Przy okazji odświeżania wiązki elektrycznej, namalowałem kompletny schemat wtrysku i zapłonu, bo te co są w dodatku do instrukcji serwisowej dla 2.8i są dość ogólnikowe, a dla wtrysku nawet nieaktualne, nie ma tam różowego modułu-przekaźnika pompy paliwa obserwującego impulsy zapłonowe, jest jakiś starszy wariant z wyłącznikiem krańcowym przepływomierza.
https://files.capri.pl/garage/sch/sch-capri-mk3-2.8i-kjet-ignition.pdf
Michał Konieczny / 2019-11-14 14:13:55 /
Zajebongo. Kilka razy jak szukałem to wszystkie były jakieś nie do końca właśnie.
dla mnie to plan komunikacji miejskiej w Iławie (przepraszam Iławian, ale jakoś tak mi przyszło do głowy), niestety upośledzony jestem, masakra :(
A ile ma Iława mieszkańców ? bo w Kolbergu jest więcej przystanków :)
szacun,
nr zacisków wg DIN, przekroje i kolory,
naprawdę dużo warte.