logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » nadwozie » Regeneracja zamka

Regeneracja zamka

Jak ogólnie wiadomo większość naszych aut można otworzyć patykiem od lodów, zatem postanowiłem coś z tym moim zamkiem zrobic.
Sprawa się tyczy zarówno przedniej klamki i zamka klapy, z czasem w bębenku gromadzi się niezły syf, który powoli przeszkadza w cofaniu się blaszek i tym samym następuje wycieranie się wewnętrznej strony zamka

w końcowym efekcie obracanie się bębenka bez obecności kluczyka
Pytanie czy można to jakoś yhm naprawic- może ktoś to robił, czymś napawać,później przetoczyć, chciałem całość przetoczyć na ten wymiar gdzie zostają w pozycji wyciągania kluczyka, a następnie wstawic jakąs tulejke tylko za mało materiału i się rozsypie:/
Ktoś ma jakieś propozycje?

Havel aka Gaweł Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-06-24 16:58:41 /


Nowe zamki to chyba jedyne dobre wyjście :) a skąd je wytrzasnąc nie wiem a jak nie szpeca bębenki od nowszych to mozna coś zapodać sierra/scorpio/escort coś by podeszło może do tego centrala jeszcze spiąć.
pozdro.

Burza / 2006-06-25 12:49:25 /


no innych wsadzać nie bede, za nowe klamki i zamek to się można wykręcic zapewne,a tu chodzi czy ktoś spawał znal i jak się ewentualnie będzie to zachowywać, jakbym chciał wszystko nowe kupować to taka łatwizna:P nowego to focusa można kupic:D
z tylem zauważyłem że sobie tymczasowo można poradzić odwiercając w bębenku na wylot dziure w którą wchodzi przetyczka,(ograniczenie 45`) i obracając go o 180` wtedy blaszki nie trafiają na te wyjechane tory..i zdecydowana poprawa,ale to tylko tył

Havel aka Gaweł Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-06-25 13:02:39 /