logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Do specow od C3, sprawa przegladu czesci

Do specow od C3, sprawa przegladu czesci

Witam
Prosze poradzcie w sprawie przegladu czesci do C3, chodzi o tarczki i tasmy hamulcowe:
- Jaki jest kolor zuzytych tarczek, a jaki powinien byc gdy sa w dobrej kondycji?
- czy tasmy jak na fotkach sa do wymiany
- w jaki sposob docieraliscie zawory na plycie?
Z gory dzieki i pozdro.

Kriss_MustangII / 2006-05-31 08:36:43 /


zużyte mają taki kolor jak nowe, tyle że starte i bez rowków o ile miały. Co innego spalone - czarny.
jeżeli coś jest spalone to wymiana tarczek czy taśmy nie rozwiąże problemu, który leży gdzie indziej - sterowanie.

-MS- Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-05-31 09:36:38 /


jakies sprawdzone metody docierania zaworkow?

Kriss_MustangII / 2006-06-01 10:05:35 /


Burza docierał wiertarką... :)

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-06-01 10:59:34 /


powaznie? przeciez to sa precyzyjne zawory sterowania hydraulicznego.

Kriss_MustangII / 2006-06-01 11:31:12 /


Jakie zaworki w skrzyni chcesz docierać??? Można co najwyżej przeczyścić pap. wodnym (1500) moczonym w ATF-ie. Do otworów zwija się papier w rulonik. Uwaga!
czyści się tylko te które się przycinają. A tak wogóle jeżeli sterowanie działa to należy je dokładnie umyć bo szlifowanie czegokolwiek nie jest wskazane - sterownik składa się z elementów precyzyjnych. jeżeli lamelki są popalone to najpierw oglądnął bym tłoczki akumulatorów bo to po tylu latach może zawodzić.

-MS- Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-06-01 11:39:33 /


Pewnie, że nie poważnie. Ale Burza naprawdę tak robił z zaworami w silniku...
Tam to może jeszcze, ale w skrzyni nie.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-06-01 11:56:10 /


Poważnie tak robię ;) i narazie bardzo ładnie wychodzi,może to niebardzo tak się powinno robić ale tylko tak idzie bo wżery są rozsiane na całej przylgni i przylgnia jest wklęsła jak cholera (ta na zaworze) więc je pilniczkiem drobniutenikim szlifuje na płask a potem w gnieździe docieram i widze jak mi powstaje przylgnia i są szczelne już 2 tak pojechałem zalałem benzynki ekstrakcyjnej i trzyma nic nie puszcza bez sprężyny,więc chyba wyszło?

Burza / 2006-06-01 17:31:55 /


Wyszło. Podziwiam sposób :)

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-06-01 19:20:41 /


MS, czy mowiac tloczki akumulatorow miales na mysli servo?

Kriss_MustangII / 2006-06-02 08:31:03 /


tak. dokładnie

-MS- Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-06-02 22:36:40 /