to mam dorobiona zwykła nie aktywna na cieplo ... to sie da gdzies dokupic czy lepiej celiwac w nowy/ uzywany ale kompletny gaznik ?
Tweed / 2020-04-08 09:26:27 /
po odkręceniu ssania tej pyszki z wężami tak to powinno wyglądać
taurus / 2020-04-08 10:23:39 /
Oka , rzuce okiem co da się zrobić dzięki cdn
Tweed / 2020-04-09 00:15:44 /
Już wiem że brak jakiegoś drucika lub sprężynki między środkowym elementem a tym uchwytem z uchem na dole lub szpicem co się porusza przy dawaniu lub ujmowaniu gazu , teraz potrzebne rady co tam brakuje lub zdjęcie , coś podziałam może trafie jakoś metodami logicznymi , ale pomoc sie przyda :)
Tweed / 2020-04-09 14:12:33 /
Na pewno za dużo w Twoim gaźniku o to sprężynkę co to ją założyłeś. Zacznij od jej wywalenia.
Na tym zdjeciu taurusa widać jak ma być połączone. Jedno cięgno idzie od klapki ssania do mechanizmu ssania. A drugie od mechanizmu ssania do mechanizmu przepustnicy, bo jakoś to ssanie musisz aktywować (kopiąc geja) i potem stopniowo wraz z rozgrzaniem bimetalu wyłączać (kopiąc geja ponownie, nawet kilkukrotnie).
właśnie wywal tę sprężynkę,chyba że ten patent działa czyli otwiera klapkę ssania wraz ze wzrostem temperatury wody. jeżeli nie to chyba lepiej zeby był otwarta
taurus / 2020-04-12 19:04:43 /