Witam wszystkich, jestem tutaj nowy. Na Capri zachorowałem mając 7 lat, dzisiaj przegrałem tą nierówną walkę i nabyłem. Silnik 2.3 ładnie cyka, ruda naturalnie jest ale buda jeszcze przewodzi elektryczność więc będę ratował. Zderzaki i te kierunki zaraz w śmietnik, jak tylko wytrzeźwieje...
Chciałbym aby ktoś rzucił na to okiem, bo jeszcze nie spotkałem się z takimi lampami i bodykitem. Jest na nim logo Forda zresztą zobaczcie. https://www.garaget.org/?car=419030&image=3943192
herbatnik / 2020-03-08 15:23:10 /
Błotniki mogą być z X-packa, ale maska z tymi wieśniackimi wylotami na pewno nie przeszłaby odbioru estetycznego w Dagenham. Reflektory wyglądają na aftermarketową wydumkę Helli albo Zendera i akurat nie są najgorszym badziewiem w tym aucie - gorsza jest tylna czerwona blenda na całą szerokość. Po ogólnym odrobaczeniu, wymianie maski, tylnych lamp oraz tylnego mostu i zapakowaniu szerszych felg na odpowiednich dystansach zacznie wyglądać po ludzku.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2020-03-08 15:37:55 /
no Krk - nie mów hop. Nie wiemy jak wygląda... wnętrze.
wąski77 / 2020-03-08 15:39:42 /
Oceniam to, co widzę. Nie wiemy także jak wyglądają panewki, krzywki wałka, łożyska kół czy tarcze hamulcowe :)
Pozdreaux.
KRK 4m / 2020-03-08 15:50:06 /
Na tej stronie same rodzyny
https://www.garaget.org/?car=308931
marian212 / 2020-03-08 15:58:27 /
Bo to, Panie, Szwecja jest... Normalnych to tam ze świecą szukać...
Pozdreaux
KRK 4m / 2020-03-08 16:10:50 /
Dziękuje każdemu za odpowiedź. Wloty na masce służyły do zbierania deszczówki więc są dziury. Mam drugą w lepszym stanie. Tuning świateł tylnych polegał na zdjęciu kloszy i przykręceniu wyciętej wcześniej pleksy, wioska ale pomysłowa. Nie mam więcej zdjęć, transport auta będę miał w następny weekend. Co do wnętrza to ma czerwono czarne obszycia(całe, nie podarte), podsufitka odpadła, tunel jakiś rzeźbiony ogólnie syf. Ostatni przegląd 1990 sporadycznie odpalany. Nie robi zasłony dymnej przy odpalaniu jak T-34 i się nie gotuje. Hamulce coś tam spowalniają. Cieszy mnie to że nie został rozbebeszony przez jakiegoś dzieciaka i nie jest sprzedawany jako niedokończony "projekt" Jednak nie mam złudzeń, kupiłem wspomnienia z dzieciństwa którym dość daleko do sprawnego auta. Co do szerszego mostu czy mogę prosić o podpowiedź z jakiego modelu auta?
herbatnik / 2020-03-08 16:47:05 /
Po prostu z poliftowego Mk2, zwanego tutaj Mk3. Szerszego z uchwytami na pióra już Ford nie posiadał - można rzeźbić z Taunusa, ale tam są spirale, więc taniej po prostu dać "Mk3" plus dystanse i szerokie felgi z ET bliskim zero.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2020-03-08 17:03:17 /
Tak szczerze mówiąc to te lampy z Granady na tyle tego żółtego nawet nieźle wyglądają :)
Najlepiej by było zidentyfikować która część z tego auta nadaje się do ponownego montażu. Wiele tego nie będzie, ale może uda się wycofać wkład, i zainwestować w coś, co da się naprawić nie osiągając kosztów dwóch czy trzech sprawnych egzemplarzy z zachodu.
Innymi słowy, wpierdzielisz w tego druta wiele zdrowia i grosza, a nigdy się nie zwróci, i nie odwdzięczy, ani nie odda straconego czasu. Jestem na nie. Bo niby masz Capri, a jednak nie masz...
Mysza liil (EM) / 2020-03-08 17:22:04 /
Marian - no nie same rodzyny. Są i auta które zdecydowanie mógłbym mieć...
https://www.garaget.org/?car=343300&image=3257255
wąski77 / 2020-03-08 17:24:39 /
Wąski, to nie ta strona. Ale rozumiem małe nieFordowe wy-bryki :)
marian212 / 2020-03-08 18:09:40 /
Zgodzę się z myszą. Rozmontuj na kawałki, dozbieraj kasę i kup za 10000E coś porządnego.
Błotniki wyglądają jak by je dorobili na stoczni , wykorzystując oczywiście słynną stępke , po której ślad zaginął :) może to to :)
Brał bym tego za 9 tyś. , a ten jak niedrogi to na dawce .
Co tu się odjaniepawlilo 😁 serio chłopaki dobrze mówią nie ładuj się w to, ja mam składankę i ciągle coś trzeba robić poprawiać itp, niby co sezon jeżdżę ale to nie jest tak jak bym sobie marzył
Jellon aka Revenge Racer / 2020-03-11 20:59:31 /