Bry!
Biorę się powoli za remont mojego 2.6 V6 w Granadzie Mk1. Będę miał w związku z tym dużo pytań, oto pierwsze z nich :)
Kolektory w moim silniku są przykręcone nakrętkami jak na zdjęciu poniżej (w większości, bo kilka jest "normalnych"). Mają takie być fabrycznie czy jest to jakiś wynalazek?
JΒ / 2019-05-16 19:51:23 /
Wygląda na oryginalną, samokontrującą.
Mysza liil (EM) / 2019-05-16 20:02:08 /
Brałbym miedziowane z febi. Nr 39064 (Elring 380.530), ori od MB. M10x1.5 na klucz 14.
Mysza liil (EM) / 2019-05-16 20:14:23 /
Mysza, uprzedziłeś moje kolejne pytanie :)
Dzięki!
JΒ / 2019-05-16 22:33:24 /
I to jest to, czego zawsze będę zazdrościł mercedesiarzom i beemkowcom...
granadziarz_3M / 2019-05-16 23:15:51 /
Do Ford kupic tez mozna żadna tajemnica sa dostepne jak potrzeba mam duza ilość nowych zapraszam
CHUDER / 2019-05-18 08:14:27 /
https://www.capri.pl/market/53665
CHUDER / 2019-05-19 19:07:55 /
Chuder, wiem, że niektóre rzeczy można kupić. Ale nie tak jak do mietka. Z powodu ogarniania k-jeta dużo dłubię w r107, w116/126. Więc piękne jest kiedy zamawiam w serwisie np. plastikowy grzebień do mocowania przewodów WN do M110 i mam go za dwa dni.... A do forda? Zatrzask do schowka, bo nie zmienili go od 40 lat...
granadziarz_3M / 2019-05-21 13:15:52 /